Szisz Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Cześć Chciałbym przedstawić Wam relację z ostatniej pracy nad Peugeot`em 206 moich rodziców. Auto jest od nowości(2004r.) w ich posiadaniu i przejechało zaledwie 89 000km. Mimo niskiego przebiegu lakier był już mocno zmęczony poprzez mycie go niezgodnie ze sztuką(miał nawet kontakt z pastą Tempo ), posiada kilka głębokich obcierek i rys. Na pierwszy rzut oka nie wyglądał źle :)Generalnie auto jest zadbane więc nie było grubego odszczurzania, jednak nigdy nie miało przeprowadzonej korekty Przepraszam za jakość zdjęć, ale siostra zabrała dobry aparat a mi został słaby, następnym razem poprawię się Nadwozie; Kilka fot przed myciem; Po myciu szamponem Sonax; Następnie osuszyłem Flufym i wziąłem się usuwanie smoły Nielsen`em Tar&Glue romover oraz Bug&Tar Remover firmy Cyclo. Generalnie oprócz jednego boku było mało smoły; Teraz wchodzi do akcji Sginy Garage Iron OFF v3; Następnie auto zostało wyglinkowane, najwięcej zanieczyszczeń znajdowało się na dachu; Na reszcie paneli było już zdecydowanie lepiej, tutaj po oczyszczeniu przedniego błotnika; oraz maski; Teraz przyszedł czas na mycie nadkoli za pomocą Tenzi Truck Cleaner(tylko dla zasady, mieszkam na takich terenach gdzie nie da się ich utrzymać w czystości); Koła i kołpaki też dostały swoje z pomocą Valetpro Bilberry Wheel Cleaner, Nielsen Tar&Glue Remover oraz Iron OFF v3, po czym zostały zabezpiecozne #16(kilka cm pod ziemią jest beton wiec bez stresu z tą chemią); Po ponownym dokładnym umyciu nadwozia Lew tarfił do garażu na suszenie i inspekcje. Niby nie wygląda to źle; Ale inspekcja nie pozostawiła złudzeń, że było słabo Obklejanie auta; Najlepiej sprawdził się następująca kompinacja; - FG500+ biały Flexipads- po 3 wypracowania, 4 w najgorszych miejscach; - FG2500+ pomarańczowy Flexipads- 1 wypracowanie (na początku z dociskiem kilka przejazdów, potem bez) - FG4000+ żółty Flexipads- 1 wypracowanie bez docisku Praca z lakierem była przyjemna, trzeba było użyć siły żeby dobrze go wyciąć ale wszystko szło jak należy, nie grzał się oraz łatwo wykańczało się go Z założenia miało być to tylko odświeżenie, ale trochę poniosło mnie w niektórych miejscach został użyty papier, zdecydowana większość rys została usunięta, pozostały tylko te do podkładu i najgłębsze. Z efektu jestem zadowolony, dało by się jeszcze więcej zrobić ale na całym aucie lakier był grubości 80-85um. Zapewne auto ma dożywocie, wiec trzeba było zostawić zdrowo rezerwę na następne odświeżania Kilka 50/50; Już po wykończeniu całego auta i zużycia hektolitrów IPA; Z racji tego że, auto zostało porządnie wyczyszczone IPA postanowiłem nie używać mocnej chemii, umyłem je szamponem Shiny Grage o zapachu truskawki(zapach petarda ) oraz wypędzelkować detale i zakamarki za pomocą APC Tenzi; Na 206 wleciał taki zestaw; Efekt końcowy; Silnik Generalnie nie było tu źle, ale dobrze też nie było Został wyczyszczony oraz odświeżony za pomocą pędzelkowania, mikrofibrami, APC Tenzi, #16 oraz Autoglym Bumper Care Przed; Co chwile pomocnik oceniał postępy w pracy; Po; Wnętrze; Niestety nie było prania tapicerki(chwilowy brak odkurzacza piorącego) Następnie wnętrze zostało porządnie odkurzone, a plastiki został oczyszczone za pomocą Shiny Garage Lime Prime; Został nałożony Natural Look, który został mocno przytarty mikrofibrą aby pozbyć sie lekkiego połysku. Efekt końcowy; Czekam na Wasze sugestie Pozdrawiam
Gregor 29 Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Mnie również ,rodzice pewnie bardzo zadowoleni
kamilkok Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Praca fajna i przyjemnie się patrzy tylko szkoda że zdjęcia wyszły takie zbyt niebieskie i zapewne nie oddają takiego efektu jaki udało Ci się osiągnąć
Moderator Domel Opublikowano 24 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Jaką maszynka robiles ?
bienek Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Relacja na + . Jedynie taka techniczna podpowiedź. Pędzelkowanie detali powinieneś zrobić wcześniej nie na samym końcu już po korekcie. Pędzelek też czasem może zostawić delikatne ryski.
MCK Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 @up Zmień w ustawieniach aparatu balans bieli i wszystko będzie ok Relacja jak i robota
MatthewG Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Jedynie taka techniczna podpowiedź. Pędzelkowanie detali powinieneś zrobić wcześniej nie na samym końcu już po korekcie. Pędzelek też czasem może zostawić delikatne ryski. Dokładnie to miałem napisać. Bardzo fajny kolor, przyjemnie się ogląda Następnym razem postaraj się również żeby tekst był bardziej widoczny, w tym momencie znika pomiędzy zdjęciami.
Pajko Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Super relacja , lekka i czytelna . Efekt też naprawdę przyjemny dla oka . Jedno ale o którym już pisali koledzy wyżej odnośnie pędzelkowania .
Degus Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Super się oglądało A fura pewnie robi furorę na dzielnicy.
boT Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2015 Relacja na wielki plus Szkoda tylko ze ta maska taka , ja bym zlecil wyciagnie wgniecenia bez malowania koszt nie jest wielki
Heniek1989 Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2015 Relacja na wielki plus Szkoda tylko ze ta maska taka , ja bym zlecil wyciagnie wgniecenia bez malowania koszt nie jest wielki oj raczej nie da rady tego wyciągnąć, paskudne załamanie na profilu zamkniętym Bardzo fajna relacja. Ładna głębia połysku i kupa dobrej roboty
coded Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2015 Relacja bardzo fajna, jedyne co przykuło moją uwagę to brudne koło zapasowe, mogłeś je umyć za ciosem
Szisz Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2015 Jaką maszynka robiles ? Silvertec bez stabilizacji Relacja na + . Jedynie taka techniczna podpowiedź. Pędzelkowanie detali powinieneś zrobić wcześniej nie na samym końcu już po korekcie. Pędzelek też czasem może zostawić delikatne ryski. Zdaje sobie z tego sprawę, ale wielkiego brudu nie było a sporo pyłu weszło w zakamarki Maski niestety nie da się wyciągnąć, jedynie pomoże wymiana Koło zapasowe zostało wyczyszczone, to niestety jest rdza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się