julian Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 przepraszam wszystkich za zejście z tematu, bo to nie forum o technice.. moim skromnym zdaniem bardziej stosowne byłoby przepraszanie za awanturniczy i zarozumiały ton Twoich wypowiedzi. nie widzę powodu, żeby opieprzać kogoś za stan jego wiedzy motoryzacyjnej, rżnąc skamuflowanego speca w temacie. może inni się jarają takimi gadkami na forach, mnie to raczej zarazem dziwi jak i drażni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 przepraszam wszystkich za zejście z tematu, bo to nie forum o technice.. moim skromnym zdaniem bardziej stosowne byłoby przepraszanie za awanturniczy i zarozumiały ton Twoich wypowiedzi. nie widzę powodu, żeby opieprzać kogoś za stan jego wiedzy motoryzacyjnej, rżnąc skamuflowanego speca w temacie. może inni się jarają takimi gadkami na forach, mnie to raczej zarazem dziwi jak i drażni. może przeczytaj jeszcze raz od początku temat.. bo to raczej nie ja zwymyślałem kogoś wytykając brak wiedzy.. ale widać punkt widzenia może być różny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metys Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Panowie spokój jest sobota wieczór. Idźcie na piwo, albo umyć szyby w furach. Wytykanie braku wiedzy może przynieść pozytywny efekt, a nazywanie kogoś głupkiem to już zupełnie inna sprawa. Zachwujmy się tak jak powinno być, bo Łukasz nas zbanuje. Żeby nie było totalnego offtopa Bardzo ładna furka i ciekawy lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 widzę, że panuje cenzura.. za sformułowanie "głupka" przepraszam.. zagalopowałem się.. ale wycinanie z posta prawdziwych informacji to chyba ciut za wiele.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 pomijając klimat gadki, też widzę, że coś zniknęło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 ale wycinanie z posta prawdziwych informacji to chyba ciut za wiele.. Post powinien zostać całkowicie usunięty, bo był niestosowny. A jak już tak się czepiasz to proszę bardzo - przywróciłem jedno zdanie, które było dla Ciebie tak istotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz20VT Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Lukaszku20VT.. wydaje Ci się, że pozjadałeś wszystkie rozumy..szkoda tylko, że to nie ja piszę bzdury.. Wyobraź sobie, że oba te auta miały identyczne kompy.. tak się złożyło, że nawet podmieniałem kości z Lancii.. Twoje auto różni się od Plusa na pewno fotelami.. oprócz tego grillem.. i nie widzę podniesionej maski, bo Plus posiada rozpórkę i czerwoną pokrywę zaworów.. aha.. i szpera to wg moich wiadomości to 30% P.S. przepraszam wszystkich za zejście z tematu, bo to nie forum o technice.. pozdr. Szpera jest u mnie 35%. Pytałem o różnicę miedzy Plusem a moim gdyż mój to... właśnie wersja Plus Grill srebrny miał LE i pewnie to Cię zmyliło. Fotele które widzisz na fotce są fotelami zastępczymi bo te ory. skórzane poszły do tapicera. Powracając do tematu 16VT- masz rację iż elektronika i część odprzętu podchodzą pod te dwa auta. Ale ja pisałem o użytych materiałach i wytrzymałości. Pod tym względem Lancia to skok milowy nad Fiatem. Podobny przykład jest z polskim Fiatem 126p a tym włoskim. Niby auto to samo a jednak... Tak czy siak nie kłóćmy się bo na prawdę nie ma o co. PEACE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Fajny fiacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz20VT Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Bardzo ładna furka i ciekawy lakier Oj patrząc na niektóre auta w galerii to mocno wątpię czy mój lakier jest ładny Widać na nim koliste ryski. Jednak mam nadzieję że Kanar wraz z Julianem ogarną temat szybko i bezboleśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metys Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 to, że jest na razie porysowany to ja wiem ale to nie znaczy, że lakier nie jest ciekawy. Jeśli furą zajmą się Julek z Krzyśkiem to na pewno będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Powracając do tematu 16VT- masz rację iż elektronika i część odprzętu podchodzą pod te dwa auta. Ale ja pisałem o użytych materiałach i wytrzymałości. Pod tym względem Lancia to skok milowy nad Fiatem. Podobny przykład jest z polskim Fiatem 126p a tym włoskim. Niby auto to samo a jednak... no niestety nie masz racji.. pisałem to w wyedytowanym przez administrację poście, 2.0 16v Turbo jest tym samym silnikiem w Lanciach Delta, Thema, Kappa i Fiacie Coupe.. ale tak jak napisałeś PEACE.. poza tym co do wyglądu.. jak to mówią, ważne żeby się Tobie podobało.. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 jak to mówią, ważne żeby się Tobie podobało.. samochód mi się bardzo podoba chętnie sam bym chciał takiego Coupe ale żółtego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jednak mam nadzieję że Kanar wraz z Julianem ogarną temat szybko i bezboleśnie. w detailingu nie ma pojęcia szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondas Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Przepraszam bo nie rozumiem,do czlowieka o pseudo JULIAN dlaczego ty sie zawsze wcinasz z tymi twoimi docinkami,no maja jakis problem,to niech jeden przekona drugiego,po co te twoje komentarze jak bardzo cie to denerwuje.Mnie ty wkurzasz ale ci tego nie wytykam,cokolwiek chce poczytac wszedzie TY ,do mnie tez miales jakis problem,wcinasz sie zawsze do dyskusji i zgrywasz wielkiego wazniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibon86 Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Hondas po co te nerwy. Jeśli ktoś ma coś (mądrego oczywiście ) do powiedzenia na forum to chyba nie ma ograniczeń. Co do tych wcinek Juliana to ja też chcę coś poczytac a nie dwie strony sporu o silniku w fiacie (zreszta bardzo fajne auto) także bardzo dobrze że ktoś starał się uspokoic sytuację. Teraz pewnie rozpocznie się dyskusja na dwie strony kto kogo denerwuje, kto ma racje, po co sie wcinam. Są osobne działy i myśle że tam można takie tematy poruszac. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Hondas, a mógłbys zacytować jakąś bezsensowną wcinke Juliana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 hondas, nie wiem po co publicznie robisz burde. sprawdź sobie PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 i nie zacytował.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondas Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Wybacz ale nic nie bede Ci cytował .Nie mam nic do ciebie to sie nie wcinaj,chcialem cos powiedziec,zrobilem to i koniec tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz20VT Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Dziś ogarnąłem troszkę temat pod maską. Pierwsze zdjęcie przedstawia obiekt przed detailingiem a reszta oczywiście po Oto efekty mojej pracy : Sesja z prac nad lakierem już wkrótce! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 5 Maja 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Bardzło schludnie i czysto to wygląda, czego użyłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uri90 Opublikowano 5 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 bardzo elegancko okleina widze 3m myślisz zę wytrzyma temperaturę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 5 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Bez żartów to nie są dwa te same silniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PN Opublikowano 5 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 przemas22, ściema pierwszej klasy - nawet naklejki w inny sposób pozaginane... rozumiem, że chcemy być docenieni, ale czy toto to już nie po prostu wstyd...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz20VT Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Nie no Was chyba totalnie teraz usunięty wulgaryzm.... To jest dokładnie ten sam silnik, zdjęcie zrobione telefonem Nokia E50 przed zimą, po śnie zimowym auto zostało wystawione z garażu i doprowadzone do takiego staniu jak widać. Proszę zwrócić uwagę na lewy kielich- na jednym zdjęciu i drugim nie ma zaślepki. Do dziś jej nie dokupiłem. Gadżety które widać na zdjęciach po detailingu są uzupełnione w trakcie zimowego postoju. Trochę powagi panowia... [ Dodano: 5 Maj 2010, 22:39 ] Evo, wierz lub nie ale: 1) Wstępne mycie silnika przy użyciu Karchera oraz pianki Tenzi. 2) Szczotkowanie zakamarków przy użyciu szczotki Vikan oraz wody z szamponem Sonax. 3) Suszenie i usunięcie wody kompresorem. 4) Nabłyszczanie elementów metalowych woskiem Autoland w spray'u. 5) Nabłyszczanie i konserwacja elementów gumowych atomizerem Autoland do gumy. Także środki tylko i wyłącznie budżetowe dostępne wszędzie i dla każdego. Żadnego Plaka i innych tego typu druciarstw które stwarzają tylko pozory czystego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się