Pawel_t11 Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 Bardzo fajnie dbasz o auto. Takie relacje lubię najbardziej jak ktoś doprowadza auto do stanu perfekt. Wielki szacun bo auto już nie takie młode ale jak widać można doprowadzić do stanu jak nowe. Czym malowana osłona kolektora? Ładnie wyszła
kursien Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 Mistrzowska robota tylko co to za czerwona rurka zamiast przeciwmgłowego od kierowcy? nie rozłączałeś akumulatora jak go pianowałeś?
mrsjackdan Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 Relacja wspaniała, ale jedna uwaga, wyrzuć ten wydech i wstaw coś normalnego według mnie psuje cały efekt, a tak to poza tym to kozak auto, przypuszczam ze bardziej się wyróżnia w z †łumu niż te nówki z salonu
czyzu6491 Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 @Pawel_t11 osłona kolektora pomalowana zwykłą farbą wysokotemperaturową, w zasadzie najtańszą dostępną na wiosce @kursien czerwona rura to po prostu zrobiony dolot przeze mnie do puszki z filtrem. A akumulatora nie odłączyłem po prostu z przeoczenia ale powinienem zdecydowanie @mrsjackdan nówke z salonu może mieć każdy a przy starym aucie szczególnie takim gdzie nie ma żadnych dokładek, gwintów i gotowych zestawów tylko wszystko trzeba zrobić samemu na pewno można sie troche wyróżnić Dziękuje wszystkim za miłe słowa, to tylko motywuje do dalszych relacji i dalszych prac przy aucie
Fredi88 Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 Bardzo dużo pracy wkładasz w auto co bardzo się ceni. Na chemii jak widać też nie oszczędzasz. Wszystko starannie wymyte, wnętrze ogarnięte, same plusy Niestety są też minusy ale nie tyczą się one bezpośrednio twojej pracy a auta. O mugenie z tyłu już ktoś pisał - nie pasuje. Ale za nic w świecie nie pojmę, jak do japońskiego auta można założyć dokładkę od samochodu który jest wręcz podręcznikowym autem pośmiewiskiem, autem od ciągnięcia beki czyli od Golfa 3 29 minut temu, czyzu6491 napisał: nówke z salonu może mieć każdy a przy starym aucie szczególnie takim gdzie nie ma żadnych dokładek, gwintów i gotowych zestawów tylko wszystko trzeba zrobić samemu na pewno można sie troche wyróżnić Chcesz powiedzieć, że te kilkadziesiąt procent społeczeństwa na polskich drogach w 20-30 letnich przerdzewiałych autach które kopcą jak stare autosany jeździ nimi, bo przecież nowe auto może mieć każdy? Chyba nie do końca przemyślałeś co napisałeś. Do starych aut jest wiele do dostania nawet w ASO... tylko w pl się utarło, że części szuka się na allegro, bo w serwisie ceny z kosmosu, a sam niejednokrotnie kupowałem jakieś pierdoły z ASO i nie było problemu z autami w przedziale 20-40 lat. A gwint? Na każdym portalu pokroju allegro aż się ugina od tego. Przełożenie to godzina roboty + ustawienie zbieżności więc nie przesadzajmy
czyzu6491 Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 z tą nówka z salonu chodziło mi o coś innego. Stary samochód ale naprawde fajnie zrobiony obniżony, z fajnym kołem, ładnym lakierem i dopieszczonym w każdym detalu szurający sobie po mieście może, oczywiście według mnie, odwrócić więcej głów i zainteresować więcej osób aniżeli nowy samochód z salonu nawet klasy premium. Chyba teraz wyjaśniłem Co do częsci z ASO to sie zgodze sam bardzo często odwiedzam bo ceny nie wiele wyższe a jakość niestety nie raz kilkukrotnie lepsza. Natomiast jeśli zaczynamy robić coś odbiegającego od serii to ASO nie pomoże. W Corolli jest o tyle problem, że to samochód dla starszego Pana żeby pojechać po bułki do sklepu i wszystkie modyfikacje to szukanie czegoś co choć troche pasuje i inwencja twórcza. Stąd między innymi ta dokładka, choć moim zdaniem wygląda fajnie
keza Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 Świetna robota, zdjęcia na kobyłkach robią wrażenie - pewnie nie jeden sąsiad by się zdziwił tym widokiem??? Dużo pochwał zostało powiedzianych więc przyłączam się do nich i do dbałości o detale. Temat dokładki jest to sprawa indywidualna, a najważniejsze że Tobie się podoba. Powodzenia w kolejnych pracach
czyzu6491 Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 Sąsiad sie dziwił co ja codziennie rowerem do sklepu śmigam a potem zobaczył samochód i już nie pytał o dwukołowy środek transportu
keza Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2017 7 minut temu, czyzu6491 napisał: Sąsiad sie dziwił co ja codziennie rowerem do sklepu śmigam a potem zobaczył samochód i już nie pytał o dwukołowy środek transportu Mina pewnie bezcenna sąsiada
Mumins Opublikowano 21 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2017 Dopiero widzę ile mi jeszcze zostało do poziomu niektórych...:D Gratulacje, robota świetna! PS. Moja kobieta miała kiedyś taką Toykę, tylko 1.4. i czarną. Słupki zgnite (jak się okazało po stłuczce), auto przez 3 lata nie widziało porządnego serwisu, a dalej jeździło jak nowe Pozdrawiam
marcinsk Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Praca super, efekty też naprawdę rewelacja aż mam ochotę wyjść z pracy i iść grzebać przy swoim, bo i tak mnie to czeka na długim weekendzie......za gwint wielkie pokłony...czarny front...dokładka...felga...jak niewiele trzeba aby samochód wyglądał inaczej, dla mnie super...trochę odejdę od tematu kosmetki (przepraszam) ale myślałeś nad dystansami na tył żeby go ciut wypchnąć??
czyzu6491 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Tak myślałem, nawet zacząłem działać ale sprawy sie pokomplikowały i potrzebuje rozebrać samochód na pare dni, żeby efekt finalny był taki jak trzeba
czyzu6491 Opublikowano 25 Września 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Września 2017 mała aktualizacja Ruszyło się w temacie dystansów Tył nareszcie wygląda tak jak powinien ale wiadomo pics or it didn't happen a więc lecimy tak było na początku dystanse no i po zamntowaniu do tego kilka zdjęć po opłukaniu samochodu i jedno zdjęcie w locie
KapselK Opublikowano 25 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2017 Możesz napisać coś więcej na temat dystansów? Firma, ile mm, cena (jesli nie tajemnica) tą są adaptery czy przelotowe? Też chciałbym do siebie dystanse, bo nie lubię koła schowanego w nadkolu, ale słyszałem, że może "bić" po założeniu a tego bym nie chciał.
czyzu6491 Opublikowano 25 Września 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Września 2017 Firma chyba jedyna słuszna, polecana zarówno przez użytkowników jak i warsztaty: DYSTOM, 25mm na strone, 280zl komplet na oś. To są zwykłe dystanse przykręcane ze szpilkami. Dzięki temu, że z tyłu brakowało tak dużo nie musiałem wymieniać szpilek i montować dystansów przelotowych. Przykręcałem je na krzyż kluczem dynamometrycznym zwiększając siłę co 20 Nm aż do 100Nm. Nic nie bije, dystanse z aluminium lotniczego PA6, i szpilki ze stali. Wykonane bardzo dobrze i mogę tylko polecić
KapselK Opublikowano 25 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2017 12 minut temu, czyzu6491 napisał: Firma chyba jedyna słuszna, polecana zarówno przez użytkowników jak i warsztaty: DYSTOM No i to jest cenna informacja, bo myślałem nad RR Custom. Dziękuję.
marcinsk Opublikowano 1 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2017 teraz wygląda rewelacja, tego brakowało.
Gość Opublikowano 3 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2017 Bardzo dobra relacja, w sumie mój ulubiony kolor do pracy Średnio mi pasuje tutaj ta dokładka od GTI - czy rozwazales dokładkę od Seata Cupra? Znacznie subtelniejsza, w dodatku do dostania w dobrych pieniądzach w ASO.
Fitte Opublikowano 3 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2017 Jestem pod ogromnym wrażeniem Toyki ;-) Bardziej mnie rajcuje niż jakies nowe furki. Życzę dużo km ;-)
czyzu6491 Opublikowano 18 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2017 mała relacja z ostatniego sprzątania cała akcja trwała 3 dni ale praca bardzo szarpana ze względu na deszcz który wraz ze słońcem zamieniał sie miejscami co 30 minut Zaczynamy ! w pierwszej kolejności środek i pare zdjęć stanu wyjściowego Czas na odkurzanie Apc od adbl 1:15 i lecimy z plastikami Z tego co widać wielokrotne przecieranie IQD od ADBL nie usuwa Natural look'a no i smarujemy tym razem padło na zymola no i gotowe tutaj była mała walka bo plamy nie chciały zejść, więc w ruch poszedł koch anti hologram i płatek kosmetyczny, w roli maszyny palec wskazujący Środek gotowy, przenosimy się na zewnątrz auta szybka inspekcja na pierwszy ogień koła znowu zaczyna kropić ale sie nie poddaje i pianuje płuczemy i myjemy jako przed zimowy zestaw leci fusso w 2 warstwach i Cure na całość też w 2 warstwach i dosłownie 3 zdjęcia efektu końcowego, niestety na więcej fotek nie było czasu
paperson Opublikowano 19 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2017 @czyzu6491 Efekt końcowy bomba , choć pomniejsza go słaba jakość zdjęć robionych telefonem.
Mumins Opublikowano 19 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2017 Profi robota i chwali się jak dbasz o, było nie było, wiekowe już autko Nie przeprowadzałeś żadnej dekontaminacji ani nie kładłeś cleanera pod LSP czy zwyczajnie zabrakło czasu na zdjęcia?
KapselK Opublikowano 19 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2017 Dobrze ma z Tobą Corolla.
czyzu6491 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Października 2017 @Mumins była deironizacja, potem tar and glue remover i dodo jucie lime prime i na koniec wipe out niestety na zdjęcia zabrakło czasu @paperson telefon tutaj zdecydowanie psuje efekt ale możliwe że już niedługo wstawię parę zdjęć z czegoś lepszego @KapselK staram się jak mogę, wyjątkowo mocno sie polubiliśmy z Toyotką
czyzu6491 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Października 2017 no i udało sie cyknąć pare fotek co prawda regulamin forumowy nie pozwala na pełną wielkość ale i tak zdecydowanie lepiej Photos by włodi zdjęcia robi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się