Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

musiałem ogarnąć komorę silnika, całość psuła efekt świeżo założonych osłon

zacząłem od wygłuszenia/osłony maski

 

nK5mnFf.jpg

 

PBW6iEx.jpg

 

2xUeGrZ.jpg

 

 

 

 

odkurzanko

 

0FTCKUx.jpg

 

7FE5Oda.jpg

 

 

 

 

do mycia standardowo wskoczył Excede Encapsulator Cleaner 1:5 zarzucony pianownicą :D

 

613y6b4.jpg

 

N1V9TrL.jpg

 

 

 

po 5 min w dalszym ciągu budyń :o

 

YpBx6kx.jpg

 

 

 

szczota i jechane

 

HVWFNw1.jpg

 

qHlB63T.jpg

 

LfywLxF.jpg

 

 

spłukałem i później czochranie miękką szczotą do opon, Encapsulator Cleaner zarzucany już normalnie z atomizera

 

jM35D6Y.jpg

 

ufIPqHt.jpg

 

JCFEw5v.jpg

 

T5VbWJH.jpg

 

yIwsf9a.jpg

 

yIwsf9a.jpg

 

 

 

 

wygłuszenie schło... czas na maskę, trochę się zakurzyła

 

r7Oj5ub.jpg

 

3iT9sNf.jpg

 

LW0l2al.jpg?1

 

Q4iyakL.jpg

 

8MN6ayn.jpg

 

P7mg32O.jpg

 

 

 

do czochrania również klasycznie, ExceDe Advanced- 1:20 lekkie szczurki, 1:10 szczury z którymi nie poradziło sobie lżejsze stężenie

 

05z7KJy.jpg

 

97Hyhhc.jpg

 

ALAbMNI.jpg

 

Zrmj2Qx.jpg?1

 

RlkS0Zb.jpg

 

uBzjn3b.jpg

 

ewtYx2j.jpg

 

SZeSZ45.jpg

 

wdMCIq2.jpg

 

mnvfkC7.jpg?1

 

 

 

uszczelki gumowe czyszczone szuwaksem do opon

 

O2Gixpc.jpg

 

oveYh46.jpg

 

ZiNHC7v.jpg

 

rwl5Q2o.jpg

 

3ho6C7M.jpg

 

yivk0ZT.jpg

 

 

 

po czochranku

 

a0ZF4cO.jpg

 

sA9BpC6.jpg

 

fqoOwBm.jpg

 

qkT1QX6.jpg

 

wFx5YtY.jpg

 

vJjJ6HO.jpg

 

2wskIZU.jpg

 

qQpBfyV.jpg

 

roucZJq.jpg

 

 

 

przetarte zmywaczem sylikonowym

 

4PANYEt.jpg

 

iRI3OUl.jpg

 

dSBmVBE.jpg

 

 

 

 

... i położony Fusso

 

bMinl45.jpg

 

vJz3gpL.jpg

 

JQjGyrc.jpg

 

3gwWJfH.jpg

 

hQWuceP.jpg

 

jmHxmI3.jpg

 

vGQNKOj.jpg

 

VjkmsDK.jpg

 

xB2a0mw.jpg

 

57rXEs4.jpg

 

u09eelq.jpg

 

 

 

 

na uszczelki wpadł Gyeon

 

ic1YqXc.jpg

 

ox8Jmy0.jpg

 

c47emzU.jpg

 

eWtkb7l.jpg

 

 

 

 

zacząłem zabawę z komorą silnika

 

lvn77yd.jpg

 

kC8FnEG.jpg

 

AqD6DC0.jpg

 

m9GDKD5.jpg

 

m9GDKD5.jpg

 

Kl0BeG5.jpg

 

fPM3pt3.jpg

 

kriB8Hs.jpg

 

caTip3L.jpg

 

2BQKITE.jpg

 

KvLk3If.jpg

 

wWURgZr.jpg

 

EjF3QES.jpg?1

 

LN6rS54.jpg

 

QkDaGiW.jpg

 

bGGu3a6.jpg

 

TjpdEuX.jpg

 

ttmJe97.jpg

 

ol3pWKs.jpg

 

 

 

 

lecimy

 

OaiBIBg.jpg

 

0g9Bh3z.jpg

 

za5TM0S.jpg

 

8OM292I.jpg

 

qHysOvS.jpg

 

OVbBOgt.jpg?1

 

WIZoH4v.jpg

 

278Lfnc.jpg

 

Km6q7ri.jpg

 

BtrNrmD.jpg

 

xF0lBdL.jpg

 

RwGV4zy.jpg

 

zq91Pzo.jpg

 

BgjD9LC.jpg

 

pLF4Ml7.jpg

 

MvAGOFU.jpg

 

IGcCZTe.jpg

 

8O7BIr8.jpg

 

tFkMMnF.jpg

 

hEzLBSW.jpg

 

ydYIcyP.jpg

 

3CIr7Xg.jpg

 

GKobBaJ.jpg

 

fxgIgUm.jpg

 

qVNl3qq.jpg

 

U3oX6BB.jpg

 

gXfWrMt.jpg

 

dX7i7A0.jpg

 

SRT2dgo.jpg

 

ceHvuXa.jpg

 

cdg32aK.jpg

 

Vw01xFF.jpg

 

BKOdnkO.jpg

 

xPMpOQG.jpg

 

ZpL3bLO.jpg

 

ObSw5XC.jpg

 

74vDMzU.jpg

 

nlV1peQ.jpg

 

UjmkF8f.jpg

 

kVjRquS.jpg

 

NrStjKb.jpg

 

jvY9Bgy.jpg

 

0Odii5u.jpg

 

 

 

 

na koniec zostawiłem miejsce pod akumulatorem

 

4L4Q4EO.jpg

 

EeAPCnD.jpg

 

mFwxFNf.jpg

 

9vcPEP1.jpg

 

NxrILER.jpg

 

bxfczlC.jpg

 

 

 

ruda zaczęła szaleć i musiałem szlifować :ad:

 

44WV8Fp.jpg

 

MTwXv0h.jpg

 

ReOFWFj.jpg

 

 

 

 

 

niestety są miejsca których stężenie 1:10 nie ruszyło

 

1Ud0tMq.jpg

 

1OcWRWk.jpg

 

h30oF0Q.jpg

 

6nMjFrp.jpg

 

 

 

 

wiele się nie zmieniło, poddałem się bo przy tym stężeniu zaczęło zbierać farbę ;)

 

Jc748ne.jpg

 

qe8Qeg9.jpg?1

 

GCpIfXk.jpg

 

YFFiZcJ.jpg

 

 

 

elementy które zdemontowałem

 

1ypfKMd.jpg

 

vKzceoM.jpg

 

6i6wXmK.jpg

 

D8zi2xu.jpg

 

k3XAwTe.jpg

 

stunaY3.jpg

 

Hat7JRm.jpg

 

fpfkMVD.jpg

 

eWP1chq.jpg

 

XZIoSS3.jpg

 

AohE9HD.jpg

 

fpfkMVD.jpg

 

wFxNLYF.jpg

 

5g1092G.jpg

 

BZsbJcB.jpg

 

zjFTPfG.jpg

 

58X3cbL.jpg

 

eJjtk87.jpg

 

IxZV1WB.jpg

 

ZbafQ5R.jpg

 

FQLJCWz.jpg

 

dw6rlR9.jpg

 

ov3ypsP.jpg

 

WFhWHEh.jpg

 

95xotLP.jpg

 

NR7HLbC.jpg?1

 

9YWKnXx.jpg

 

YclpR4f.jpg

 

KyKeTRq.jpg

 

QO6bAdY.jpg

 

 

 

 

 

silnik był w miarę czysty, więc psik K2, pędzelek i spłukane wodą pod ciśnieniem. Jedyne czego nie ruszałem to alternator i lampy ze względu na przetwornicę

 

DVEYKGl.jpg

 

gxA9i7V.jpg

 

kE9u18W.jpg

 

rTodBl2.jpg

 

jqbYx8C.jpg

 

EhjnNfJ.jpg

 

7LNwK37.jpg

 

2kL87rt.jpg

 

Y6n89oa.jpg

 

sZCF1aD.jpg

 

nuTPApS.jpg

 

9xJNbRi.jpg

 

hFvWMKh.jpg

 

7diUfPO.jpg

 

MERn07g.jpg

 

fXsz5yO.jpg

 

 

 

 

 

próbowałem też coś zrobić z pokrywą silnika, jest na niej mnóstwo głębokich rys i cudów z tego nie zrobiłem :mrgreen:

 

MrrQG5s.jpg

 

OVwe11c.jpg

 

RhjyXwZ.jpg

 

qLdeW6p.jpg

 

eX9RBXd.jpg

 

cB0Bgxs.jpg

 

qoQ8F7x.jpg

 

R7Xm218.jpg

 

KQd1PsK.jpg

 

JFApMnd.jpg

 

qAjlJrg.jpg

 

mmEUT97.jpg

 

 

 

 

finiszówka, jak widać dupy nie urywa

 

xUrmf59.jpg

 

8nEBgJa.jpg

 

kLWC69t.jpg

 

0zgyOZT.jpg

 

 

 

 

zakonserwowane Gyeonem

 

xqp1Va6.jpg

 

SWQQE86.jpg

 

3LrTtHO.jpg

 

H38nusO.jpg

 

 

 

 

na elementy plastikowe położony KochChemie NANO MAGIC PLAST CARE, a na elementy gumowe Gyeon Tire.

 

tak wygląda całość

 

ItJbSxA.jpg?1

 

5tpGcqD.jpg

 

U4vfOjv.jpg?1

 

NGuac7B.jpg

 

Y6EC0HN.jpg

 

7eNms4a.jpg

 

ji9id5H.jpg

 

kpBcrwb.jpg

 

qv2uoln.jpg

 

lyTfBiF.jpg

 

aep6WpU.jpg

 

mI7Uisu.jpg?1

 

Yi1IhEA.jpg

 

ejLIjUM.jpg

 

UcGqY1I.jpg

 

VX8gfTA.jpg

 

H867HU0.jpg

 

UXxDEfa.jpg

 

rbnzqa2.jpg

 

pupE7CA.jpg

 

L8oztGy.jpg

 

xdcacL7.jpg

 

tAWoSoJ.jpg

 

bNTbU6J.jpg

 

QCJfYr4.jpg

 

wnkh4MF.jpg

 

3eUO6Kd.jpg

 

fegOdEC.jpg

 

 

 

 

do zamontowania jeszcze wygłuszenie maski, jeszcze schnie :/ jutro powinna już nadawać się do montażu

 

 

pozdrawiam

  • Super 1
Opublikowano

[ref]KapselK[/ref], a nie długo urlop :D

 

[ref=#ff3366]BiałyGTi[/ref], klekot jest bardziej słyszalny w kabinie, jednak trochę klekotu pochłania

Opublikowano

Mic tylko pogratulować :) świetnie wykonana robota i obszernie pokazany zakres prac. Coś wspaniałego :D

Opublikowano

Ja jestem zawiedziony !!! Do końca czekałem i scrolowałem by zobaczyć jak polerujesz wnętrze maski , a Ty tak od razu wosk i koniec ? To musisz poprawić ! :D

 

No, a tak serio to mega robota! :good:

 

 

PS: drażnił mnie tylko ten kawałek zielonego węża ogrodowego :acute:

Opublikowano

[ref]KapselK[/ref], niestety na urlop mam trochę inne plany, muszę ruszyć z kolejnym garażem :(

 

 

 

 

706782 a Ty tak od razu wosk i koniec ? To musisz poprawić !

o rzesz orzechu, ale wtopa- już cisnę :ad:

 

 

706782 drażnił mnie tylko ten kawałek zielonego węża ogrodowego :acute:

wiem, że pięknie nie wygląda, ale tylko on spełnia swoja funkcję. Zamontowany mam Oil Catch Tank i tylko w ten sposób mogłem poprowadzić wężyk, jak widać na fotce już jest trochę przetarty o osłonę silnika, próbowałem rożnych tras i ta niestety jest naj... :/

  • Moderator
Opublikowano

Owin ten waz tasma izolacyjna parciana :) nie bedzie sie rzucać tak w oczy i bedzie fajnie wygladac :). Ja w poprzednim silniku jak mialem oil tanka to zastosowalem weze do gazu ale tylko dlatego bo byly czarne

Opublikowano

zamontowałem wygłuszenie maski, po czochraniu zrobiła się kudłata i szara ( prawdopodobnie nie była czyszczona od wyjazdu z fabryki)... nie ukrywam, że bardziej podoba mi się bez, ale bez niej jest większy hałas w kabinie

 

jak widać lata świetności ma za sobą :D

 

zwgdQgE.jpg

 

HxSkQnt.jpg

 

DEAyg2C.jpg

 

 

 

 

 

w stare otwory wskoczyły nowe kołki

 

RZdpOSs.jpg

 

qglhJi9.jpg

 

JOdKYOZ.jpg

 

 

 

 

popełniłem też nowe otwory żeby ją dokładnie ułożyć

 

JPfsMfP.jpg

 

qBTaha9.jpg

 

xSHEPEI.jpg

 

 

w nowe otwory wskoczyły kołeczki z mniejszą czapką

 

IZzqfBj.jpg

 

qUnUUs1.jpg

 

sjHOX1F.jpg

 

 

 

 

siedzi

 

4yspihT.jpg

 

2EHPXt1.jpg

 

7IZEJTD.jpg

 

 

 

myślałem też nad matami wygłuszającymi na kleju, ale muszę się z tym przespać.

pzdr

Opublikowano

LEKKI EDIT BO SLOWNIK

Eli krojonych mat nie polecam. Sam mam to wskoczylo mi parę kilo i co do tego ciut w większe spalanie. Co do wygluszenia kolega robił u siebie to wygluszył nadkola i tylną klapę pasami gabkowymi do wygluszenia płyt GK. Może to głupie ale przyjklejal miejsce koło miejsca bez żadnej szparki na sztywno i porownanie jest bardzo dużePozdrawiam kolega z FB :)

 

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

pogoda typowo barowa, więc zabrałem się za lakier :mrgreen:

 

ZQG8I8S.jpg

 

nm74v5m.jpg

 

 

 

do piany ADBL dolałem APC Advanced 1:100

 

P9uiPEg.jpg

 

gitbuna.jpg

 

5bTU0XF.jpg

 

CxXXGdK.jpg

 

sfOvlpG.jpg

 

XNOMzBj.jpg

 

0w0dtMN.jpg

 

JF3VTi4.jpg

 

TuQklGJ.jpg

 

 

 

 

później przeskoczyłem na karbon, łapie syf fantastycznie :) poleciałem APC 1:10

 

HXguttt.jpg

 

9PkxrRL.jpg

 

HnCF58L.jpg

 

H5CNhS5.jpg

 

3V9UDYk.jpg

 

gcIr39w.jpg

 

J204gmA.jpg

 

tCwTDrO.jpg

 

cNpwDIl.jpg

 

BLouu6H.jpg

 

mInLtmW.jpg

 

4olVUlM.jpg

 

xX2MlhW.jpg

 

 

 

liznąłem też trochę zakamarków, ale dokładniejsze ich czochranie planuję w innym terminie ;)

 

ILeb7Cn.jpg

 

lEhOQ4W.jpg

 

V8wZ17T.jpg

 

QN6sHkv.jpg

 

9yh32cT.jpg

 

OPcZ82q.jpg

 

LZujpEL.jpg

 

FOfm3dC.jpg

 

UEZw9kp.jpg

 

rWw2MxT.jpg

 

J2FQbwu.jpg

 

voqjFdV.jpg

 

sioBjqv.jpg

 

nDlPqsN.jpg

 

L93fQz2.jpg

 

k4Ha7sV.jpg

 

g1wXoRw.jpg

 

WMqXFZo.jpg

 

XgWBXob.jpg

 

kwu8agO.jpg

 

be1CwkW.jpg

 

g6bOfBv.jpg

 

bXyhWNm.jpg

 

 

 

klekota jeszcze raz opłukałem i umyłem szamponem ADBL z dodatkiem APC 1:100

rękawica FLEXIPADS Merino

 

dF4DnSy.jpg

 

c5Rp9Yn.jpg

 

XG5zmnk.jpg

 

UWINzB1.jpg

 

 

 

osuszanko Fluffy Dryer Plus, a zakamarki fibra K2 MOLI

 

89mD40h.jpg

 

lTEdI1k.jpg

 

4zYik3b.jpg

 

 

 

szukamy smoły :mrgreen:

 

pX3Mv3l.jpg

 

wxclMkv.jpg

 

vtSv1pp.jpg

 

LK0TRFj.jpg

 

ndypzNv.jpg

 

oZQsWIV.jpg

 

4J22wme.jpg

 

Mi0CdzV.jpg

 

RAeAIQ0.jpg

 

 

 

ponowne mycie, tym razem detailingowym płynem do naczyń :D

 

SnoHu5U.jpg

 

a8VI8iM.jpg

 

gjEZ4ef.jpg

 

o0kA3aj.jpg

 

aUXFRB2.jpg

 

 

 

 

jest dobrze, tafla jak laleczka :lol:

 

zWOMqWV.jpg

 

n27QYft.jpg

 

P4fP2ld.jpg

 

 

 

ponownie suszenie

 

hzYR1lK.jpg

 

 

 

... i szukamy metali ciężkich :D

 

AHEJOw3.jpg

 

E3DecC7.jpg

 

3loBGSi.jpg

 

LYAqS8P.jpg

 

UyNkuHp.jpg

 

WFMDCUB.jpg

 

6A7p9AA.jpg

 

J5hwZHl.jpg

 

aLwH4jj.jpg

 

W5xHiGd.jpg

 

NvseL1S.jpg

 

nXjEma5.jpg

 

vLBmanr.jpg

 

LfMTJCX.jpg

 

bl90wjj.jpg

 

6g4jveA.jpg

 

 

 

ponownie mycie i osuszanko już w garage

 

6YYUCyA.jpg

 

t4xU27n.jpg

 

 

 

 

postanowiłem zrobić skromną korektę

 

syRkZvA.jpg

 

 

 

lakier w stanie średnim, najgorszy element jest na lewych tylnych drzwiach. Chciałem popełnić glinkowanie i niestety przy tej temperaturze nie był to dobry pomysł....

 

do korekty praktycznie używana była menzerna 2500 na padzie Flexipads Polishing, głębsze rysy Koch Heavy Cut na krążku duraflex średnio ściernej, fotki robione z automatu, zabiera to dużo czasu i nie wszystkie są ostre.

zabawę z myciem i korektą zacząłem we wtorek o godz. 16:00, a skończyłem w czwartek o 15:00

 

lewa strona

 

błotnik

 

Our2bAk.jpg

 

J0J3oWO.jpg

 

fSmRgPs.jpg

 

7YiLEck.jpg

 

 

 

drzwi kierownika

 

4qnStWL.jpg

 

wFkBcOs.jpg

 

 

 

najgorszy panel, który zaatakowałem glinką, w rąsi była mięciutka, zrobiłem jeden panel i na następnym coś mi nie pasowało (szybko twardniała przy 8'C)- nie ten dźwięk czochrania :D odpuściłem i zobaczyłem to co na zdjęciu :/

 

U6MJeiG.jpg

 

2FhWnWl.jpg

 

j32jRka.jpg

 

4mUi9a8.jpg

 

 

 

 

prawa strona, prezent od mechaników na błotniku :/

 

D8Q2TNp.jpg

 

ItzohC9.jpg

 

l9Xogoi.jpg

 

 

 

drzwi

 

rQAt2Dq.jpg

 

FPsUlQV.jpg

 

 

 

słpuki A, B

 

MRF8kw8.jpg?1

 

KVbJik9.jpg?1

 

 

 

zderzak- przód

 

Z9JLwFN.jpg

 

oMpgABX.jpg

 

 

 

 

zderzak tył zostawiłem sobie na koniec, przy kołach wypiaskowany, ogólnie siedziałem przy nim długo :/

 

mBPkjjU.jpg

 

xf2uACK.jpg

 

fqqcdU0.jpg

 

ByXKAX6.jpg

 

BibyUGF.jpg

 

ykbGTOx.jpg

 

sdJUP09.jpg

 

0PYY1jY.jpg

 

N1NIBYa.jpg

 

jVdOzUq.jpg

 

 

 

pojawiły sie w tym miejscu hologramy, znikły po Menzernie 3500 na padzie Polishingowym Flexipads

 

uv43gIH.jpg

 

2yDYRfI.jpg

 

BGYuSjZ.jpg

 

1GTTl0m.jpg

 

 

 

od spodu były grubaśne rysy

 

xKGN6vE.jpg

 

5n7jq5e.jpg

 

0ffrURG.jpg

 

gYwrTsJ.jpg

 

FTrgKik.jpg?1

 

ZokzQsg.jpg

 

 

 

w końcu mogłem wyjechać klekotem żeby go umyć, ogarnąć szyby i karbon.

 

 

 

 

szybki zaatakowane GP

 

Dj8Z2OL.jpg

 

jkxKziL.jpg

 

 

 

położona NW

 

je5qB99.jpg

 

 

 

karbonik przetarty Geyonem

 

lxdy6n2.jpg

 

UmrUAfd.jpg

 

F0DumlM.jpg

 

 

 

na karbonik wskoczył Gyeon TRIM

 

VmugbmA.jpg

 

lnI79kk.jpg

 

vXBIIrK.jpg

 

8YPwPws.jpg?1

 

tHtAe41.jpg

 

JVVYPpj.jpg

 

ArkUc3p.jpg

 

lZoThSU.jpg

 

 

 

teraz czekam na normalna temperaturę, liznę lakier finishem, ewentualnie antihologramem i wpadnie siakaś powłoka. Na chwilę obecną jeżdżę na jałowo :D

 

 

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.