Jump to content

Cquartz UK vs Max Protect UNC-R vs Gtechniq Crystal Serum vs Dlux


Mickul

Recommended Posts

Cześć,

4 lutego wraz z pomocą uczestników szkolenia w mojej firmie zabezpieczyliśmy mój pojazd różnymi powłokami ochronnymi (głównie w celach testowych). 

Szyba czołowa: 3 warstwy Gtechniq G1 z wcześniejszym polerowaniem szyby Ceri Glassem.

Reflektory przednie, halogeny, grill, kratka zderzaka, plastiki przy lusterkach oraz lampy tył: CarPro Dlux

Lewy bok pojazdu: Cquartz UK na cleanerze dedykowanym pod powłoki

Prawy bok pojazdu: Max Protect UNC-R po IPIE

Maska: Crystal Serum Light + EXOv3 + EXOv3 na cleanerze pod powłoki

Dach: Crystal Serum Light + EXOv3 po IPIE

Klapa tył: Crystal Serum Light + EXOv3 + EXOv3 po IPIE

Lewa przednia alufelga: CarPro Dlux

Przebieg pojazdu na dzień aplikacji: 68 000km.

Wczoraj odbyło się pierwsze mycie, a raczej spłukiwanie zwykłą wodą na bezdotyku BP. Auto zdążyło się już mocno ubrudzić, bo jest ciągle jezdne, a warunki na drodze są jakie są.

Z pierwszych obserwacji:

Cquartz UK - zwykłą wodą usunąłem 90% zabrudzeń z białego pojazdu, gdzie na prawym boku zabezpieczonym UNC-Rem zostało dużo więcej brudu w postaci filmu... 

Klapa, dach oraz maska spłukane bez zarzutu.

Przednia lewa alufelga zabezpieczona DLUXem ubrudziła się tak samo jak pozostałe i domyła się tak samo jak pozostałe (niezabezpieczone).

Elementy z tworzywa sztucznego oraz lampy kropelkowały bardzo fajnie, ale to co mi się najbardziej podoba to "wieczne przyciemnienie".

0358bb319f1fc.jpg

 

 

  • Lubię to 3
  • Okay 2
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, Mickul napisał:

Maska: Crystal Serum Light + EXOv3 + EXOv3 na cleanerze pod powłoki

 

Co się kryje pod tajemniczym określeniem cleanera pod powłoki?

Zwykły panel wipe,

płynny miks cleanera z panel wipem np BH Cleanser-Fluid,

czy cleaner w pełnym tego słowa znaczeniu np M37 Coating Prep Polish ?

 

Pytaie nr 2 (może głupie lub oczywiste)...

powłoki dedykowane tylko dla studiów w większości wymagają masek ochronnych z filtrem, są bardzo szkodliwe dla płuc itp podczas wdychania. A czy któreś z powłok ogólnie dostępnych w sklepach również wymagają dodatkowej ochrony zdrowia?

 

PS czekamy na dalsze update'y z bezpośredniego porównania użytkowania tych powłok :)

Link to comment
Share on other sites

Robie co robie juz 8 rok, pracowałem czy Gyeonie, Gtechniqu, Max Protectie, Ceramic Pro i wiele, wiele innych i nigdy nie użyłem maski. Używam tylko rękawiczek, bo dłonie wtedy robią sie bardzo nieprzyjemne. 

Co do pozostałych pytan: Cleaner pod powłoki jak wspomniał @Arkeolowy to Prep od M37. Używam go do idealnego wykoczenia ciemnych lakierów. Celowo rownież nie używałem dedykowanych wymywaczy typu Panel Wipe.

C5 przy okazji naloze na inna felge, mam resztę na firmie. ;)

Link to comment
Share on other sites

@Mickul świetny test - właśnie kompletuję zestaw pod ceramikę na lakier Candy White (Audi) - wstępnie chciałem UNC-R, po tej relacji chyba wybiorę UK Edition. 

Czy miałeś styczność z cleanerem pod powłokę HENDLEX Paint Prepare? Cena zachęcająca, ciekawe jak zdaje egzamin. 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Crasher napisał:

O taki test właśnie chodziło.

Super, napisz prosze czy warto cokolwiek klasc po uncr ? Czy im bardziej odtluszczone tym lepiej?

 

Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, SzaKal napisał:

Adam powiedz proszę jak wyglądała cała aplikacja powłoki UNC-R, od a do z, dzięki.

Korekta lakieru, wymycie Prepem z Gyeona, aplikacja UNC-Ra na aplikatorze CarPro, Silk po 12 godzinach i postój auta przez 3 dni w zamkniętym pomieszczeniu o tenperaturze 18*C.

Ze wszystkich zaaplikowanych produktów UNC-R ma zdecydowanie najlepszy efekt hydrofobowy.

Link to comment
Share on other sites

Kropelki kropelkami, ale jak mówisz, ze cquartz tak ładnie się domywa to będę musiał chyba sam przetestować. U mnie UNC’R już leży na jednym aucie, szukam teraz czegoś innego :good: poczekam na kolejny update

Link to comment
Share on other sites

Też czekam na update. :) Porównam sobie z moimi odczuciami, u siebie Cquartza UK kładłem 22 lipca 2017, na dzień dzisiejszy ma za sobą ponad 15 tys. km i nie jest z nim kolorowo.  Na zderzakach i progach, które są z tworzywa siedzi dużo, dużo lepiej niż na pozostałych elementach. 

Link to comment
Share on other sites

C-quartz UK to bardzo fajna powłoka ale bardzo szybko się zatyka....przyciemnienie bardzo fajne szklistości też na dużym poziomie....jednak auto myte praktyczne cały czas ręcznie a pomimo tego trzeba raz na jakiś czas ja odetkać...ale i tak jestem mega zadowolony..  po osuszeniu auta jaja miękną i aż szkoda wyjeżdżać z garażu:)))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu 15.02.2018 o 00:14, KapselK napisał:

Też czekam na update. :) Porównam sobie z moimi odczuciami, u siebie Cquartza UK kładłem 22 lipca 2017, na dzień dzisiejszy ma za sobą ponad 15 tys. km i nie jest z nim kolorowo.  Na zderzakach i progach, które są z tworzywa siedzi dużo, dużo lepiej niż na pozostałych elementach. 

Jakiegoś tara używałeś przez ten czas?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.