Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie po NW CarChem Glass Sealant V2, też skakały wycieraczki, po pierwszym deszczy było już lepiej ;)

  • 1 rok później...
Opublikowano

Tak jak już napisano, i ja potwierdzę.

 

Skakanie wycieraczek, kilkumiesięcznych oryginalnych oem'owych, pojawiało się po nałożeniu NW od K2. K2 NW była nałożona niedbale przeze mnie, jeszcze kiedy nie znałem tematu. Szyba nie była odtłuszczona itd.

Gdy ogarnąłem temat, umyłem szybę płynem do szyb, potem cleaner do szyb, na to NW (tak, wiem, jeszcze IPA przez NW, ale nie miałem wtedy ipy). W osobnym wątku (NW Vs zima) dałem wideo, gdzie pokazane długie wg mnie działanie NW nawet bez IPY po cleanerze. Po takim combo zero skakania wycieraczek.

 

Podsumowując, dobrze umyta i najlepiej odtłuszczona, dobra NW i wycieraczki w dobrym stanie i nie będzie skakania. Aha, szybę tez mam świeżą, bo dwuletnią.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

To normalne zjawisko na większości NW.Jeśli się nie psiknie płynem  co jakiś czas tylko samymi wycieraczkami walcuje to muszą podskoczyć czy zatrzeszczeć.W końcu guma po silikonie nie będzie się ślizgać bez lubrykanta.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Cześć, 

Odkopię temat, u mnie problem wygląda podobnie jak jest NW na szybie to przeskakuje. Nie pomaga mi nic poza płynem do szyb co w deszczu jest parodią bo to działa na chwilę. 

Wycieraczka od Soft99, próbowałem wycierać IPA płynem nakładać w różne strony. Dalej jest to samo. Pióra wycieraczek od Boscha do Valeo przez marketowe marki to samo. 

Co ciekawe w E60 są asymetryczne wycieraczki tzn. ramiona mają inną drogę i budowę i problem jest znaczny po stronie kierowcy. 

Opublikowano
34 minuty temu, kepa416 napisał:

Cześć, 

Odkopię temat, u mnie problem wygląda podobnie jak jest NW na szybie to przeskakuje. Nie pomaga mi nic poza płynem do szyb co w deszczu jest parodią bo to działa na chwilę. 

Wycieraczka od Soft99, próbowałem wycierać IPA płynem nakładać w różne strony. Dalej jest to samo. Pióra wycieraczek od Boscha do Valeo przez marketowe marki to samo. 

Co ciekawe w E60 są asymetryczne wycieraczki tzn. ramiona mają inną drogę i budowę i problem jest znaczny po stronie kierowcy. 

Przy Sofcie warto pamiętać o tym by wyczyścić pióra wycieraczek + po nałożeniu Glaco na szyby, wrzucić je też na pióra wycieraczek, w 90% przypadków eliminuje to zatrzymywanie się wycieraczek na szybie. 

Opublikowano

Próbowałem, robiłem to 2x na nowych piórach i na wyczyszczonych. Ramienia nie mam zamiaru doginać mam kupione nowe ramię i nowy silnik bo walczyłem z tym skakaniem i piszczeniem a wina jest NW

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, nie chciałbym zakładać specjalnie nowego tematu, a więc: czy istnieje możliwość i można np. po roku czy półtorej dołożyć kolejną warstwę g1 do już leżącej na szybie? Da się do zrobić po oczyszczeniu, odtłuszczeniu?

  • 1 rok później...
Opublikowano
Próbowałem, robiłem to 2x na nowych piórach i na wyczyszczonych. Ramienia nie mam zamiaru doginać mam kupione nowe ramię i nowy silnik bo walczyłem z tym skakaniem i piszczeniem a wina jest NW
Hej. Po wojnie z tym problemem u mnie przyczyną okazał się silnik wycieraczek. Stary po prostu tracił moc i wycieraczki pracowały wolniej niż powinny. 2x zamiennik chodził jeszcze gorzej. Dopiero oryginał pomógł na tyle że problem został zażegnany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.