Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo fajnie dbasz o auto. Takie relacje lubię najbardziej jak ktoś doprowadza auto do stanu perfekt. Wielki szacun bo auto już nie takie młode ale jak widać można doprowadzić do stanu jak nowe:good:. Czym malowana osłona kolektora? Ładnie wyszła

Opublikowano

Mistrzowska robota :) 

tylko co to za czerwona rurka zamiast przeciwmgłowego od kierowcy? :o

nie rozłączałeś akumulatora jak go pianowałeś? 

Opublikowano

Relacja wspaniała, ale jedna uwaga, wyrzuć ten wydech i wstaw coś normalnego :( według mnie psuje cały efekt, a tak to poza tym to kozak auto, przypuszczam ze bardziej się wyróżnia w z †łumu niż te nówki z salonu :D

Opublikowano

@Pawel_t11  osłona kolektora pomalowana zwykłą farbą wysokotemperaturową, w zasadzie najtańszą dostępną na wiosce 

@kursien czerwona rura to po prostu zrobiony dolot przeze mnie do puszki z filtrem. A akumulatora nie odłączyłem po prostu z przeoczenia ale powinienem zdecydowanie 

@mrsjackdan nówke  z salonu może mieć każdy a przy starym aucie szczególnie takim gdzie nie ma żadnych dokładek, gwintów i gotowych zestawów tylko wszystko trzeba zrobić samemu na pewno można sie troche wyróżnić 

Dziękuje wszystkim za miłe słowa, to tylko motywuje do dalszych relacji i dalszych prac przy aucie :)

Opublikowano

Bardzo dużo pracy wkładasz w auto co bardzo się ceni. Na chemii jak widać też nie oszczędzasz. Wszystko starannie wymyte, wnętrze ogarnięte, same plusy :good:

Niestety są też minusy ale nie tyczą się one bezpośrednio twojej pracy a auta. O mugenie z tyłu już ktoś pisał - nie pasuje. Ale za nic w świecie nie pojmę, jak do japońskiego auta można założyć dokładkę od samochodu który jest wręcz podręcznikowym autem pośmiewiskiem, autem od ciągnięcia beki czyli od Golfa 3 :D

29 minut temu, czyzu6491 napisał:

nówke  z salonu może mieć każdy a przy starym aucie szczególnie takim gdzie nie ma żadnych dokładek, gwintów i gotowych zestawów tylko wszystko trzeba zrobić samemu na pewno można sie troche wyróżnić

Chcesz powiedzieć, że te kilkadziesiąt procent społeczeństwa na polskich drogach w 20-30 letnich przerdzewiałych autach które kopcą jak stare autosany jeździ nimi, bo przecież nowe auto może mieć każdy? Chyba nie do końca przemyślałeś co napisałeś. Do starych aut jest wiele do dostania nawet w ASO... tylko w pl się utarło, że części szuka się na allegro, bo w serwisie ceny z kosmosu, a sam niejednokrotnie kupowałem jakieś pierdoły z ASO i nie było problemu z autami w przedziale 20-40 lat. A gwint? Na każdym portalu pokroju allegro aż się ugina od tego. Przełożenie to godzina roboty + ustawienie zbieżności więc nie przesadzajmy :)

Opublikowano

z tą nówka z salonu chodziło mi o coś innego. Stary samochód ale naprawde fajnie zrobiony obniżony, z fajnym kołem, ładnym lakierem i dopieszczonym w każdym detalu szurający sobie po mieście może, oczywiście według mnie, odwrócić więcej głów i zainteresować więcej osób aniżeli nowy samochód z salonu nawet klasy premium. Chyba teraz wyjaśniłem :)

Co do  częsci z ASO to sie zgodze sam bardzo często odwiedzam bo ceny nie wiele wyższe a jakość niestety nie raz kilkukrotnie lepsza. Natomiast jeśli zaczynamy robić coś  odbiegającego od serii to ASO nie pomoże. W Corolli jest o tyle problem, że to samochód dla starszego Pana żeby pojechać po bułki do sklepu i wszystkie modyfikacje to szukanie czegoś co choć troche pasuje i inwencja twórcza. Stąd między innymi ta dokładka, choć moim zdaniem wygląda fajnie 

 

Opublikowano

Świetna robota;), zdjęcia na kobyłkach robią wrażenie - pewnie nie jeden sąsiad by się zdziwił tym widokiem???  Dużo pochwał zostało powiedzianych więc przyłączam się do nich i do dbałości o detale:biggrin::biggrin:. Temat dokładki jest to sprawa indywidualna, a najważniejsze że Tobie się podoba.

Powodzenia w kolejnych pracach;);)

Opublikowano

Sąsiad sie dziwił co ja codziennie rowerem do sklepu śmigam a potem zobaczył samochód i już nie pytał o dwukołowy środek transportu :D 

Opublikowano

 

7 minut temu, czyzu6491 napisał:

Sąsiad sie dziwił co ja codziennie rowerem do sklepu śmigam a potem zobaczył samochód i już nie pytał o dwukołowy środek transportu :D 

Mina pewnie bezcenna sąsiada:D:D

Opublikowano

Dopiero widzę ile mi jeszcze zostało do poziomu niektórych...:D Gratulacje, robota świetna! 

 

PS. Moja kobieta miała kiedyś taką Toykę, tylko 1.4. i czarną. Słupki zgnite (jak się okazało po stłuczce), auto przez 3 lata nie widziało porządnego serwisu, a dalej jeździło jak nowe ;) 

 

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Praca super, efekty też naprawdę rewelacja aż mam ochotę wyjść z pracy i iść grzebać przy swoim, bo i tak mnie to czeka na długim weekendzie......za gwint wielkie pokłony...czarny front...dokładka...felga...jak niewiele trzeba aby samochód wyglądał inaczej, dla mnie super...trochę odejdę od tematu kosmetki (przepraszam) ale myślałeś nad dystansami na tył żeby go ciut wypchnąć??

Opublikowano

Tak myślałem, nawet zacząłem działać ale sprawy sie pokomplikowały i potrzebuje rozebrać samochód na pare dni, żeby efekt finalny był taki jak trzeba 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mała aktualizacja 
Ruszyło się w temacie dystansów :biggrin:
Tył nareszcie wygląda tak jak powinien 
ale wiadomo pics or it didn't happen a więc lecimy 

tak było na początku 

i4yZeNP.jpg

dystanse 


TL0i638.jpg

no i po zamntowaniu 

vG0rRb8.jpg

do tego kilka zdjęć po opłukaniu samochodu 
 

VaVj7sz.jpg

qpnoIEe.jpg

bSLcMTO.jpg

MDPItvU.jpg

Q3g219I.jpg

7J39pvl.jpg

i jedno zdjęcie w locie :)

EvTV4Re.jpg

 

Opublikowano

Możesz napisać coś więcej na temat dystansów? Firma, ile mm, cena (jesli nie tajemnica) tą są adaptery czy przelotowe? Też chciałbym do siebie dystanse, bo nie lubię koła schowanego w nadkolu, ale słyszałem, że może "bić" po założeniu a tego bym nie chciał. ;)

Opublikowano

Firma chyba jedyna słuszna, polecana zarówno przez użytkowników jak i warsztaty: DYSTOM, 25mm na strone, 280zl komplet na oś. To są zwykłe dystanse przykręcane ze szpilkami. Dzięki temu, że z tyłu brakowało tak dużo nie musiałem wymieniać szpilek i montować dystansów przelotowych. Przykręcałem je na krzyż kluczem dynamometrycznym zwiększając siłę co 20 Nm aż do 100Nm.
Nic nie bije, dystanse z aluminium lotniczego PA6, i szpilki ze stali. Wykonane bardzo dobrze i mogę tylko polecić :good:

Opublikowano
12 minut temu, czyzu6491 napisał:

Firma chyba jedyna słuszna, polecana zarówno przez użytkowników jak i warsztaty: DYSTOM

No i to jest cenna informacja, bo myślałem nad RR Custom.  Dziękuję. ;)

Opublikowano

Bardzo dobra relacja, w sumie mój ulubiony kolor do pracy :)

Średnio mi pasuje tutaj ta dokładka od GTI - czy rozwazales dokładkę od Seata Cupra? Znacznie subtelniejsza, w dodatku do dostania w dobrych pieniądzach w ASO. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Profi robota i chwali się jak dbasz o, było nie było, wiekowe już autko ;)

 

Nie przeprowadzałeś żadnej dekontaminacji ani nie kładłeś cleanera pod LSP czy zwyczajnie zabrakło czasu na zdjęcia?

Opublikowano

@Mumins była deironizacja, potem tar and glue remover i dodo jucie lime prime i na koniec wipe out niestety na zdjęcia zabrakło czasu :(
@paperson telefon tutaj zdecydowanie psuje efekt ale możliwe że już niedługo wstawię parę zdjęć z czegoś lepszego ;)

@KapselK staram się jak mogę, wyjątkowo mocno sie polubiliśmy z Toyotką 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.