Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lex Lex Lex

Jakoś w styczniu, chwile po odebraniu od lakiernika, padły mi przednie łożyska 🙂 Obydwa, naraz 🙂 

W sumie to teraz tylko tankuje i jeżdzę. Wczoraj wymieniony olej (Ravenol t-iv) w skrzyni i filtr (70zł). Łożyska jakoś 200zł, nie pamiętam marki - Francuskie, podobno bardzo dobre. Także jak widać, części wcale nie są drogie.

Założone felgi 18' z poliftowego LS430. Oczywiście po renowacji, stan idealny. Opony Hankook ventus v12 245/45/18. Wyważone z testem drogowym. Na 18' prezentuje się nieporównywalnie lepiej.

54519681-1147408282097299-52567456276052

 

18.jpg

 

54799657-320817365455307-442699751555176

 

No i jako, że na lexusy można zachorować, na podwórku wylądował IS200T....

56490473-1773830832716863-35906185237490

  • Lubię to 1
  • Super 4
  • Okay 1
Opublikowano

No i jako, że na lexusy można zachorować, na podwórku wylądował IS200T....

Dobry wybór


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
3 godziny temu, zdrowy_zab napisał:

lexusy można zachorować, na podwórku wylądował IS200T....

gratuluję, niech się sprawuje dobrze 🙂

 

jednak ja już się wyleczyłem, firma na własne życzenie traci fanów... uwielbiałem ich za konserwatywne podejście do wolnossaków.

O ile dołożenie turbo w 2.0 jakoś przbeolałem w niższych modelach, to jak zobaczyłem nowego LS załamałem się. Flagowy model, legendarna limuzyna, LS500 z silnikiem 3.5 V6 Turbo? Chyba ich pogrzało...

Nawet konkurencja, która pierwsza poszła w kierunku downsizingu nadal w segmencie F ma w ofercie V8 i V12. Zejście do V6 w reprezentacyjnym modelu to jest przykład jak niszczyć legendę.

 

Opublikowano

Niestety ponoć jakość wykonania nowych Lexów nie jest już na tym samym poziomie.. Tak usłyszałem od osoby, która zajmuję się sprzedażą głównie IS. Sam jeździ GS430. Z tego co mówił można kupić oryginalne zestawy naprawcze pod różne plastiki, coś ala taśmy przylepne. A LS400 to moje marzenie 🙂

Opublikowano
Niestety ponoć jakość wykonania nowych Lexów nie jest już na tym samym poziomie.. Tak usłyszałem od osoby, która zajmuję się sprzedażą głównie IS. Sam jeździ GS430. Z tego co mówił można kupić oryginalne zestawy naprawcze pod różne plastiki, coś ala taśmy przylepne. A LS400 to moje marzenie

Inny przykład - porównanie nx’a i toyoty chr. Mam wrażenie ze ludzie z lexa robili chr, a ludzie z toyoty NXa.
Miałem okazje jazd nowym LS i jakość jest top of the top. Ale juz w nowym ES który mial zastąpić GS’a nie jest tak jak w GS i czuć ze to pół modelu niżej mimo tego ze wielkościowe nawet ES jest chyba min. większy nawet.@ghost ls500h nie ma się czego wstydzić, daje rade. Poza tym jest w środku tak cichy ze nawet tego v8 nie usłyszysz ;P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Panowie, mam wrażenie że niektórzy nie wiedzą o czym piszą 😄

chr to chr, jeżdżę nim sporo, nx Również. Nie wiem jak można porównywać te auta 😄

 

mi w Is nic nie trzeszczy, nie mam uwag do jakości wykonania. 

a jazda is... Nie ma sobie równych. Układ kierowniczy bajka. Drugi samochód który mi sprawia tyle frajdy to tylko bmw g30. Ls a nie porównuje bo to limuzyna, inny świat. 

Opublikowano
Panowie, mam wrażenie że niektórzy nie wiedzą o czym piszą
chr to chr, jeżdżę nim sporo, nx Również. Nie wiem jak można porównywać te auta

Normalnie, mówiłem o jakości wykonania wnętrza - zabrakło doprecyzowania :-)
Kto będzie chciał widzieć minusy to będzie widział minusy ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
22 godziny temu, zdrowy_zab napisał:

a jazda is... Nie ma sobie równych. Układ kierowniczy bajka. Drugi samochód który mi sprawia tyle frajdy to tylko bmw g30. Ls a nie porównuje bo to limuzyna, inny świat. 

 

Masz G30, że piszesz takie rzeczy czy tylko zdarzyło Ci się testować?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Trochę odgrzebię... czemu sprzedajesz?

Pytam bo sam obecnie poszukuję GS430 MK2/LS400 i jakoś natrafiłem na niego... zresztą ciężko nie jest bo akurat mało tych aut na rynku... zwłaszcza wartych uwagi 🙂

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Tematu lexusa oficjalny koniec, a przynajmniej w moich rękach. Niedługo początek innego, acz pod względem doprowadzania do ideału mniej ciekawszy temat... 5,5 V8 :))

Opublikowano

Pochwal się chociaż co kupiłeś... ja też swego czasu szukałem LS400... potem LS430, potem GS430 MK2 i skończyło się na GS430 MK3.

V8 chyba uzależnia? 😄 Jeszcze ceny paliwa poszły w dół 🙂

Opublikowano
7 godzin temu, patol napisał:

V8 chyba uzależnia? 😄 Jeszcze ceny paliwa poszły w dół 🙂

W zasadzie trochę tak. Acz były plany aby kupić coś "normalnego 3/4 letniego"...no a wyszło jak wyszło 😄

1cls.jpg

cls2.jpg

  • Lubię to 7
Opublikowano

Uwielbiałem tamte czasy, kiedy oznaczanie modelu na klapie był stricte odpowiednikiem pojemności tego co jest pod maską 😉
Już nawet nie przez pryzmat właściciela, tylko zwykłego przechodnia jak ja. Pacze, coś fajne mruczy na światłach, zerkam na klape - Ok, to 5.5 V8 😉 
 

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.