Crasher Opublikowano 8 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2018 @Mickul Nie chce poganiać , ale czekam z niecierpliwością na jakis UP
Mickul Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2018 Na razie to ja nie potrafię wyjsc z pracy
Mickul Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2018 Okej! Wygospodarowałem chwilę, więc jestem. Data mycia: 06/03/18, czyli miesiąc od aplikacji. Przebieg: 71000km, czyli 3000km więcej od momentu aplikacji. Sól, śnieg, brak garażu i niesprzyjające Śląskie warunki - nie brzmi to zbytnio optymistycznie, ale właśnie po coś te powłoki rzekomo są... Czy ich aplikacja ma sens? Cóż, lecimy dalej z testem. Znalazłem w końcu chwilę, pojawił się plus za oknem i postanowiłem wybrać się na moją myjnię i mocno zająć się Skodą. Niestety, ale z nowego miejsca zapomniałem aktywnej piany, więc relacja jest bez jakiegokolwiek PreWasha. Stan pojazdu w momencie przybycia na stanowisko mycia: Po zwykłym spłukaniu wodą pod mocnym ciśnieniem wygląda to lepiej: Jednakże ze względu na zerową hydrofobę - czas na wełniaka, dwa wiadra i: Ponieważ od aplikacji minął miesiąc - nie myślałem nawet o tym, żeby użyć środków do dekontaminacji. I teraz hit, czyli krótka historia o tym jak moje rozczarowanie sięgnęło zenitu. Miesiąc - słownie jeszcze raz MIESIĄC od aplikacji, a najbardziej skomplikowana i pracochłonna + oczywiście najdroższa w aplikacji powłoka... tafluje. Zirytowało mnie to niemiłosiernie, bo: - Po myciu ciśnieniem nie tworzą się żadne małe krople. Taflowanie nie wpływa również na w miarę suchą maskę po zakończonym płukaniu, - Maska, dach i bagażnik, czyli elementy zabezpieczone Crystal Serum + EXO były najbrudniejsze i jednocześnie najmniej domyły się pod ciśnieniem, - Za tę powłokę płacę ponad 900 złotych, a jej aplikacja zajmuje mi średnio 8-9 godzin. Szybka analiza co mogło pójść nie tak - elementy odtłuszczone, zaaplikowane jak zawsze, auto stało 3 dni w temperaturze 20*C bez obecności wilgoci. Wniosek? A może wywalić Crystal Serum z oferty firmy? Ale dałem mu szansę. Odczekałem noc w celu upewnienia się, że z mikroporów wypłynął cały szampon. Następnego dnia umyłem i wykonałem PreWash w postaci aktywnej piany - to samo. EXOv3 nie znosi ciśnienia wody wynoszącego około 150 bar. A szkoda, bo EXOv2 było wręcz genialne i hydrofobowa potrafiła utrzymywać się nawet przez 24 miesiące bez żadnego podbijania. Moja ocena działania Gtechniqa po miesiącu: 1/10, mam ochotę ściągnąć go z auta i szukam zamiennika "wysokiej jakości" powłoki do oferty firmy. Dodam, że na masce Gtechniq leży na Prepie, na dachu leży na IPIE, a na bagażniku w zalecanych dwóch warstwach również leży na IPIE. Kolejna powłoka nałożona na Skodę to Cquartz UK. Nie spodziewałem się rewelacji po tej powłoce - wszak zapłaciłem za nią raptem 60 złotych za 10ml. Tutaj jednak muszą ją pochwalić, ponieważ z elementów, gdzie była nałożona zeszło najwięcej brudu po samym spłukiwaniu wodą. Moja ocena tej powłoki ze względu na cenę: 7/10. Mam nadzieję, że będzie cokolwiek widać... i teraz prawa strona, czyli UNC-R. Przypomniałem sobie za co kochałem kiedyś tę powłokę i nie wiem czemu się z nią pokłóciłem. REWELACYJNA hydrofoba zbijająca ciśnienie wody rzędu 150 bar momentalnie na piękne krople. Minusem jest fakt, że niestety ciężko było spłukać brud samym ciśnieniem. Ze względu na to moja ocena po miesiącu to 9/10 To na tyle jeżeli chodzi o pozimowy update. Gtechniqowi daję jeszcze szansę do kolejnego mycia - nie wiem, może magicznie odetkają się jego mikropory... 4 4 1 1
radziu797 Opublikowano 11 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2018 C-quartz UK to bardzo fajna powłoka ale bardzo szybko się zatyka....przyciemnienie bardzo fajne szklistości też na dużym poziomie....jednak auto myte praktyczne cały czas ręcznie a pomimo tego trzeba raz na jakiś czas ja odetkać...ale i tak jestem mega zadowolony.. po osuszeniu auta jaja miękną i aż szkoda wyjeżdżać z garażu:)))Mam pytanie, co znaczy odetkać powłokę?? Sorry za może podstawowe pytanie ale nie mialem jeszcze przyjemnosci obcować z powłoką. Druga sprawa jak np jej właściwości juz padną do reszty to czym wy te ceramiki lub kwarce usuwacie? Pasta finishowa i miekki pad czy cos ostrzej ? (Np megas 205 do takiego zabiegu sie nada czy przy usuwaniu powłoki delikatnie jeszcze zetnie bezbarwny? Chodzi mi że np co roku będziemy kłaść jakąś powłokę to może się okazać ze po kilku latach nie mamy bezbarwnego dobrze myślę czy durnoty gadam ścierając powłokę wlaśnie pastą?) Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Dante05 Opublikowano 11 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2018 Na swoim prywatnym aucie mam UNC-R 1.5 i właśnie z powierzchni płaskich umarł po 10tys. Przy myciu tych powierzchni rękawica dosłownie stawała dęba, nie było żadnego poślizgu a jeszcze kiedy myłem dwa tygodnie przed te elementy wszystko było ok i nic się nie zanosiło na to aby powłoka zeszła. Doszukiwałbym się tutaj przyczyn z umieszczenia tej powłoki. Wszystkie świństwa z kominów opadają na płaskie powierzchnie, więc te elementy dostają najbardziej w kość. Dodam, że boczne elementy trzymają się przy przebiegu 15tys. Fusso na tych płaskich elementach umarł po 3 miesiącach, SSW po niespełna 1 tys. Coś w tym musi być. Auto 3 razy w tygodniu parkuje w miejscu gdzie mocno idzie z komina i nie raz widziałem dużo sadzy na tych elementach.
Ari Opublikowano 11 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2018 Na swoim prywatnym aucie mam UNC-R 1.5 i właśnie z powierzchni płaskich umarł po 10tys. Przy myciu tych powierzchni rękawica dosłownie stawała dęba, nie było żadnego poślizgu a jeszcze kiedy myłem dwa tygodnie przed te elementy wszystko było ok i nic się nie zanosiło na to aby powłoka zeszła. Doszukiwałbym się tutaj przyczyn z umieszczenia tej powłoki. Wszystkie świństwa z kominów opadają na płaskie powierzchnie, więc te elementy dostają najbardziej w kość. Dodam, że boczne elementy trzymają się przy przebiegu 15tys. Fusso na tych płaskich elementach umarł po 3 miesiącach, SSW po niespełna 1 tys. Coś w tym musi być. Auto 3 razy w tygodniu parkuje w miejscu gdzie mocno idzie z komina i nie raz widziałem dużo sadzy na tych elementach. 1.5 jest mocno średnia. Kładłem w akredytowanym studio i długo nie poleżała.Sam położyłem zwyklego UNCr na 3 auta i 2 po roku trzymają się super. Trzecie auto jeździ od września i też jest bajeczka. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Kostek88 Opublikowano 11 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2018 4 godziny temu, radziu797 napisał: Mam pytanie, co znaczy odetkać powłokę?? Sorry za może podstawowe pytanie ale nie mialem jeszcze przyjemnosci obcować z powłoką. Druga sprawa jak np jej właściwości juz padną do reszty to czym wy te ceramiki lub kwarce usuwacie? Pasta finishowa i miekki pad czy cos ostrzej ? (Np megas 205 do takiego zabiegu sie nada czy przy usuwaniu powłoki delikatnie jeszcze zetnie bezbarwny? Chodzi mi że np co roku będziemy kłaść jakąś powłokę to może się okazać ze po kilku latach nie mamy bezbarwnego dobrze myślę czy durnoty gadam ścierając powłokę wlaśnie pastą?) Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Czy Ty wiesz ile musiałbyś polerować żeby ściągnąc bezbarwny? Spróbuj spolerować 5 mikronów i później się bój
Crasher Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2018 @Mickul Najlepsze jest to w tym teście , że rzeczowo pokazujesz jak jest podpierając się doświadczeniem itp. Jak dla mnie jest super , nadal śledzę z zaciekawieniem. Swoją przygodę z powłokami rozpocząłem z dość można rzecz "grubej" rury nakładajac na moje a6 c6 unc-r'a . Dziś powłoka ma rok czasu i 18 tys przebiegu. Trzyma się dobrze, biorąc pod uwagę moje nikłe a wręcz zerowe doświadczenie wtedy. Cieszę się , że od razu wybrałem dobrze co pokazuje owy test. Pozdrawiam ,i czekam na więcej wniosków. ps. co z felgami?
Dante05 Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2018 20 godzin temu, Ari napisał: 1.5 jest mocno średnia. Kładłem w akredytowanym studio i długo nie poleżała. Sam położyłem zwyklego UNCr na 3 auta i 2 po roku trzymają się super. Trzecie auto jeździ od września i też jest bajeczka. To na pewno. Ale jak wytłumaczyć fakt, że błotniki, wszystkie drzwi i ćwiartka mają się bardzo dobrze po 15tys? Doły drzwi powinny nie domagać jako pierwsze bo to miejsce, gdzie najwięcej brudu i smoły leci. A tu ma się ok.
Mickul Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2018 23 godziny temu, Dante05 napisał: Doszukiwałbym się tutaj przyczyn z umieszczenia tej powłoki. Wszystkie świństwa z kominów opadają na płaskie powierzchnie, więc te elementy dostają najbardziej w kość. Oczywiście, że tak jest. Niemniej jednak po okresie miesiąca taka kolej losu nie powinna uszkodzić powłoki. Ktoś mi oblał Colą Skodę, więc wczoraj spłukałem czyste auto na bezdotyku BP - o dziwo CSL + EXOv3 ulegają ciśnieniu z tej myjki i ładnie hydrofobował.
zdrowy_zab Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2018 Ale tylko w miejscu oblania cola :D? Czyli co... Csl + exo raz działa raz nie :o?
Dante05 Opublikowano 13 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2018 20 godzin temu, zdrowy_zab napisał: Czyli co... Csl + exo raz działa raz nie :o? Jest to możliwe. Swego czasu widziałem taką sytuację na powłoce pomponazzi.
Arkeolowy Opublikowano 13 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2018 Aż zwątpiłem czy kłaść power couple w tym sezonie. CSL na pewno tam jest wina jak już to leży po exo v3, ale żeby tak po miesiącu Nawet patrząc na ten test słabo sobie radzi Exo..
Crasher Opublikowano 24 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2018 @mickul A co powiesz o powlokach na kołach? Dlux żyje?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2018 @Mickul szybkie pytanie. Ile czasu czekałeś po nałożeniu Cquartz UK zeby go wytrzeć/dotrzeć
George Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2018 W dniu 18.04.2018 o 09:22, BiałyGTi napisał: @Mickul szybkie pytanie. Ile czasu czekałeś po nałożeniu Cquartz UK zeby go wytrzeć/dotrzeć Producent zaleca warstwować po pełnym utwardzeniu czyli jakieś 12h, lub wygrzać promiennikiem i dzięki temu skrócić czas przynajmniej o połowę.
Moderator BiałyGTi Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 @George nie pytalem o warstwowanie itd tylko ile czasu ile min ma lezec na lakierze zeby go zetrzec
paperson Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 @BiałyGTi to ja między innymi kładłem tego Cquartz'a UK. Docieraliśmy go w zasadzie od razu, max. po 1-2 minutach wpierw jedną fibrą, a potem drugą. Aplikacja i docieranie tej powłoki to bajka
Moderator BiałyGTi Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 2 minuty temu, paperson napisał: @BiałyGTi to ja między innymi kładłem tego Cquartz'a UK. Docieraliśmy go w zasadzie od razu, max. po 1-2 minutach wpierw jedną fibrą, a potem drugą. Aplikacja i docieranie tej powłoki to bajka no i o to mi chodziło a pytam bo według producenta powłoka ma leżeć tyle na powierzchni aż zacznie się robić mleczna, i dopiero ścierać. I ma to wpływ podobno na trwałość. sam tez docierałem po ok 2 min. I zastanawiałem sie właśnie po ilu docierają inni
KapselK Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 @BiałyGTi ja tak samo jak wyżej, 1-2 minuty, miałem ze 3 fibry typu terry do docierania.
Arkeolowy Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 A teraz weszła kontynuacja Cquartz 3.0
KapselK Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 @Arkeolowy o proszę, ciekawe. Jeszcze nie zdecydowałem co kładę w tym roku.
alexander.p Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 A może się skuszę na tą nowinę. osobisty Polsat B6 Silver idzie do korekty w majówkę. na pierwszy raz chyba będzie ok dla początkującego?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2018 12 godzin temu, KapselK napisał: Jeszcze nie zdecydowałem co kładę w tym roku. Jak to co jedyna słuszna Unc-r
KapselK Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2018 6 godzin temu, BiałyGTi napisał: Jak to co jedyna słuszna Unc-r Chyba tak się stanie, kika osób juz mi polecało. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się