mbieniek Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2016 681559 Piekna robota. i to samozaparcie, az pozazdroscic Dzięki 682416 za wiele nowych ochów nie wpisze bo już ludzie pisali ale jedno nie padło ... wiadomo że tu i tam coś siedzi jakieś świńskie ogoniszcza itp ale i tak po mojemu to to auto zostało zreinkarnowane to już nie jest picu picu, nie zwykły detailing to jest kolejny stopień wtajemniczenia dla tego auta bo coś tam było a teraz wygląda spisałeś sie chłopie brawo Ty! 682550 Brawo mbieniek To co zrobiłeś z tym autem to jest po prostu kosmos. Dostałeś styranego klasyka, a wyprowadziłeś go na "ludzi". Nie chce się wierzyć w takie partactwo lakierników, zwłaszcza przy takim aucie 911 to mój jednorożec, więc relację już przejrzałem 2 razy i to raczej nie koniec... Szacun za wiedzę, chęci, dokładność, zapał i przywiązanie do detali. A to że jeszcze dzielisz się tym z innymi zasługuje na najwyższe uznanie! Esencja detailingu. Dziękuję kolego. Fakt, trochę lepiej wygląda. 682905 Konkretna robota pełen podziw profesjonalizmu! a tak na marginesie czym tak ladnie ciełes plastyk z napisem Porsche ? Dzięki. O którym plastiku mowa bo nie bardzo czaję? Chodzi na spojlerze?
e30rs Opublikowano 8 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2016 Ten czerwony odblask z napisem Porsche Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
mbieniek Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2016 Achaaa. Najpierw futro LC z Koch heavy cutem potem gąbka pomarańczowa LC z tą samą pastą a potem Koch antihologramm na czerwonej gąbce LC
Gaj3c Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2016 Szacun za robote,moje wymarzone autko na niedziele ,az sie lezka w oku kreci
xXKrystianXx Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2016 Nie liczyłem czasu jaki spędziłem na dokładne obejrzenie twojej relacji z prac, bo akurat mam takie coś w sobie, że jak mi coś sprawia przyjemność to mogę nawet nie jeść byleby coś zrobić, obejrzeć... teraz to bym coś zjadł, bo mam niedosyt. W kwestii żywieniowej oczywiście , bo za tą wykonaną przez Ciebie pracę to wielki szacun!! Dla wielu będziesz przykładem Pozdrawiam.
impex Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2016 Kawał porządnej roboty.Rzuciłeś się na ogromne wyzwanie i wykonałeś swoją prace na 150%.Przy tak wiekowych autach czego się nie dotkniesz wymaga ogromnej pracy,robiłbys auto 2 miesiące dłuzej,a i tak miałbyś niedosyt-bo może dałoby się jeszcze te rygle mocniej wypolerować,a kąciki szyb lepiej doczyścić. Sam mam 2 stare grzechotniki i ile bys nie robił zawsze coś wychodzi nowego.Nie miałbym tyle cierpliwości aby babrać się tak z cudzym autem,jestem zbyt nerwowy,a co dopiero za darmo.Podziwiam Cie,relacje oglądałem z przyjemnością Edycja-Przypomniało mi się z jakiego powodu miałem mały niedosyt.Nadkola wewnętrzne.Prócz efektu wizualnego,oczyszczasz śruby,weże złączki itp z syfu i w jakiś sposób oszczedzasz je przed korozją czasem i zużyciem.Ja sobie tak np to tłumaczę.Zwracam na to ogromną uwagę,tak samo na wypłukiwanie piachu z zawieszenia,oczywiscie w miare mozliwości.
mbieniek Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2016 684138 Szacun za robote,moje wymarzone autko na niedziele ,az sie lezka w oku kreci 684299 Nie liczyłem czasu jaki spędziłem na dokładne obejrzenie twojej relacji z prac, bo akurat mam takie coś w sobie, że jak mi coś sprawia przyjemność to mogę nawet nie jeść byleby coś zrobić, obejrzeć... teraz to bym coś zjadł, bo mam niedosyt. W kwestii żywieniowej oczywiście , bo za tą wykonaną przez Ciebie pracę to wielki szacun!! Dla wielu będziesz przykładem Pozdrawiam. Ja mam tak samo, dzieki, ze zajrzales 684656 Kawał porządnej roboty.Rzuciłeś się na ogromne wyzwanie i wykonałeś swoją prace na 150%.Przy tak wiekowych autach czego się nie dotkniesz wymaga ogromnej pracy,robiłbys auto 2 miesiące dłuzej,a i tak miałbyś niedosyt-bo może dałoby się jeszcze te rygle mocniej wypolerować,a kąciki szyb lepiej doczyścić.Sam mam 2 stare grzechotniki i ile bys nie robił zawsze coś wychodzi nowego.Nie miałbym tyle cierpliwości aby babrać się tak z cudzym autem,jestem zbyt nerwowy,a co dopiero za darmo.Podziwiam Cie,relacje oglądałem z przyjemnością Edycja-Przypomniało mi się z jakiego powodu miałem mały niedosyt.Nadkola wewnętrzne.Prócz efektu wizualnego,oczyszczasz śruby,weże złączki itp z syfu i w jakiś sposób oszczedzasz je przed korozją czasem i zużyciem.Ja sobie tak np to tłumaczę.Zwracam na to ogromną uwagę,tak samo na wypłukiwanie piachu z zawieszenia,oczywiscie w miare mozliwości. Dokładnie, jest ryzyko, że któreś śrubki się wykręca po raz ostatni Pewnie, zawsze możnaby coś poprawić, bez dwóch zdań. Jednak jak sam wspomniałeś, projekt gratis = marketingowy, a wątpię, że właściciel chciałby płacić za 5 godzin spędzone na ryglach Niestety co do nadkoli to nie widzę w tym nic dla mnie. Może Ty będziesz tym, który domyje swoje do doskonałości, przejedzie 10km w mżawce i pokaże mi rezultaty I tym mnie przekona...
Swoop Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2016 Gratuluje pracy i rezultatu... Zawsze mnie zastanawia w relacjach dlaczego najpierw robi się lakier a środek później ... Tak czy inaczej czekam na informacje o reakcji "klienta" po odbiorze auta
Geno Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2016 Rewelacja! Tak powinny wyglądać relacje z prac nad autami. Mega mi podeszła! 911 z 86 roku swoją drogą też
mbieniek Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2016 684774 Gratuluje pracy i rezultatu...Zawsze mnie zastanawia w relacjach dlaczego najpierw robi się lakier a środek później ...Tak czy inaczej czekam na informacje o reakcji "klienta" po odbiorze auta Serdeczne dzieki Tym razem powod byl jeden - zima. Chcialem zdazyc z nakladaniem powloki zanim nadejdzie ewentualny mroz no i tydzien po powloce nadeszly pierwsze przymrozki. W idealnym swiecie gdybym mial garaz niczym Serge Langendoen to najpierw bym auto myl, myl wneki, sprzatal w srodku na gotowo, myl po raz kolejny i dopiero glinkowal i jechal reszte progresji a na koncu kola. Tak jednak nie jest i musze sie dopasowac do mojego ciasnego i koslawego garazu. Praca w toku, moze w lato cos sie uda wymyslic. Mialem mozliwosc jechac do zaprzyjaznionego sklepu concours.no i tam nalozyc powloke, ale takim autem, nie moim, w okolicach zera na letnich laczach? Nie ma takich duzych pampersow dla doroslych hehe Reakcje klienta bardzo przyjemna, byl z nim ojciec, to widac bylo ze Az mu sie lezka zakrecila pewnie plakal jak swoja wczesniej sprzedawal Uslyszalem kilka ciekawych historii odnosnie utrzymania poprawnego takiego auta, ile to kosztuje, cos o poceniu, itp. Dobrze czasami takie rzeczy z pierwszej reki uslyszec. Natomiast rownie wazna byla rekacja klubowiczow Porsche Tonsberg. Na dniu otwartym auto wzbudzilo duze zainteresowanie i to jest najwazniejsze Bo sa w tym klubie ludzie ktorzy tkai 911 odbierali nowe z salonu, wiec jako takie porownanie maja 684822 Rewelacja! Tak powinny wyglądać relacje z prac nad autami. Mega mi podeszła! 911 z 86 roku swoją drogą też Dzieki Chyba nieco przesadzilem ze zdjeciami. 684898 tyle napisze
Swoop Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2016 Natomiast rownie wazna byla rekacja klubowiczow Porsche Tonsberg. Na dniu otwartym auto wzbudzilo duze zainteresowanie i to jest najwazniejsze Bo sa w tym klubie ludzie ktorzy tkai 911 odbierali nowe z salonu, wiec jako takie porownanie maja Czyli rozumiem, potencjalni klienci już są
Lex450 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2017 Wielkie gratulacje za cierpliwość i dokładność. To cechy bardzo pożądane i rzadko spotykane dziś. Pozdrawiam serdecznie. Niesamowita robota!
Adamek Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2017 Jestem pod ogromnym wrażeniem włożonej pracy, dbałości o każdy najdrobniejszy drobiazg jak i szczegółowość fotograficzną. Faktem jest to, że zdjęcia pochłaniają naprawdę dużo czasu który mógłby zostać inaczej spożytkowany. No ale dzięki takim zdjęciom relacja robi ogromne "łał" i mam ochotę wskoczyć do garażu i podziałać trochę dla relaksu. Oby tylko właściciel tego Porsche docenił ilość pracy włożoną przez Ciebie a nie kilka wydanych koron na "odświeżenie" klasyka. Pozdrawiam!
BINGO Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2017 Samochód wygląda naprawdę zacnie. Podobają mi się takie klasyki. A ten samochód bardzo dobrze pamiętam z gry Need for Speed Porsche, gdzie był jednym z najlepszych pojazdów dostępnych w grze. Marzenie jeździć takim samochodem.
mbieniek Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2017 Natomiast rownie wazna byla rekacja klubowiczow Porsche Tonsberg. Na dniu otwartym auto wzbudzilo duze zainteresowanie i to jest najwazniejsze Bo sa w tym klubie ludzie ktorzy tkai 911 odbierali nowe z salonu, wiec jako takie porownanie maja Czyli rozumiem, potencjalni klienci już są Przepraszam za późną odpowiedź, ale jakoś tak się to toczyło, miałem to auto robić, ale zawsze coś wyskoczyło, potem wyjazd do PL i dopiero w ten weekend doszło do akcji. Co tu dużo mówić, w sobotę obskoczyłem Rufa, jednego z tylko 4 wyprodukowanych kompresorów... A wyszło tak, miała być relacja ale zbyt mało miałem czasu W klubie stoją piękne zabawki W tle pierwszy samochód Petera Solberga A tu auto własnym nakładem pracy zreanimowane od skorupki 689363 Wielkie gratulacje za cierpliwość i dokładność.To cechy bardzo pożądane i rzadko spotykane dziś. Pozdrawiam serdecznie. Niesamowita robota! Dzięki za komentarz 689871 Jestem pod ogromnym wrażeniem włożonej pracy, dbałości o każdy najdrobniejszy drobiazg jak i szczegółowość fotograficzną.Faktem jest to, że zdjęcia pochłaniają naprawdę dużo czasu który mógłby zostać inaczej spożytkowany. No ale dzięki takim zdjęciom relacja robi ogromne "łał" i mam ochotę wskoczyć do garażu i podziałać trochę dla relaksu. Oby tylko właściciel tego Porsche docenił ilość pracy włożoną przez Ciebie a nie kilka wydanych koron na "odświeżenie" klasyka. Pozdrawiam! Właściciel wie jaka jest wartość włożonej pracy. Dlatego...Postanowił wymienić je na turbo 690463 Samochód wygląda naprawdę zacnie. Podobają mi się takie klasyki. A ten samochód bardzo dobrze pamiętam z gry Need for Speed Porsche, gdzie był jednym z najlepszych pojazdów dostępnych w grze. Marzenie jeździć takim samochodem. Heh kiedyś pamiętam próbowałem sie w NFSP ale zaczynało sie tam taką zieloną wanną ani to nie jechało ani to nie skręcało tylko się bujało 696182 Piękne 699029 Dobra robota Dziękówka!
KrzysiekT5 Opublikowano 19 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2017 Szkoda że tak mało zdjęć ale jak myślę liczył się czas a Porsche robione przez Ruf'a zawsze robiły na mnie wrażenie czy to na zdjęciach czy filmikach bo na żywca niestety nie miałem okazji może kiedyś,fajnie że miałeś okazję popracować przy takim egzemplarzu
kamilb Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2017 Piękny ten 996 RUF szkoda że nie masz więcej zdjęć
Gozdziu23 Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2017 zazdro pracy przy takich furkach
mbieniek Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2017 699754 Szkoda że tak mało zdjęć ale jak myślę liczył się czas a Porsche robione przez Ruf'a zawsze robiły na mnie wrażenie czy to na zdjęciach czy filmikach bo na żywca niestety nie miałem okazji może kiedyś,fajnie że miałeś okazję popracować przy takim egzemplarzu Właściciel mi powiedział, że Ruf robi auta tak, jak Porsche by je robiło, gdyby nie liczyła się cena salonowa Szczerze to tak czy inaczej tylko samochód, dobrze wykonany 699843 Piękny ten 996 RUF szkoda że nie masz więcej zdjęć Mam, ale przestałem regularnie robić po wjeździe do garażu, na masce trenowałem podejścia, używałem A15 Scholla, to gónwo zupełnie mi nie podeszło, próbowałem s20B tu już było lepiej ale za mało cięcia i o dziwo po wymyciu z monopolem i PW hologramy. Wziąłem też spróbowałem Perfect Finish Sonaksa i cięcie świetne finisz super ale pyliła koszmarnie. Potem spróbowałem PF2500 na średnim czerwonym padzie DM i tu była rewelka, prawie całe auto robiłem one stepem najwyżej 3 dobre przejazdy. Miejscami zwłaszcza tylny zderzak i spoiler kilka rund na FG400. Potem na wierzch Essence a na to nałożyłem Energizera od 4nano. Tylna lewa ćwiartka chyba była malowana, bo lakier zachowywał się nieprzyzwoicie - coś jak sticky, tam zmieniłem gąbkę na nową i fibre na świeżą i nie cisnąłem i tak narobiłem mikrorys Przejeździłem więcej Essencem 700256 zazdro pracy przy takich furkach Nie ma czego zazdrościć kolego, to są zatwardziali klubowicze z potężną wiedzą. widzą wszystko, wiedzą gdzie zajrzeć Także oprócz ciśnienia aby nie spartolić fury dochodzi jeszcze ciśnienie innego typu
Posejdon Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2017 Klękajcie narody Pół służby mi zajęło oglądanie relacji.Jak dalej będziesz takie produkował to Polska armia upadnie Jak dla mnie wynocha z tego działu do najlepszych projektów Essense to kocur
Moriente Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2017 Ile zabawy ale efekt zdecydowanie wart kazdej godziny pracy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się