Jump to content

Golf 3 1995, oczywiście czarny Uni


bienek
 Share

Recommended Posts

Po raz kolejny Niemiec i oczywiście w jedynym kolorze jaki mi się trafia czyli czarnym

:roll::roll: Ciekawe zrządzenie losu, bo nigdy w życiu nie podobały mi się czarne samochody. Dla mnie czarny to nie kolor, to brak koloru :P A tu jak na złość co zajedzie, auto na podwórko to oczywiście czarne. Na szczęście nowy nabytek rodzinny, którym się zajmę w następnej kolejności jest czerwony :)

 

 

 

No, ale do rzeczy. Auto mojego dobrego kolegi, który pilnuje, żeby sztanga na siłowni mnie nie zabiła, za co tutaj mi dziękuje :mrgreen:

 

Golf w całkiem dobrym stanie, z prawdziwym niskim przebiegiem, więc warto o niego zadbać. Jedyny poważny mankament psujący wygląd to zniszczona maska ( w zasadzie nadaje się tylko do ponownego lakierowania) i dach na którym widać kilka śladów po gradzie oraz zniszczony jest lakier bezbarwny (tysiące mikro dołków).

 

 

Moim zadaniem był sam lakier. Całość zajęła mi ok 45 godzin pracy.

 

W ogarnięciu auta pomogło mi :

 

-Rotacja Flex

- Maszynka DA

 

-Megs 101

-Menzerna 300

-Menzerna 400

-Menzerna 2500

-Koch Antihologram

 

-Red devil

-Ludwik cytrynowy

-Mr Pink

-Fusso

-Owatol Polytrol

- i wiele innych gadzetów ;)

 

 

Nie będę się mocno rozpisywał komentując zdjęcia bo i tak tego nikt nie czyta, tylko wszyscy oglądają obrazki ;)

 

Kolega chciał sobie polepszyć trochę maskę i dach za pomocą papierków wodnych... Niestety zapał do pracy okazał się sporo słabszy niż przewidywał i naprawienie tych szkód przypadło mojej osobie.

 

BgcO06.jpg

SoQwlZ.jpg

wajz6M.jpg

5jNYBI.jpg

X1HufB.jpg

yAq4pJ.jpg

P064HW.jpg

NrL7No.jpg

MutWga.jpg

Xb7eXP.jpg

 

 

Na szczęście mimo twardego lakieru udało się ogarnąć ten bałagan.

 

GTrX1e.jpg

1iwMxV.jpg

cxrxoH.jpg

l5O2oh.jpg

sfFmNc.jpg

j0qlzF.jpg

mwzCYf.jpg

Sf49kd.jpg

SFeF2q.jpg

iZLNoN.jpg

WnYvMR.jpg

vhhwIl.jpg

MFg7bV.jpg

7lAs4d.jpg

TMK699.jpg

M4B66g.jpg

1GHnve.jpg

vkvN3b.jpg

gGmSWB.jpg

OSV6z2.jpg

sLCf1e.jpg

PqRMNP.jpg

e6XvfR.jpg

0fmBbP.jpg

PSSY6W.jpg

6yb4Ff.jpg

2uVfB9.jpg

pmfL7z.jpg

cLMPv6.jpg

bjNrkK.jpg

syzHif.jpg

cJmXsW.jpg

LQVKIq.jpg

fkkVEt.jpg

Wwkn7R.jpg

2qEnhg.jpg

 

 

 

 

Troche mirro szajnów i pięćdziesiątek :)

 

 

 

 

 

CAdVTD.jpg

q0529r.jpg

M5jqiU.jpg

VOBbzo.jpg

oDlzxT.jpg

0rQYZZ.jpg

dOxgpV.jpg

yJAx6X.jpg

Q09fuI.jpg

wnLqna.jpg

VIZ7kM.jpg

MUcSJJ.jpg

4JcscI.jpg

PLD1gr.jpg

w8u94o.jpg

TuSPae.jpg

NGh9w4.jpg

7JjIDI.jpg

hS15PW.jpg

op0SVP.jpg

HjxhDl.jpg

xhJJTU.jpg

AU1jnf.jpg

LarR94.jpg

mikRTZ.jpg

rPGkrR.jpg

HDJPOW.jpg

R6THyo.jpg

CLLSE9.jpg

LVlYKc.jpg

xq6g7y.jpg

7kFIKG.jpg

nLchF9.jpg

aRcF82.jpg

t7cBNW.jpg

 

 

 

Tutaj użyłem ludwiczka i wymyłem porządnie lakier. Odbyły się też pierwsze próby polytrola :)

 

 

Później nastąpił dalszy etap, polerowania i wykańczania.

 

 

 

 

 

kiyuid.jpg

yI4vDq.jpg

XtvYbY.jpg

Fm97Bq.jpg

Rl8nMx.jpg

VxhLaN.jpg

dnGlbs.jpg

v0gw7c.jpg

wqY6zT.jpg

MtwD7v.jpg

Xa7RkT.jpg

7mhnQl.jpg

vUY1C0.jpg

4Db79s.jpg

YRjVkV.jpg

fwDPmb.jpg

HrlZcX.jpg

FZsvKl.jpg

Fw69vY.jpg

zyHE9V.jpg

kejFQF.jpg

 

 

 

I na już po nałożeniu wosku

 

 

 

 

mM6ecJ.jpg

tbWwDI.jpg

5pI7RF.jpg

TbXoht.jpg

XFFgSI.jpg

rMhuF4.jpg

szMxMf.jpg

dxqfE9.jpg

SNXeaf.jpg

V6GTvV.jpg

Rjxmyg.jpg

Ct7hfr.jpg

NGIj2v.jpg

arc68M.jpg

lVWajF.jpg

qJvE2M.jpg

ZHgvTu.jpg

yHmzod.jpg

qceS7t.jpg

jIpBUy.jpg

KkkNpZ.jpg

udhIwL.jpg

0aWFNY.jpg

zgZMQV.jpg

tYm3tz.jpg

 

 

 

 

Podsumowanie

 

 

 

 

Generalnie jestem zadowolony, mimo że lakier był wymagający. Twardy, ale łatwo się rysujący :roll: Myślę, że golfik odmłodniał minimum o te 18 lat ;) Gdyby nie psująca efekt maska i dach byłoby super.

 

Najlepsze, że kumplowi najbardziej wpadło w oko jak wyczyściłem felgi. Mówił, że próbował chyba 5 środkami w tym ropą i benzyną to domyć i nic nie dawało rady. Ja szczerze mówiąc nawet się specjalnie nie przykładałem, po prostu użyłem mocniejszego APC i tugi i praktycznie cały możliwy brud do usunięcia spłynął ;) Gdybym wiedział to bym mu umył felgi i byłby równie szczęśliwy jak po całej korekcie :)

Na kilku zdjęciach widać, że odbicie zrobiło się jak w lustrze więc chyba jest dobrze ;)

Link to comment
Share on other sites

Piękna praca, auto zmieniło się bardzo mocno.

Jeśli to nie tajemnica mógłbyś napisać jaką zachowałeś kolejność past i na jakich padach.

M101 stosowałeś zamiennie z 300 czy jako kolejny etap?

Jakie wrażenia z 300?

Link to comment
Share on other sites

Ładnie wygładzone te głębokie rysy po przycierce.

 

Owatrol to takich tematów rewelacja, co? Dobry dressing pewnie dałby podobny efekt, natomiast trwałość nieporównywalna, wiem z doświadczenia.

Link to comment
Share on other sites

Dobry dressing pewnie dałby podobny efekt, natomiast trwałość nieporównywalna, wiem z doświadczenia.

 

Tzn. ten Ovatrol dłużej posiedzi, czy wręcz odwrotnie, czyli że dobry dresing do plastiku dłużej posiedzi? :o

Link to comment
Share on other sites

Owatrol to taka chemia, która jest rzadka podczas nakładania, a po kilku minutach podczas przecierania fibrą robi się lekko klejąca/tłusta, jakby wchodziła w reakcję z plastikiem. W żadnym wypadku jednak nie zmienia struktury, jedynie niweluje utlenienie. Po wytarciu i przeschnięciu absolutnie nie ciągnie kurzu, odżywia kolor i nie sposób tego zmyć nawet czystym apc/degreaserem/czymkolwiek czego powrzechnie używamy. Dimmera nie testowałem. Trzyma się już od późnego lata u mnie i nie widzę potrzeby ponownego użycia. Od czasu do czasu zabezpieczam tylko jakimś dressingiem, co pewnie optymalnie zabezpiecza przed ponownym utlenieniem. Kup, spróbuj, najwyżej sprzedasz na giełdzie. Chętni się znajdą.

 

Aha, produkt absolutnie nie do wnętrza i gum.

Link to comment
Share on other sites

bienek, pracy nie komentuję bo po co ? Oczywiście że profi a auto odżyło i to bardzo

 

Bardziej Mnie interesują blachy , RDE to moje rejony :o

Link to comment
Share on other sites

Pajko RDE bo jeździliśmy z kumplem po niego do Dębicy. Teraz jest w Jarosławiu, ale jeszcze nie przerejstrowany.

Dzieki wszystkim za miłe słowa :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.