Skocz do zawartości

Pielęgnacja beżowej skóry VOLVO


mix02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kupiłem niedawno VOLVO S60 II z 2010 roku w beżowej skórze. Auto pochodzi z Francji więc podejrzewam, że poprzedni właściciel nie impregnował skóry. Auto ma przejechane 100 tys. więc skóra jest bardzo ładna.

Co byście polecili do czyszczenia, impregnacji, dbania o taką skórę?

Pytam bo jestem kompletnym laikiem w tym temacie.

Natknąłem się na coś takiego jak poniżej:

https://sklep.lederzentrum.pl/zestaw-do-czyszczenia-skorzanej-tapicerki-samochodowej-p-14.html

Co o tym sądzicie?

 

Pozdrawiam,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Master
33 minuty temu, mix02 napisał:

pochodzi z Francji więc podejrzewam, że poprzedni właściciel nie impregnował skóry

mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale naprawdę mnie ubawiłeś :-D

Francuzi naprawdę tak mają? 😂

35 minut temu, mix02 napisał:

z 2010 roku w beżowej skórze..... Auto ma przejechane 100 tys. więc skóra jest bardzo ładna.

Wiem, że dla wielu osób skora wydaje się często bardzo ładna. Zdanie zmieniają zwykle po wyczyszczeniu choćby małego fragmentu tapicerki.

Nie twierdzę, że nie masz racji, ale jeśli auto ma 8 lat i 100 tyś., do tego jest jak to ująłeś z Francji ( i znowu się śmieję, bo tekst jest extra ), to podejrzewam, że na bank jest tak brudna, że nawet tego nie widać :-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kecav napisał:

Francuzi naprawdę tak mają? 😂

Niestety tak mają, muszę potwierdzić 😂 brak impregnacji skóry to najmniejszy problem 😲😂 myjnie automatyczne pod gołym niebem  itp . to standard 😉 oczywiście zdarzają  się wyjątki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, mix02 napisał:

to może kupić zestaw strong?