Jump to content

VW GOLF MK4 R32 2002


Recommended Posts

Witam ,

Nie tak dawno temu miałem okazję przygotować fajnego golfika mk4 na jeden z największych zlotów fanów motoryzacji w Irlandii . Moim zadaniem było zająć się lakierem , środka nie ruszałem

 

 

Mycie / dekontaminacja

Szampon -Presta Suds / ADBL Pro

Piana -Zeus Unique

Deironizer - Vampir ADBL 1:1

Tar Remover - Vasco prewash ADBL tar remover

Środek do opon - Truck Uniqe 1:10

Glinka- BH Medium

APC - ADBL

Suszenie - fluffy / kompresor 50 l

 

 

Lakier

 

1. Makita / Koch HC / biały NAT, 2. DAS 6 PRO +Żółty NAT S17 3.DAS 6 PRO +Czerwony NAT Antihologram

Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner

 

Gyeon Prime /Cure

 

 

Dresingi :

Plastiki - Aphrodite

Opony - Reflect auto care

 

Felgi

Sonax wheel sealant

 

Szyby

CGP/Ipa

Gtechniq G5

 

Wydech :

Gtechinq M1

 

 

Z racji tego , że czasu nie miałem zbyt wiele , bo jedynie dwa dni ,to do pracy zabrałem się koło 6 rano . O tej porze było jeszcze dość ciemno, więc przed pracą nie zrobiłem praktycznie żadnych zdjęć

 

ejxSXa.jpg

a0wawU.jpg

OTxpLo.jpg

cYBNOF.jpg

Noj7aV.jpg

7GNgvQ.jpg

XZWc3q.jpg

xsho1j.jpg

CX1Iq0.jpg

GD2kMu.jpg

TMTtIv.jpg

pJsJYw.jpg

HvKh0C.jpg

E8qJHS.jpg

PNY449.jpg

4KqJV3.jpg

jRPG0J.jpg

TmsvEc.jpg

1na6zS.jpg

RjY7vN.jpg

m1gbox.jpg

ByWXlv.jpg

 

 

Ja widać jest co robić

 

39ay0j.jpg

W9rkga.jpg

he831h.jpg

MLie4J.jpg

PgpoBK.jpg

MGhNIk.jpg

mVcnTf.jpg

95rQk9.jpg

Yejnxd.jpg

LHT4pX.jpg

O545z8.jpg

vx7FQJ.jpg

sqhLdi.jpg

2x8HjU.jpg

fTfPj7.jpg

KK8Hd3.jpg

ave32H.jpg

L9PCwv.jpg

 

 

Po około 18 godz polerowania czas na resztę : mycie , na szybko ogarnąłem silnik , powłoka itd

 

 

fgq1cO.jpg

ZJAe26.jpg

6VKSz4.jpg

fKkOU2.jpg

GLnpTH.jpg

LwbITA.jpg

F4uPyi.jpg

 

 

Czas zobaczyć co z tego wyszło

 

 

 

H1bLnj.jpg

wU2kT7.jpg

qb9niH.jpg

RjZgf9.jpg

UZVQ7p.jpg

sR6vuR.jpg

fGS5Hy.jpg

HUNNhL.jpg

NGzquw.jpg

ofcayY.jpg

Oyvle3.jpg

Y5o80n.jpg

NUNvyU.jpg

qsbdk4.jpg

acv3mO.jpg

Emznta.jpg

EMlQhy.jpg

h74Kwk.jpg

nkxxEC.jpg

BsPQfj.jpg

s9yTrj.jpg

ok74st.jpg

sF5Cj2.jpg

5Fh4wv.jpg

3yMjbs.jpg

pikoGY.jpg

qcIrJw.jpg

276YTe.jpg

nDU2Uc.jpg

wW0wKD.jpg

yNkE7l.jpg

nhrZrk.jpg

TpNSJD.jpg

JigEuG.jpg

oIrfXx.jpg

1J0WtY.jpg

LwuxsM.jpg

ZejZme.jpg

lWEiUI.jpg

rvfzbl.jpg

YSkWrl.jpg

cs1rp8.jpg

KFditz.jpg

zuCJqv.jpg

5hDBVK.jpg

vHLwUb.jpg

PkwXcS.jpg

mDXzhW.jpg

LfHWto.jpg

QagHiL.jpg

UVuLNW.jpg

lPg300.jpg

o1e7gD.jpg

gBaAqN.jpg

uzl1JL.jpg

6oMLyD.jpg

KRAMhj.jpg

LUMY1R.jpg

PswEWW.jpg

JSOWex.jpg

HWMkWt.jpg

IFEADU.jpg

xKmLKG.jpg

lEb7k6.jpg

y7YdR6.jpg

k9X568.jpg

f8gfyA.jpg

IyD46n.jpg

xikrsA.jpg

d4hzF7.jpg

7EbVyR.jpg

zxdJDT.jpg

nhJKNy.jpg

kp2lnD.jpg

WqhmHU.jpg

Kvh6Vi.jpg

NaV9oY.jpg

gdpmEo.jpg

miOdGt.jpg

XyI5Yb.jpg

9YqHEs.jpg

 

 

A tak autko prezentowało się podczas DUBSHED 2016

 

 

iXgLyr.jpg

MM4Jim.jpg

Link to comment
Share on other sites

Blacha8 Dzięki

 

Zacnie :good: Jak Ci się pracuje z Prime? Długo wiąże, ciężko się dociera? Ile mniej więcej schodzi na takie autko?

 

Jak do tej pory miałem styczność z UNC'r ,Primem , i Williamsem . Więc moja opinia pewnie nie jest zbyt obiektywna, ale nakładając w temperaturze poniżej 15 stopni , nie ma , żadnego problemu z dotarciem Prima . Nakładam go na dwa lub 3 mniejsze panele i sprawdzam jak zachowuje się powłoka , pierwsze dotarcie robię delikatnie , a potem spokojnie z ledem na głowie docieram do końca . Nie zauważyłem aby powłoka jakoś drastycznie przysychała , wiąże na tyle długo ,że można kontrolować co się z nią dzieje , z tym , że pewnie największy wpływ na zachowanie powłoki ma temperatura. Na autko tej wielkości zużywam koło 10ml na warstwę , chociaż przypuszczam , że i oszczędniej można to zrobić .

Link to comment
Share on other sites

Fajne auto i widać że odżyło po robocie :good: , reflektory przednie robiłeś? Na zdjęciach wyglądaj na ciut przymglone.

 

Reflektorów nie tykałem , ogólnie nie wyglądały źle chociaż do stanu bdb trochę im brakowało , na szybko nie chciałem ich robić , żeby przypadkiem nie było odwrotnego efektu .

Link to comment
Share on other sites

Świetna praca kolego i mega tempo !! :) Żeby tego parcha tak ogarnąć w 18 godzin polerowania trzeba mieć krzepę , brawo! ;)

 

Natomiast straszne jest to, że mimo tego że to czyjaś zabawka, to lakier był w takim stanie...

 

Mam tylko jedno ale...

 

 

 

 

 

 

Nie pomyliłeś działu ?? :D To jest przecież PSB...

Link to comment
Share on other sites

Świetna praca kolego i mega tempo !! :) Żeby tego parcha tak ogarnąć w 18 godzin polerowania trzeba mieć krzepę , brawo! ;)

 

Natomiast straszne jest to, że mimo tego że to czyjaś zabawka, to lakier był w takim stanie...

 

Mam tylko jedno ale...

 

Nie pomyliłeś działu ?? :D To jest przecież PSB...

 

Dzięki :) ,

 

Co do stanu stanu lakieru , to akurat normalna kolej rzeczy u nieświadomych .Tym , którym zależy na późniejszym utrzymaniu lakieru ,tłumaczę co i jak , ale znając życie , to nieliczni biorą sobie to do siebie .

 

 

Uznałem , że za słabo na PSB , brak pędzelków , lancy w wiadrze , wnętrza, koła nie zdjęte , na lakierze zostały rysy tu i tam :)

Link to comment
Share on other sites

633957 na lakierze zostały rysy tu i tam

 

Hehe, ale chyba nie myślisz, że gdzieś na świecie jest taki, co to dokonał zdjęcią 100 procent rys z powierzchni lakierowanych pojazdu mechanicznego użytkowanego na codzień? Tzn łącznie z progami itp...? ;):P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.