Wax Paradise Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 wercyngetoryx, naprawdę nie warto kupować dedykowanego wosku do felg. Lepiej sprawdzają się sealanty, które są odporne na wysokie temperatury. Tutaj polecam FK 1000P, Duragloss #111 oraz Duragloss #105. Polecam też Duragloss Aquawax #951. Można nim odświeżać ochronę wcześniej położonego sealanta lub po prostu stosować samodzielnie co jakiś czas. Takim sposobem masz jeden produkt do lakieru i do felg. Czasami nie warto płacić za coś, co jest zbędne. W dodatku każdy z tych sealantów wytrzyma dłużej na feldze niż wspomniane przez Ciebie woski do felg.
lukwawa Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 Skoro CG Wheel Guard zawiera jakieś substancje ścierne to czy możliwe jest nakładanie go np w 2 warstwach? Ciekawe pytanie, uważam, że nakładanie Wheel guarda w 2 warstwach i więcej nie powoduje ścierania starej warstwy podczas aplikacji nowej-oczywiście WG jest delikatnie ścierny, producent stwierdza, że aplikując ww. "...lift and polish away oxidation and road film from wheels guaranteeing a scratch free perfect surface." ale nie spotkałem się z produktem zabezpiecającym, którego druga czy kolejna aplikacja powodowała usunięcie poprzedniej/poprzednich warstw. Nie jestem chemikiem z wykształcenia żeby to fachowo opisać Jednakże sam producent zaleca nałożenie drugiej warstwy Wheel Guarda dla dodatkowej ochrony: "For superior results, apply two coats to wheels when applying wheel guard for the first time for added protection." Z Migiliore Wheel Seal zrezygnowałem jedynym plusem wszystkich produktów Migliore jest zapach-reszta to minusy-może wosk M. Competizione w jakimkolwiek stopniu broni tą markę ale za 550zł nie będę ryzykował-jest jeszcze wosk Prezidenziale ale to już koszt 400$ a dwa szkoda mazidła. Wheel Guard jest meeeega wydajny także nie ma kłopotu z jego nadmiernym zużywaniem, chyba, że ktoś bardzo nonszalancko go nakłada Spróbuj może kupić jakiś sealant, np. Finish kare 1000p high temp, Duragloss #105 Zaino Z2, Chemical Guys Jet Seal 109, Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 albo dedykowany tylko do felg SV autobahn. Nie to, że odradzam Wheel Guarda ale wydaje mi się, ze korzystniejszym zakupem będzie nabyć sealant. Chyb, że nie jesteś ograniczony fiansowo
SJake Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 Krótko: Wszystko co śmierdzi jak należy (w sensie: jedzie jak magiczny smród, gdy "szatniara" z lat młodzieńczej podstawówki, pastowała horyzontalne PCV) nadaje się na FELGI - coś co nie śmierdzi jest za po prostu za słabe do tak cięzkich warunków. I żeby ktoś nie pomyślał, ze moc adekwatna do zapachu. Wszystkie pasty, woski extremalne np. do łodzi, podłóg etc. zazwyczaj walą jak "siemasz" - wszystkie jakby w podobny odcień - gdyby zapach móc opisać kolorem. One wszystkie opierają się na jednym utrwalaczu, a reszta to dodatki. Przyklepuje jedną ręką to co napisał WaxParadise - bo nie znam Duragloss #111 oraz Duragloss #105.
Administrator Evo Opublikowano 28 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 Autobahn nie śmierdzi,a zdecydowanie daje rade na felgach
SJake Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 Autobahn nie śmierdzi,a zdecydowanie daje rade na felgach Fakt. No i obaliłeś mą teorię
Administrator Evo Opublikowano 28 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 Co więcej,miałem zarówno Fk1000p jak i 476s na kołach,i mimo że jak wiadomo na lakierze są bardzo trwałe, to na kołach znikały bardzo szybko i to w sezonie letnim. ZAIO w połączeniu z trzema warstwami Z2 wytrzymało bardzo długo,tyle ile dwie warstwy Autobahna.
wercyngetoryx Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 Dzięki za odpowiedzi Oczywiście, że ograniczenia finansowe są. Wybór tego, co kupić przed wiosną (a lista życzeń jest długa ) w wielu przypadkach polega na rezygnacji z czegoś na rzecz czegoś . W tym konkretnym przypadku będzie to rezygnacja z mazidła do felg na rzecz jakiegoś sealanta, a którego to się okaże. Sporo pochwał za uniwersalność jak na razie wyczytałem o CG JetSeal 109, tym bardziej że w wielu przypadkach jest chwalony za dobrą "współpracę" z woskami naturalnymi. Odpowiada mi to, bo mam do ogarnięcia dwa auta, z czego na jednym mam zamiar ograniczyć się do sealanta, a do drugiego (ze stopki) zafunduję sobie Natty's Red, Victorię Mayhem, a może nawet Victorię Concours , więc będzie okazja pobawić i poeksperymentować z ich połączeniem
sirtrojan Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2011 Co proponujecie na takie fele: czarne z polerowanym frontem - co ciekawe front jest lekko karbowany - po co ? nie wiem Fela całkiem okazała bo 20" x 10,5" i oponka nie mała 295/45 wiec musi być tip-top Uploaded with ImageShack.us Fajnie jak by produkt sprawdził się na felgach oraz na srebrnym lakierze ( nie chce kupować dedykowanego produktu do kół szczególnie że żaden nie razi długowiecznością). Jakiś dressing do oponek? Osobiście lubię wetlook - zarówno opon i lakieru. Co zrobić
lukwawa Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2011 Co zrobić Przeczytać pięć stron od końca z tego tematu odnośnie wosku i sealanta bo wszystko zostało napisane. Jeżeli chodzi o nabłyszczenie opon polecam Chemical Guys Wet Look- preparat nie jest oparty na wodzie-utrzymuje się długo na oponie i daje pożądany przez Ciebie Wetlook szczególnie że żaden nie razi długowiecznością). Autobahn SV razi długowiecznością
Wax Paradise Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2011 Z mojej strony poleciłbym Duragloss Clear Coat Polish #111 (lub Duragloss Total Performance Polish #105) oraz do opon Duragloss Wet Look Tire Shine #281. Oba dają wet look
sirtrojan Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2011 Wdzięki Sebek za konkretna odpowiedź. Łukasz czytałem cały wątek
bartb Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Około listopada letnie felgi zostały dokładnie wyczyszczone i nałożony autobahn. Czy teraz przed założeniem ponownie CF i autobahn czy wystarczy sam autobahn? Felgi przechowywane w ciemnym ciepłym pomieszczeniu.
SJake Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Felgi przechowywane w ciemnym ciepłym pomieszczeniu Sam autobahn.
rogo Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2011 Co więcej,miałem zarówno Fk1000p jak i 476s na kołach,i mimo że jak wiadomo na lakierze są bardzo trwałe, to na kołach znikały bardzo szybko i to w sezonie letnim. Może ktoś jeszcze wyrazic opinię czy nakładanie na felgi Finish kare 1000p high temp ma sens ?
aro_77 Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2011 Oczywiście, ze ma, można tez CG jetseal itp sealanty.
GOLAS30 Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Ja bede kladl a przynajmniej sprawdze jak bedzie sie sprawowal SV Shield na felgach. A moze ktos ma juz jakies doswiadzenia?
szymon Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 czym nanosicie wosk na felgi ręka czy aplikatorem??
Administrator Evo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autobahna ręka, całą reszte aplikatorami.
Pepper Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ja tydzień temu zmieniłem felgi na letnie pokryte 2 warstwami Cquartz, oczywiście sam proces przygotowania felg był kluczowy, sama aplikacja to już wisienka na torcie. Rozwiązanie raczej mało ekonomiczne i niesprawdzone, ale zaryzykowałem. Narazie po tygodniu trudno o jakieś wnioski. Wczoraj umyte pierwszy raz tylko przy użyciu szamponu Duragloss 901 wyglądają jak zaraz po aplikacji, ale tak byłoby z większością wymienonych w tym watku produktów. Czas pokaże czy było warto
Stefan-16 Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 DP Wheel Glaze, Stosował ktoś??
embargo Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Mam nałożone 2 warstwy PB wheel sealanta mycie lekkiego nalotu bez chemii samą pianą ph neutral + 901 schodzi wszystko, po zastosowaniu VP blue gel (1:5) schodzi również wosk zostaje na miejscu , polecam
BiLu Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2011 Ja eksperymentalnie u kolegi (za jego zgodą) nałożyłem niewidzialną wycieraczkę (autolandu) i po przejechaniu 500 km osad z klocków i brud drogowy zszedł zadziwiająco łatwo - znacznie łatwiej niż na pozostałych kołach gdzie nie było jakiegokolwiek zabezpieczenia. Ktoś testował już takie zastosowanie niewidzialnej wycieraczki?
_Shadow Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2011 walnij na całe auto to brud w ogole nie będzie sie trzymał ja testowałem na masce i brud faktycznie mniej przylegał i łatwiej schodził pod wpływem myjki, tylko ja miałem niewidzialna wycieraczke jakiejś tam firmy chyba tenzi
BiLu Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2011 walnij na całe auto to brud w ogole nie będzie sie trzymał ja testowałem na masce i brud faktycznie mniej przylegał i łatwiej schodził pod wpływem myjki, tylko ja miałem niewidzialna wycieraczke jakiejś tam firmy chyba tenzi szkoda żeby mi się marnował Glasur, ale gdyby nie to to kto wie
Konrad Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Mam na stanie Megsa UC, AG SRP i FK 1000P HT. Mogę tego w jakiś sposób użyć do felg? Na razie umyłem je APC od Megs'a, są w miarę czyste chociaż w zakamarkach jest niewielka ilość pyłu z klocków, i takiego brązowego nalotu. Na wiosnę zastanowię się nad jakimś środkiem do czyszczenia felg. Próbowałem w tym roku przed zmianą opon wyczyścić felgi i nawoskować ale nie dałem rady i założyłem umyte tylko szamponem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się