Skocz do zawartości

Duragloss Total Performance Polish #105 czy Track Claw Racing


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niedługo minie 2 miesiące więc jak pogoda pozwoli to zrobię kolejny UP.

kamilgt, Nie wiem jak długo wytrzymam bo już mnie korci aby coś zrobić :D

Opublikowano

bobas, chyba nałożyliśmy równo :o jakoś tak kojarzę, że chyba w ten sam dzień nawet :D

no ja chcę, żeby wytrzymał jak najdłużej bo nie mam warunków na aplikacje nowej warstwy/czegoś innego :<

Opublikowano

Panowie bobas i kamilgt jesli mozecie, to prosze opiszcie kolejne kroki przygotowania lakieru i aplikacji DG - dla potomności :)

Opublikowano

U mnie już będzie prawie 2,5 miesiąca od aplikacji i z tego co zauważyłem to powoli #105 poprzedzona #601 znika :) Jedyne co miałbym sobie do zarzucenia przy aplikacji to, że na jakieś 2-3 sekundy ojca znajomy otworzył mi do połowy wrota od garażu przez co temperatura spadła nagle z 17C do 12C. Po aplikacji 2 warstw auto odstało jakieś 14-16h. Jutro albo w niedziele postaram się je umyć to zobaczę dokładnie czy coś tam jeszcze siedzi :) Zapomniałbym dodać, że auto myte było prze ten czas #901, RG AB i Poseidonem.

Opublikowano

A czy temperatura ma wpływ na odpychanie wody. Mam dwie warstwy 105 na dobrze przygotowanej powierzchni i po 9 tygodniach moge pomarzyc o takim odpychaniu jak u Bobasa

Opublikowano

Wax Paradise, zwracam honor, wosk jednak siedzi na aucie równo :good: Jednak względem tego jak to widać na filmikach u bobasa zauważyć można już pogorszenie kropelkowania i sheetingu po tym czasie. Tym razem jednak umyłem auto ONR - swoją drogą dla mnie ten szampon jest do kitu, gdyby nie zapach i lekko niebieskawy kolor wody to bym powiedział że w wiadrze jest sama woda. Ciekaw jestem czemu po ostatnim myciu wyglądało to tak jakby wosku już prawie nie było? :/ Nie pamiętam czym wtedy myłem auto ale chyba RG AB albo Poseidonem.

  • Administrator
Opublikowano
Nie pamiętam czym wtedy myłem auto ale chyba RG AB albo Poseidonem.

 

Myjesz auto z nałożonym sealantem szamponami z dodatkiem carnauby ;) Jeśli chcesz widzieć 100% osiagi jakiegokolwiek sealanta, myj szamponem bez żadnych dodatków przyspieszających sheeting czy polepszajacych kropelkowanie/ew szamponami dedykowanymi. To samo tyczy się ONR, też dość mocno zaburza oryginalne zachowywanie się wody.

  • Partner forum
Opublikowano

sinrock,

swoją drogą dla mnie ten szampon jest do kitu, gdyby nie zapach i lekko niebieskawy kolor wody
Jeżeli używasz do standardowego mycia to nic dziwnego że Ci się nie podoba, ma spełniać inne zadanie niż standardowy szampon, ale to nie temat o ONR
Opublikowano

Evo no właśnie tak podejrzewałem, ale nie myślałem że te z dodatkami mogą mieć taki wpływ na sealanty :oops: Auto ONR myłem według zaleceń i po nim było widać, że na aucie coś siedzi. Muszę jeszcze zerknąć jak to będzie wyglądać ze Smartcarwashem :)

Opublikowano
O sealantach DG na forum jest już sporo informacji ale mało o DG #101. Jak on się ma do #111, #105 i track claw'a ?

#101 to produkt AIO. Posiada bardzo dobre właściwości oczyszczające lakier, delikatne substancje ścierne oraz zabezpiecza lakier. Osobiście polecam go jako cleaner, ale ciężko znaleźć na rynku tak trwałe AIO :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Duragloss #601+#105 (1warstwa) nakładane 15 września.

Wrzesień,październik,listopad - myte ONR'em przynajmniej raz w tygodniu, po każdym myciu #921 a co 3 mycie #921+#951.

Grudzień - myte tylko Magifoam przynajmniej raz w tygodniu. żadnych Qd,aquawaxu ani zasadniczego mycia.

 

2011-12-24%25252011.00.25.jpg

2011-12-24%25252011.00.38.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Powiedzcie uczciwie jak to jest z tymi produktami DG po czasie. Jakoś euforia mocno ucichła i same negatywne opinie się pojawiają. Jak to jest z ich trwałością? Kupilibyście jeszcze raz?

Opublikowano

Wcześniej też byłem zachwycony #105, bo po 5 miesiącach (na jesieni) na kilku autach nadal kropelkował. Rzeczywiście, w podziemnych kurzącym się garażu od razu widać, że nie przyciąga tyle kurzu co np. Colli 476s.

 

Na początku grudnia nałożyłem na sezon zimowy. Pod koniec stycznia pierwszy raz myłem od nałożenia i zaskoczenie, bo praktycznie zero kropelkowania i tępy lakier.

 

Jedyna różnica przy nakładaniu to temperatura i wilgotność w pomieszczeniu. Wygląda na to, że ten produkt wymaga letnich warunków przy nakładaniu.

Opublikowano
że nie przyciąga tyle kurzu co np. Colli 476s.

 

I jak dla mnie jest to bardzo wazna zaleta. Colli w okresie letnim na czarnym lakierze, nastepnego dnia po aplikacji jest bardzo ukurzone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.