Skocz do zawartości

Wheel Sealant / Wax - dedykowane zabezpieczenie do felg


kosor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 426
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

SV jest też dużo bardziej wydajny co zbliża je do siebie gdyż tak jak pisał CMQ z wydajnością Rimwaxa jest słabo. Opakowaniem SV zrobimy więcej kół niż Rimwaxem. Jeśli weźmiemy pod uwagę ilość aplikacji do ceny to wychodzą nam podobni zawodnicy (no prawie :)) nie biorę tutaj pod uwagę samopoczucia z posiadania SV :)

 

Mimo wszystko mam Rimwaxa i bardzo sobie chwalę, dzieki CMQ :good:

SV miałem okazje raz nałożyć i wiem że jak zejdzie mi cały RW kupuje Autobahna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem świeżo po pierwszym zastosowaniu PB Wheel Sealant.Jesli chodzi o sam wosk ma konsystencję miękkiego masła,zapach wprost genialny(coś koło gumy balonowej :) ), bardzo łatwo się nakłada i poleruje,wydajność-starczy na bardzo długo. Co do efektów wizualnych to felga po aplikacji zdecydowanie nabrała wiekszego blasku i głębi,wygląda zdecydowanie lepiej. Jesli chodzi o odporność felgi na łapanie wszelkich zabrudzeń i łatwość ich usunięcia tu jeszcze się nie wypowiem bo za wcześnie(zobaczymy co bedzie po jakiś 2 tygodniach). Ale na tą chwilę zdecydowanie polecam ten produkt,chociażby dla samego efektu wizualnego :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Mam autobahn na stanie i po paru próbach doszedłem do pewnego wniosku a'propos kosztów...

Tak naprawdę Autobahn wychodzi zawsze drożej, dlaczego?

Żeby dobrze przygotować powierzchnię felgi trzeba użyć SV CF, żeby potem umyć nawoskowane felgi trzeba użyć SV Wheel, żeby wosk nie zszedł...

 

Trzykrotnie robiłem taki test:

Dokładne umycie felgi, glinka, cleaner DJ LP a potem Autobahn. Wosk wytrzymywał do pierwszego mycia. Po umyciu szamponem Poorboysów wosk znikał (chyba za drugim razem wytrzymał do drugiego mycia).

Wniosek jest prosty...

 

Nie chcę tutaj negować wytrzymałości czy łatwości aplikacji Autobahn, ale to tak jakby kupić program na PC za 120zł, który potrzebuje maszyny za min 1500zł...

Oczywiście taki zestaw wystarczy na dłużej, ale sam strzał z portfela jest większy niż w przypadku choćby nawet RimWaxa czy Wheel Sealanta

 

Pozdrawiam i zapraszam do dalszej dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek, nie od dzisiaj wiadomo, żeby wosk Swissvaxa wyglądał i miał trwałość na lakierze trzeba wcześniej zastosować Cleaner Fluid...ale aby przed zastosowaniem Autobahn zastosować Cleaner Fluid i potem myć Wheel aby się to wszystko utrzymało :shock::o

Cały czas jestem na kupnie wosku czy sealanta do felg i cały czas się waham ;):o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby dobrze przygotować powierzchnię felgi trzeba użyć SV CF, żeby potem umyć nawoskowane felgi trzeba użyć SV Wheel, żeby wosk nie zszedł...

To prawda ,że CF jest tu niezbędny ale co do mycia to wystarczy dobry szampon z odpowiednim pH. Jeśli jest Tobie ciężko z tym ,że do autobahna musisz specjalnie dokupić CF to zainwestuj w wosk do lakieru i wtedy cleaner stanie się bardziej użytecznym produktem ;) ,jeśli nie chcesz myć felg szamponem to zainwestuj w jakiś kwasek cytrusowy innego producenta - sprawdzi się również przy takich elementach jak: uszczelki, emblematy itp.

 

 

Wosk wytrzymywał do pierwszego mycia

Tutaj twoja wypowiedź trochę mnie przytkała ale nie będę się sprzeczał czy masz słabe umiejętności czy może ten wosk jest naprawdę taki kiepski (no chyba ,że auto myjesz raz na kwartał ;) . A moje pytanie do ciebie: po czym poznajesz ,że wosku nie ma?? kropelkowanie?? - pamiętaj kropelkowanie nie jest wyznacznikiem wytrzymałości wosku. Najlepszym sposobem jest długodystansowy test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używał może ktoś tego środka??

 

http://www.autokosmetyki.pl/nano_felgen ... ,p131.html

 

wcześniej używałem TW z PTFE ale polerowanie go ze wszystkich miejsc jest niesamowicie męczące, wytrzymał chyba na kołach z 1,5 miesiąca i dosyć łatwo się je myło ale teraz szukam czegoś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeśli nie chcesz myć felg szamponem to zainwestuj w jakiś kwasek cytrusowy innego producenta - sprawdzi się również przy takich elementach jak: uszczelki, emblematy itp.....

 

o co chodzi z tym kwaskiem zamiast szamponu i czyszczeniem tym uszczelek a jednocześnie felg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wax-master, jezeli w jakis sposob moja wypowiedz cie obrazila to cie bardzo przepraszam... oczywiscie mozesz watpic w moje umiejetnosci, a samochod zwyczajowo myje co tydzien, a czasem czesciej...

 

Oswieciles mnie troszke jezeli chodzi o sprawe wytrzymalosci wosku bo jak do tej pory wszedzie spotykalem sie z takim wyznacznikiem jezeli chodzi o wytrzymałość (obecnosc) wosku.

 

Moze mam zbyt wygorowane wymagania co do tego kosmetyku? Nie wiem... wrocę do tematu jak przetestuje inny produkt.

 

PS. nie jest mi ciezko z tym, ze do Autobahna potrzebny jest CF... jest to tylko osobisty wniosek w kwestii porownania kosztow.

 

PS. wax-master, napisz prosze jeszcze jak wg Ciebie powinno wygladac sprawdzenie obecnosci wosku na felgach? A moze on tam jeszcze jest ? :-]

Ostatnia aplikacja byla w lutym, w polowie...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wax-master, jezeli w jakis sposob moja wypowiedz cie obrazila to cie bardzo przepraszam... oczywiscie mozesz watpic w moje umiejetnosci, a samochod zwyczajowo myje co tydzien, a czasem czesciej...

W żaden sposób mnie nie obraziła :good: i tak jak napisałeś w poscie zapraszasz do dalszej dyskusji :P więc się przyłączyłem

Moze mam zbyt wygorowane wymagania co do tego kosmetyku? Nie wiem... wrocę do tematu jak przetestuje inny produkt.

Nie dziwi mnie to bo uważam,że większość osób wymagałaby najwyższej jakości płacąc za SV ;)

PS. wax-master, napisz prosze jeszcze jak wg Ciebie powinno wygladac sprawdzenie obecnosci wosku na felgach? A moze on tam jeszcze jest ? :-]

Ostatnia aplikacja byla w lutym, w polowie...

Jeśli ostatnia aplikacja była w lutym to myślę ,że potrzebny byłby mikroskop żeby coś tam znaleźć ;)

A ogólnie dobrym testem na sprawdzenie czy nasz wosk nie spłynął jest test 50/50. Robisz połowę zdjętej felgi i po jakimś kilku setnym przebiegu i paroma myciami robisz oględziny: przywarcie brudu,smoły itp, łatwość mycia czy spływanie wody jak również gładkość felgi no i kropelkowanie ;) które wiem z doświadczenia ,że może zniknąć po jednym myciu :) nie oznaczając ,że wosku już nie ma.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie poszukuje czegoś do moich białych felg malowanych proszkowo bez połysku. Jedynym celem jest łatwość usuwania zanieczyszczeń i trwałość. Przejrzałem oferty chciałbym coś wybrać z tych środków

-Chemical Guys Wheel guard

-Poorboys Wheel Sealant

-Migliore Wheel Seal

-Rimwax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek, Metalmagnes kiedyś pytał o moje odczucia co dostosowania CHG Wheel Guard: wklejam to co napisałem:

"MetalMagnes bardzo polecam CHG Wgeel Guard, zapach słodki, w każdym razie nie jest odpychający(wydaje mi się, że większość produktów CHG pachnie bardzo podobnie). Aplikacja bardzo łatwa tak jak i polerowanie - konsystencja budyniu, kolor pomarańczowy, zawiera mikroskopijne drobiny-zresztą z tego co pamiętam to chyba na etykiecie jest napisane, że ma właściwości lekko ścierne-nie zauważyłem tego. Bardzo wydajny. Moim zdaniem dobry stosunek cena/jakość.

 

W celach porównawczych nałożyłem też kiedyś Collinite-nie zdał egzaminu, wydaje mi się, że nie wytrzymuje wysokiej temperatury na które narażone są felgi.

 

Miałem też przyjemność zaaplikować SV autobahn(kolega dał mi do przetestowania), wcześniej przygotowując felgę Cleaner Fluidem-ciekawy zapach, łatwość aplikacji, ogromna wydajność jak na tak małą buteleczkę, chyba 50 ml? Bardzo długo utrzymał się na feldze a auto jest eksploatowane w dosyć trudnych warunkach, nie przywierał tak szybko brud, duża łatwość doczysczenia.

 

Podsumowując, jak skończy mi się Wheel Guard (co raczej szybko nie nastąpi)kupię raczej SV autobahn, ale biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość/pojemność bardzo polecam Wheel Guard.

 

Sam natomiast jestem ciekaw marki Migliore, czy ktoś wie jak to sklasyfikować względem CHG, PB, SV, i czy ktoś miał już do czynienia z tą marką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bedzie z tego jakis pozytek, poniewaz nie mam felg ale na kapsle nakladalem rimwaxa. Glownym celem bylo zabezpieczenie przed pylem z klockow hamulcowych - lekka nadzieja ze dzieki temu kapsle beda sie mniej brudzily i bedzie je latwiej doczyscic.

Przy aplikacji odnioslem wrazenie ze rimwax troche doczyscil zabrudzone miejsca z zoltego osadu. Jesli chodzi o trwalosc to mysle, ze wytrzymal z miesiac. Czyli raczej nie dlugo, z drugiej strony jakos specjalnie sie z nim nie piescilem. Kapsle byly regularnie myte programem proszkowym na myjce automatycznej ( tak na marginesie to korzystam z tego programu tylko i wylacznie do kapsli ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory stosowałem Właśnie Coli 845 ale to chyba nie jest to. Nałozyłem teraz jeszcze staranniej i sprawdze trwałość. Bardzo kusi mnie też Prima Car Care Wheel Armour. Czytalem bardzo pochlebne opinie. Dostepny u N0Xa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kołach katuję Colli 476s jako "podstawowa ochronę". Zdrowy styl życia – lekarze i higiena Przy okazji diet dotknęliśmy bardzo ważnego elementu zdrowego życia – wizyt u lekarza. Większość z nas idzie do niego dopiero kiedy problem jest poważny. Tymczasem, jeśli będziemy lekarza odwiedzać regularnie, powiedzmy raz na pół roku i raz na rok czy dwa lata będziemy robić sobie odpowiednie badania, maksymalizujemy szansę uniknięcia poważnych chorób. Wcześniej zdiagnozowane mogą być skutecznie leczone lub ich rozwój może być wyraźnie zahamowany. Czasem może chodzić o kilka lat życia! Nasze ciało nie jest tutaj wyjątkiem. Tak samo jeśli regularnie sprawdzamy samochód, to od czasu do czasu usuwamy drobne usterki. Jeśli natomiast zaniedbujemy diagnostykę i jedziemy do warsztatu dopiero na lawecie, koszt naprawy będzie przeważnie bardzo duży. Auto możemy jednak kupić drugie, ciała i zdrowia już nie. Przy okazji kwestii zdrowotnych warto także wspomnieć o higienie. Nie powinniśmy zapominać o codziennym prysznicu, myciu zębów czy częstym myciu rąk! Zdrowy styl życia – sen i odpoczynek Zdrowe odżywianie, ruch, dbanie o zdrowie i higienę to już trzy elementy układanki zdrowego trybu życia. Czwartym jest odpowiedni relaks i wypoczynek. Pamiętajmy, że praca to nie wszystko i człowiek musi mieć czas dla siebie, rodziny i przyjaciół. 7 godzin snu to właściwa dawka dla pracującego człowieka. Nie warto jej zmniejszać na rzecz pracy, imprezowania czy siedzenia przed telewizorem. Tak samo jak o swój sen dbać powinniśmy także o odpoczynek od codzienności. Tutaj wracamy do ruchu – warto połączyć przyjemne z pożytecznym i dla odpoczynku wybrać się na spacer, rower lub pobiegać. Jakieś 4 tygodnie trzyma. Potem tylko resztki.

 

Ale przygotowujesz powierzchnie jak na lakierze auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takich dobrze mi się sprawdza Rimwax.

 

czy takie woski na polerowanych felgach, zmniejszają w jakims stopniu szybkość robienia się tak zwanego "mleka" ??

Ja mam felgi M-System II z BMW - ranty całkowicie wypolerowane, środki w lakierze.

Najpierw wypolerowałem je (w ramach odświeżenia na sezon) pastą Autosol Metal Polish, a następnie nałożyłem dwie warstwy Rimwax. Byłem nawet zaskoczony, że ten wosk jeszcze ciut przepolerował rancik. Zapezpiecza i nie powoduje szybszego utleniania felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem nawet zaskoczony, że ten wosk jeszcze ciut przepolerował rancik.

sugerujesz właściwości ścierne rimwaxa? :lol:

Ja regularnie "psikam" na felgi AG Alloy Wheel Seal i dzięki temu odstawiłem środki do czyszczenia felg - brud schodzi przy użyciu delikatnego roztworu aktywnej piany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem nawet zaskoczony, że ten wosk jeszcze ciut przepolerował rancik.

sugerujesz właściwości ścierne rimwaxa? :lol:

 

A co w tym dziwnego/śmiesznego?

:oops:

faktycznie coś tam ściernego chyba ma (tak wynika z opisu producenta) i wychodzi na to, że bardziej jest AIO do felg niż wosk w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.