boczak91 Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 A więc przyszła pora i na Mój debiut w PSB Nowe auto znajomego z pracy a mianowicie Czarne (bynajmniej właściciel jak i ja w momencie przejęcia tak myślałem) Renault Megane III z milionem swirlii, małych rys i innych bałaganów. Dodatkowo na drzwiach kierowcy przecierka parkingowa + dość mocne ślady po CB radiu i bagażniku dachowym. Plan był fajny 2-3dni pracy i korekta na ok 80% Niestety życie zweryfikowało plany i zmienił mi się grafik w pracy i musiałem pracować po godzinach czyli od 21 do 1-2 w nocy przez chyba 5 dni Jak wiadomo takie pracowanie nie sprzyja kompletnie jakości pracy i odbiło się to na finiszu na lewej stronie auta, zostało pare holo ;XX Ale że uzbroiłem się teraz w nowego sprzymierzeńca -> Rupesa Duetto to autko wroci na delikatne poprawki Współpracownicy: Piana: Shiny Garage Fruit snow foam Szampon: Polytop AutoShampoo Glinka Valet Pro Niebieska Smoła: Polytop i Prickbort Osady metaliczne: Tenzi Suszenie: Fluffy + ShiningCar Orange Fluffy Dryer Polerowanie: Menzerna FG500, 2500, 4000, pady Royal Pads, maszyna K2 + IPA APC: Polytop Polystar w róznych proporcjach Plastiki zewnętrzne: Polytop Kunstoff Pflege ultra Dressing do opon: Nielsen Brillance Szyby: Meguiars Niewidzialna wycieraczka 4Nano Clear Vision Zabezpieczenie lakieru Soft99 Fusso Na początku dostałem same koła: Niestety fotek z mycia kół mam przeokrutnie mało i w dodatku nie z kazdego etapu ;/ Ale burdel na początku wyglądał tak: Koła zostały potraktowane zasadowym środkiem od Polytop opendzelkowane i ogolnie lekko odratowane Następnie przyszedł czas na Tenzi wraz z IronOff V3 i potem glinkowanie z którego fot też brak: I po 4ro godzinnym czyszczeniu na felgi rotacją nałożyłem: Finish Kare 303 Foam Pad Glaze i na to poszedł soft99 Fusso a na oponki Nielsen Brillance i wyglądało to tak: test kropelki: A Przygoda z samym lakierem zaczęła się tak: Potem było tylko gorzej: Po oględzinach autko zabrałem na przepłukanie ciśnieniem na bezdotyku (jeszcze sie nie wyposażyłem w myjke ciśnieniową) Po takim przygotowaniu auto zabrałem do siebie na podworko i zaczęłem myja myja Na początek detale + APC i piana od ShinyGarage: Następnie Tenzi + IronOff spłukanie i Prickbort: Zdjęcia tez słabawe Potem mycie na 2 Wiadra z budżetową rękawicą: i po wszystkim glinkowanie: Myślałem że malutko zbierze i na początku tak było: Ale pozniej pokazała pazur w paru miejscach: Po tym wszystkim Auto zostało osuszone Fluffym i pojechało do garażu w celu inspekcji która wygląda tak: I tak skonczył się pierwszy dzień pracy na Renault Jak widać jest co robić Niestety teraz mam dość mało zdjęć z przebiegu pracy, ponieważ jak na wstępie pisałem czasu nie miałem za wiele i pracowałem po nocach ;/ Kolejny dzień i czas na cięcie, nieśmiałe 50 z cięcia FG500: I kolejne 50 już na gotowo: A tutaj autko po cięciu na jakieś 80%, z hologramami po FG500 już po wymyciu, umyciu: 3 Foteczki z działania nad obcierką na drzwiach kierowcy: Matowimy papierkami 1500 a potem 2000: No i cięcie: A na sam koniec nieśmiałe 4 fotki, kompletnie zapomniałem żeby pofocić Po Robocie wszystko Oraz wisienka na torcie, już gotowe nawoskowane autko pojechało na wulkanizacje w celu wyważenia i założenie kółek (taaak wiem, nadkola nie były zbytnio myte ): Także tyle ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Relacja może trochę nie dopracowana , ale ja na debiut jest nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Zdjęcie auta na podnośniku, a przed - dwa różne samochody Duży plus za chęci (praca nocami..), plus za zdjęcia z korekty, ale akcja z dekontaminacją przed na takiego szczura, plus do tego mieszanie produktów. To jakiś dramat jest. Za starych czasów takich kwiatków nie było.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczak91 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Sorrry żle tam sie wyraziłem z dekontaminacją Najpierw był Iron Off i Tenzi, spłukanie i wtedy prickbort, nie było to wymieszane na raz zaraz w relacji to uściślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Dokładnie, zdjęcie przed a po to faktycznie dwa różne samochody - auto baardzo odżyło. W paru miejscach mogło by być trochę więcej / dokładniejszych fotek jednak jak na pierwszą relację to wyszła bardzo przyjemnie a przemiana auta ogromna. Tak z ciekawości działałeś coś z przednim zderzakiem w okolicach halogenów ? Ręcznie ? Co do dekontaminacji to nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale na brudne auto psikałeś iron offami a potem prick ? Może trochę dłużej by zeszło ale uważam, że efekt był by lepszy i środki by miały większe pole do popisu gdyby to przebiegało: Umycie auta > Prick > Umycie auta ( spłukane i odczekane aż wyschnie ) > Irony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczak91 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Co do halogenów to na wolnych obrotach i małym padzie prawie wszedzie udało sie dojść, ale pare miejsc liźniętych ręcznie też było Wracając do dekontaminacji, auto w momencie przyjazdu do mnie na podwórko było już po bezdotyku (nie wyposażyłem sie jeszcze w myjke u siebie) więc dekontaminacja nie była znowusz na jakieś niewiadomo jak brudne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 piotto0, dokładnie taka powinna być kolejność To jeśli auto było po myciu to uściślij to w opisie, wtedy będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkr Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Z szarego w czerń. Good job Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal0911 Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Bardzo fajny efekt i mimo, że relacja mogłaby być nieco lepsza to i tak szacun za poświęcenie i pracę po nocach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 A taki ładny macik był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heniek1989 Opublikowano 26 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Dwa inne auta można powiedzieć Miałem okazję pracować z takim autkiem tylko, że w graficie Bardzo fajnie się pracuje z tym lakierem i nie za specjalnie się nie grzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszek1994 Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Podmieniłeś te Meganki? Swietny efekt!! Powiedz mierzyłeś może miernikiem lakieru ile zjechałeś z grubości w miejscu gdzie robiłeś papierem wodnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczak91 Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Szczerze powiem że nie mierzyłem auta, ale miałem zapewnienie że tylko tylny zderzak był malowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Degus Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Super debiut :)Szacunek za poświęcenie i pracę w nocy.Kolega pewnie zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się