booohal Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 643628 Czy dobrze rozumiem że można Meznerna PF2500 przelecieć i nie zostawi hologramów? W zależności od lakieru trzeba będzie się bardziej lub mniej nagimnastykować ale przeważnie 2500 da się wyciągnąć bez holo na rotacji.
karacz Opublikowano 24 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2016 w takim jaki pad najbardziej uniwersalny do srodkow typu 3w1 itd?
gatman Opublikowano 24 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2016 ja jechalem dwoma padami sredni i czarny
krzywer Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 603przemek, To nie pasta do pracy ręcznej. Namachasz się, a i efektu nie będzie żadnego. To już połóż AiO jakieś. Nie tam, żebym chciał się mądrzyć, bo przygodę dopiero zaczynam, ale przecież ta menzerna 3w1 to nic innego jak właśnie AIO (all in one).
cptolgierd Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 603przemek, To nie pasta do pracy ręcznej. Namachasz się, a i efektu nie będzie żadnego. To już połóż AiO jakieś. Nie tam, żebym chciał się mądrzyć, bo przygodę dopiero zaczynam, ale przecież ta menzerna 3w1 to nic innego jak właśnie AIO (all in one). To prawda, chodziło mi bardziej o sposób pracy w jaki się z nią pracuje - maszynowo, a nie jak inne AiO np. Cherry Glaze, które można nakładać ręcznie i jest czymś w rodzaju płynnego wosku
krzywer Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 I pewnie bardziej wypełnia i maskuje rysy, niż tnie. Z tego co widziałem efekty pracy menzerną - nawet po późniejszym odtłuszczeniu powierzchni widać było, że rysy zniknęły, więc rysy również realnie likwiduje. Oczywiście nakładana maszynowo, bo ręcznie to pewnie zarąbać się można - jak wcześniej pisałeś
gatman Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2016 witam proszę fachowców o odpowiedz co ile miesięcy lub ile razy mogę polerować lakier w/w środkiem 3w1 ........ kupiłem buteleczkę zrobiłem autko i co teraz mogę znowu po 4 miesiącach powtórzyć polerowanie czy nie.............
gatman Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2016 tzn.... mam sprawdzic grubosc lakieru?????? przy jakiej grubosci nie robic tego
powalla Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2016 658010 mam sprawdzic grubosc lakieru?????? No, a czego?
Bliźniak Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Mam pytanko dotyczące Manzerna 3w1. Chcę polerować Hondę Accord VII 2006 lakier rysuje się od samego patrzenia i zastanawiam się miedzy Manzerna 3w1 albo GTECHNIQ P1 Nano Composite Polish. Co do tego drugiego odstrasza trochę cena. Dlatego moje pytanie czy P1 jest warta swojej ceny. A może ma ktoś jakiś inny pomysł. Polerka orbitalna, myślę, że na średnim padzie. Lakier w średnim stanie pełno małych rysek . Pozdrawiam i czekam na podpowiedź.
gatman Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2016 witam ja mogę sie tylko wypowiedzieć na temat Manzern-y robiłem Honda Jazz miekki lakier tylko padem czarnym najlżejszym aby zobaczyć i nie popsuć i jak dla mnie wyszło super jak pisali koledzy warto najpierw zacząć od czegoś łagodnego i ta pasta nia jest/
Bliźniak Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Czarny pad czyli miękki, wykończeniowy ?
gatman Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2016 tak zgadza sie czarnym wykończeniowym przeleciałem cale auto i jak na 1 raz wyszło super teraz będę robił juz trochę inaczej tzn glinka średni pad i potem wykonczeniowka
Acari Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Witam. W temacie menzerny 3w1 polecona mi ja do jednoetapowego zrobienia Astry G '99 zywy zielony. Dach jest kompletnie wyplowialy, maska pelna hologramow (wymieniana po dzwonie), a cale auto podrapane. Jako że w zaprawki sie bawic nie zamierzam, chcialbym tylko wyciagnac ten wdzieczny zielony kolorek. Maszyna rotacyjna. Nie wiem jak rozroznic lakier ktory jest na oplu (?akryl czy 3 warstwy z bezbarwnym?). Noe orientuje się w twardosci. To pierwsze mpje podejście do korekty. Chetnie sie pobawie na tym aucie i poprobuje. Jednakże nie chcialbym wydac setek peelenów na pasty i pady. Zatem prosba do Was o wskazowke w ktora stronę sie kierowac, bo cos mi sie menzerna 3w1 nie widzi na ten utleniony daszek. Dziekuje z gory i pozdrawiam.
hamilton Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 @up wrzuć jakieś zdjęcia tego lakieru. A żeby sprawdzić czy to akryl czy 2 warstwówka wystarczy potrzeć lakier obojętnie jaką pastą i białą szmatką, jeśli się zabarwi to ścierasz kolor a więc lakier jednowarstwowy. Jeśli szmatka zostanie bez koloru a lakier nabierze połysku to działasz na warstwie bezbarwnego.
Acari Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Wszyatko jasne. Tylko trzeba mieć ta jalakolwiek paste :-P. A wolalbym kupowac od razu pod swoj lakier i myslalem ze Wy wiecie co siedzi na Astrze z '99 ;-)! Zdjecia nie problem - problem wrzucic.... Dodane po 17 minutach 14 sekundach: https://drive.google.com/folderview?id= ... F9TTldXcWc Moze tak Wam sie uda zobaczyc... Zdjecia jakosci smartfonowej, ale dach chyba widać. Maska sie "swieci", ale pelna holsów W razie potrzeby dopstrykam. Moge tez podeslac na maila. Dzieki
CrisAGC Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Na Astrze masz rzuconą na pewno warstwę bezbarwnego, mam Astrę z 2001 roku więc coś tam wiem
Acari Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dzieki za info. A jaki masz kolor i czy tez płowiał na poziomych powierzchniach? Czy to traktowales? Pozdr
CrisAGC Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Z592 Barolorot Nic nie płowiał, był w bardzo dobrej kondycji, ale drażniły mnie ryski 2 lata temu robiłem ręcznie UC, rok temu maszynowo Menzerna 4000, a w tym roku tylko Politura od Megsa i oczywiście za każdym razem idzie na lakier wosk Meguiars #16. Dla pewności czy masz bezbarwny zrób jeszcze tak, jak pisali wyżej, żeby się nie okazało dziwnym trafem, że np do 2000 roku bezbarwnego nie kładli.. A pastę Menzerny 3 in 1 śmiało kupuj, a do tego ze 2 pady np Royal Pads czerwony i żółty (żółty twardszy) i w zależności od tego co Ci będzie wychodziło po przejazdach i co będziesz chciał osiągnąć dopasujesz sobie pad do pracy nad autem
Acari Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 No i pasuje. Poczekam jeszcze na opinie innych po ogladaniu zdjec. Ale pasta 3w1 sie przyda zwlaszcza, ze to moja pierwsza polerka. Dzieki
hamilton Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 A jakakolwiek pasta ścierna to nawet pasta do zębów albo kuchenny Cif jak Cię korci to sprawdź sobie na wewnętrznej części drzwi, na słupku koło zawiasów
Acari Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zctego co czytałem, to tam czesto fabryka nie nallada klaru jak jest 3 warstwowy lakier. Tak nyla opisana metoda sprawdzania grubosci klaru przed korektą. Grubosc na karoserii minus grubosc na wew progu lub wnece. Ale spróbuję
Acari Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Czego nie zrozumiałeś? Chodzi o to ze sprawdzanie ilu warstwowy lakier jest na aucie nie ma sensu na progach i we wnekach bo tam fabryka nie naklada warstwy bezbarwnej. Zasugerujes sie sie tym ze pad lub szmata barwi a na dachu, masce i reszcie auta bedziesz mial bezbarwny lakier.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się