Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ads wheel coat, można koła po ceramice bezpiecznie założyć na samochód tego samego dnia, czy dać im więcej czasu? Temperatura wiązania pewnie jakieś 18-20°. Wołam @analyzator . Deszczu ma nie być. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  3. @AndrewZS Dzień dobry, jak tylko będziemy mieli dokładny scenariusz imprezy to na pewno opublikujemy. Na ten moment proponuję wybrać sobotę
  4. Dzisiaj
  5. Jaką macie praktykę przy primerach przed powłokami, odtłuszczanie czy zostawiacie primera np. na 1-4h i po tym czasie bezpośrednio powłoka?
  6. Pytanie o kranik tap cap ADBL. Opisywany jest jako fi50 - czy pasuje na obecne butelki 5l (gdzie gwint ma 48mm)? Pytam, bo może była jakaś zmiana opakowań i nie będzie pasował (jak mi się przytrafiło z kranikami din51 i butlami Cleantle). Ten kranik jest bez odpowietrzania? A może są jakieś inne, lepsze (najchętniej) na te butelki z gwintem 48mm?
  7. 21 Wszystko zależy od zastosowanej kombinacji pasta-pad, umiejętności operatora. W razie czego DA9mm jest super rozwiązanie do wykończenia lakieru.
  8. @Tomaszmasz Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz w odpowiednich wątkach
  9. Cześć, pewno jak duża część początkujących zaczynałem od maszyny DA o skoku 9mm, ale przestaje wystarczać zwłaszcza, że szykuje mi się do zrobienia kilka aut w najbliższym czasie. Pytanie brzmi jaką maszynę brać? O skoku 21mm czy 15mm? Głownie szykują mi się jednoetapowe korekty więc chcę usprawnić czy też przyśpieszyć tego typu pracę i uzyskiwać dobre wycięcie z dobrym wykończeniem i rozważam pracę na padach większych niż 125mm. Jakbyście również polecili jakąś fajną budżetową maszynę od razu byłoby super. Są zauważalne różnice pomiędzy tymi skokami na maszynach? Czy tak jak gdzieś słyszałem maszyna 21mm będzie lepsza do cięcia a będzie miała gorsze wykończenie?
  10. Też polecam ten wosk, zwłaszcza, że można kupić sampler, małe pudełeczko, które starcza na naprawdę sporo aplikacji. Dobrze się nim pracuje i bez problemu dociera. Natomiast fusso polezy zdecydowanie dłużej, ale jak dla mnie trochę gorzej się nim pracuje w porównaniu z finishem. Robiłem test trwałości na klapie bagażnika w sedanie między tymi dwoma woskami i fusso zdecydowanie wygrał. Jeżeli masz czas i lubisz woskować to Finish Kare, jeżeli chcesz zabezpieczyć samochód na dłużej i nie podchodzić do tematu zbyt często to polecam Fusso.
  11. @AndrewZS dzieki za czujność, juz poprawione
  12. Korzystam z 1:256 DIY v1 w robocie do mopowania, działa lepiej niż dedykowane płyny
  13. @Martin. Poszukaj metoda lamusa. Jestem kilka fotek z mycia samochodu po trasie Lublin - Hel. Na parkingu rinsless. Robaki były nieprzypieczone. Schodziły jak marzenie aż byłem w szoku.
  14. Koncentrat ok. 6.5-7ph,
  15. @imola33 ktoś tu wspominał uhd jeszcze. Eh. Kupowanie kompulsywne.
  16. Wiesz może jakie on ma pH? Zastanawiam się nad wypróbowaniem jakiegoś "czystego" szamponu w robocie sprzątającym z funkcją mopowania.
  17. Możesz, ale zapomnij, że taka chemia ruszy owady. Przy aktualnej pogodzie po 200km możesz mieć na samochodzie sam kurz i wtedy, po np. użyciu no rinse z opryskiwacza ciśnieniowego aby zmoczyć wstępnie lakier, śmiało myj. Co do sposobu użycia BRS, nikt tego nie sprawdzi nawet, gdy sam się nią umyjesz pod prysznicem.
  18. Witam czy no rinse mogę użyć gdy pp przejechaniu 200km pojawiły się na masce owady i inne zabrudzenia czy tylko w tym momencie wchodzi tradycyjna metoda mycia? Można czerwona gąbkę użyć do metod tradycyjnych jeśli chodzi o mycie?
  19. Wczoraj
  20. @Avernus, najpierw dekontaminacja i cleaner - może być ręcznie. Potem wosk to już kwestia Twojego budżetu i upodobań. Fajny jest na przykład Funky Witch Paradise Gloss. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  21. Czy ktoś to testował na aucie? Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
  22. Cześć. Panowie co polecacie na taki kolor lakieru jeśli chodzi o jakieś zabezpieczenie lakieru, wosk? Pracuję w autoryzowanym serwisie samochodowym, gdzie mam dostęp do myjni, ale jest ona średnio wyposażona bo nie robią tam żadnego detailingu. Aktywna piana + szampon i jakaś chemia na felgi, ewentualnie mają jakieś quickdetailery. I szukam czegoś co mógłbym sam położyć jak już bym umył i powycierał do sucha na swoje autko. Chodzi mi o ten blask, efekt kropelkowania wody i też żeby brud tak nie przywierał. Domyślam się, że na efekt "wow" trzeba by było zrobić polerkę, ale nie umiem polerować, więc co byście mogli mi poradzić bo miejsce mam kwestia w co się wyposażyć dla zajebistego efektu.
  23. Tylko program do syntetyków/suszenie w niskiej temp albo samym powietrzem w zależności co pozwala ustawić suszarka [emoji854] od paru lat jak mam suszarkę, nigdy wcześniej nie miałem tak cudownie miękkich i odkłaczonych fibr [emoji2] Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  24. Okej suszarka bębnowa da się zrobić Ja nie wieszałbym psów na mf, którą mam po prostu wpadła do pralki z innymi więc to wina piorącego
  25. A no to trzeba doprecyzować [emoji1] suszenie w suszarce bębnowej albo tornador [emoji41] albo ogólna wymiana mf na lepsze [emoji1] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  26. To nie są kłaczki z tej mikrofibry, tylko z innych, które się przyczepiły
  27. Pany, krótkie pytanko, dawno robiłem korektę i nie wiem co wybrać na czarny lakier VAG'a. Mocno zajechany, ale miernik pokazuje miejscami 70,80,90 mikronów. Gdzie nie gdzie głębsze rysy. Jakich padów i past użyć, myślę o 3 etapach
  28. proszę, używajcie kwaśnych produktów do emblematów oraz sztucznych chromów (grille)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.