Skocz do zawartości

Toyota Corolla E11 Si 6r8 2001r.


czyzu6491

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo fajnie dbasz o auto. Takie relacje lubię najbardziej jak ktoś doprowadza auto do stanu perfekt. Wielki szacun bo auto już nie takie młode ale jak widać można doprowadzić do stanu jak nowe:good:. Czym malowana osłona kolektora? Ładnie wyszła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel_t11  osłona kolektora pomalowana zwykłą farbą wysokotemperaturową, w zasadzie najtańszą dostępną na wiosce 

@kursien czerwona rura to po prostu zrobiony dolot przeze mnie do puszki z filtrem. A akumulatora nie odłączyłem po prostu z przeoczenia ale powinienem zdecydowanie 

@mrsjackdan nówke  z salonu może mieć każdy a przy starym aucie szczególnie takim gdzie nie ma żadnych dokładek, gwintów i gotowych zestawów tylko wszystko trzeba zrobić samemu na pewno można sie troche wyróżnić 

Dziękuje wszystkim za miłe słowa, to tylko motywuje do dalszych relacji i dalszych prac przy aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo pracy wkładasz w auto co bardzo się ceni. Na chemii jak widać też nie oszczędzasz. Wszystko starannie wymyte, wnętrze ogarnięte, same plusy :good:

Niestety są też minusy ale nie tyczą się one bezpośrednio twojej pracy a auta. O mugenie z tyłu już ktoś pisał - nie pasuje. Ale za nic w świecie nie pojmę, jak do japońskiego auta można założyć dokładkę od samochodu który jest wręcz podręcznikowym autem pośmiewiskiem, autem od ciągnięcia beki czyli od Golfa 3 :D

29 minut temu, czyzu6491 napisał:

nówke  z salonu może mieć każdy a przy starym aucie szczególnie takim gdzie nie ma żadnych dokładek, gwintów i gotowych zestawów tylko wszystko trzeba zrobić samemu na pewno można sie troche wyróżnić

Chcesz powiedzieć, że te kilkadziesiąt procent społeczeństwa na polskich drogach w 20-30 letnich przerdzewiałych autach które kopcą jak stare autosany jeździ nimi, bo przecież nowe auto może mieć każdy? Chyba nie do końca przemyślałeś co napisałeś. Do starych aut jest wiele do dostania nawet w ASO... tylko w pl się utarło, że części szuka się na allegro, bo w serwisie ceny z kosmosu, a sam niejednokrotnie kupowałem jakieś pierdoły z ASO i nie było problemu z autami w przedziale 20-40 lat. A gwint? Na każdym portalu pokroju allegro aż się ugina od tego. Przełożenie to godzina roboty + ustawienie zbieżności więc nie przesadzajmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą nówka z salonu chodziło mi o coś innego. Stary samochód ale naprawde fajnie zrobiony obniżony, z fajnym kołem, ładnym lakierem i dopieszczonym w każdym detalu szurający sobie po mieście może, oczywiście według mnie, odwrócić więcej głów i zainteresować więcej osób aniżeli nowy samochód z salonu nawet klasy premium. Chyba teraz wyjaśniłem :)

Co do  częsci z ASO to sie zgodze sam bardzo często odwiedzam bo ceny nie wiele wyższe a jakość niestety nie raz kilkukrotnie lepsza. Natomiast jeśli zaczynamy robić coś  odbiegającego od serii to ASO nie pomoże. W Corolli jest o tyle problem, że to samochód dla starszego Pana żeby pojechać po bułki do sklepu i wszystkie modyfikacje to szukanie czegoś co choć troche pasuje i inwencja twórcza. Stąd między innymi ta dokładka, choć moim zdaniem wygląda fajnie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota;), zdjęcia na kobyłkach robią wrażenie - pewnie nie jeden sąsiad by się zdziwił tym widokiem???  Dużo pochwał zostało powiedzianych więc przyłączam się do nich i do dbałości o detale:biggrin::biggrin:. Temat dokładki jest to sprawa indywidualna, a najważniejsze że Tobie się podoba.

Powodzenia w kolejnych pracach;);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

7 minut temu, czyzu6491 napisał:

Sąsiad sie dziwił co ja codziennie rowerem do sklepu śmigam a potem zobaczył samochód i już nie pytał o dwukołowy środek transportu :D 

Mina pewnie bezcenna sąsiada:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero widzę ile mi jeszcze zostało do poziomu niektórych...:D Gratulacje, robota świetna! 

 

PS. Moja kobieta miała kiedyś taką Toykę, tylko 1.4. i czarną. Słupki zgnite (jak się okazało po stłuczce), auto przez 3 lata nie widziało porządnego serwisu, a dalej jeździło jak nowe ;) 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Praca super, efekty też naprawdę rewelacja aż mam ochotę wyjść z pracy i iść grzebać przy swoim, bo i tak mnie to czeka na długim weekendzie......za gwint wielkie pokłony...czarny front...dokładka...felga...jak niewiele trzeba aby samochód wyglądał inaczej, dla mnie super...trochę odejdę od tematu kosmetki (przepraszam) ale myślałeś nad dystansami na tył żeby go ciut wypchnąć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mała aktualizacja 
Ruszyło się w temacie dystansów :biggrin:
Tył nareszcie wygląda tak jak powinien 
ale wiadomo pics or it didn't happen a więc lecimy 

tak było na początku 

i4yZeNP.jpg

dystanse 


TL0i638.jpg

no i po zamntowaniu 

vG0rRb8.jpg

do tego kilka zdjęć po opłukaniu samochodu 
 

VaVj7sz.jpg

qpnoIEe.jpg

bSLcMTO.jpg

MDPItvU.jpg

Q3g219I.jpg

7J39pvl.jpg

i jedno zdjęcie w locie :)

EvTV4Re.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać coś więcej na temat dystansów? Firma, ile mm, cena (jesli nie tajemnica) tą są adaptery czy przelotowe? Też chciałbym do siebie dystanse, bo nie lubię koła schowanego w nadkolu, ale słyszałem, że może "bić" po założeniu a tego bym nie chciał. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma chyba jedyna słuszna, polecana zarówno przez użytkowników jak i warsztaty: DYSTOM, 25mm na strone, 280zl komplet na oś. To są zwykłe dystanse przykręcane ze szpilkami. Dzięki temu, że z tyłu brakowało tak dużo nie musiałem wymieniać szpilek i montować dystansów przelotowych. Przykręcałem je na krzyż kluczem dynamometrycznym zwiększając siłę co 20 Nm aż do 100Nm.
Nic nie bije, dystanse z aluminium lotniczego PA6, i szpilki ze stali. Wykonane bardzo dobrze i mogę tylko polecić :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Mumins była deironizacja, potem tar and glue remover i dodo jucie lime prime i na koniec wipe out niestety na zdjęcia zabrakło czasu :(
@paperson telefon tutaj zdecydowanie psuje efekt ale możliwe że już niedługo wstawię parę zdjęć z czegoś lepszego ;)

@KapselK staram się jak mogę, wyjątkowo mocno sie polubiliśmy z Toyotką 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.