bond Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Witam, Przedstawiam swoja pierwsza relacje w dziale PSB. Nie jest to moja pierwsza korekta lakieru. Z tego co pamiętam to 5 W połowie maja biorę ślub,zawsze chciałem jechać do ołtarza swoim starym Prosiakiem. Ten model czyli 964 podoba mi się najbardziej, wiec poszukiwania zacząłem w tamtym Roku. Auto przypłynęło do mnie w styczniu. Z racji ogrzewanego garażu środek auta został ogarnięty właśnie zaraz po odebraniu dlatego też nie mam zdjęć z prac wewnątrz auta. Ale prace były standardowe pranie plus plastiki i skóra.Majówka dała mi sporo czasu na zajęcie się porządnie korekta lakieru.Auto jak zobaczycie na zdjęciach w stanie średnim. Niektóre elementy posiadają oryginalny lakier który z racji lat zrobił się miejscami ... szary. Zwłaszcza dach. Tutaj miałem najwięcej zabawy chyba z 6h. Łączny czas pracy to ok 40h plus jakieś 15 środek ale to zrobiłem w styczniu. Porsche 911 model 964 rok '92 Carrera 2 automat. Tyle tytuł wstępu Co zostało użyte : Środek auta : - prespray VALETPRO HEAVY DUTY CARPET CLEANER - Puzzi 200, - proszek do prania nie wiem jaki był na wagę w wypożyczalni odkurzacza, - plastiki APC Nielsen, - Skóra Zestaw Zymol, - dresing Natural Look Poorboy's - Szyby Meguiars Glass Cleaner Concentrate. - dużo mf Meguiars. Auto z zewnątrz: - Maszyna Krauss P7 - Gabki 80 mm , 135 mm, 150 mm, Flexipads oraz Nat - Pasty Menzerna oraz Kocha Antihologram, - IPA - odsmolenie MAC SERIEN PRICKBORT, - Pinownica Gloria + Valetpro SNOW FOAM, - TENZI PRIX, - szampon Zymol'a - rękawica Meguiars, - pędzelkowanie APC RED DEVIL, - Glinka Meguiars, - szampon GOLD CLASS, - Recznik CHEMICAL GUYS WOOLLY MAMMOTH DRYER TOWEL - POORBOY'S WORLD BLACK HOLE, - Gold Class Carnauba Plus Paste Wax - Dużo Microfibr Meguiars oraz Chemical Guys. - Wosk FK1000 Fotorelacja : 1. Na pierwszy ogień Tenzi Prix z Pricbort czyli usunięcie smoły oraz trudno słowo na D któe musiałem skopiować - Dekontaminacja 2.Pote pianownica Gloria z aktywna piana od Valetpro oraz pędzelkowanie APC od Shinny Garage Red Devil 3.Koejny krok to 2 wiadra plus Szampon Zymola oraz rękawica Meguiars. 4.Glinka Meguiars za lubrykant robila woda destylowana z kropla szamponu Meguiars Gold Class 5. Suszenie auta Recznik CHEMICAL GUYS WOOLLY MAMMOTH DRYER TOWEL 6. Inspeckja stanu lakieru, tutaj jak juz wcześniej pisałem na niektorych elementach oryginalny lakier który z racji wieku zrobil sie szary od myjni automatycznych. Do korekty głownie posłużyły Menzerna 2500, Koch Antihologram, Pady Flexipads oraz NAT i DUZO MF Meguiars oraz Chemical Guys. 7. 50/50 8. Po kilku przejazdach Menzerna 2500 plus różne pady Flexipads. Wykonczenie to Koch Antihologram i czarny mięki Nat. 9.Maska po przejazdach , zderzak jeszcze nie 10. W trakcie prac: 11. Wyjazd na powietrze , mycie na 2 wiadra plus Zymol po korekcie 12.Wjazd do garazu i POORBOY'S WORLD BLACK HOLE, 13. W między czasie ogarniete szyby z zew. Meguiars Glass Cleaner Concentrate oraz wytarty Black Hole 14. Wosk miałem do wyboru kilka ale tego jeszcze nie używałem , lezy juz z rok z garażu postanowiłem spróbować Gold Class Carnauba Plus Paste Wax 15.Auto po wszystkich pracach prezentowało sie tak :
cubus1 Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Auto marzenie... Gratuluję udanej korekty
Moderator Domel Opublikowano 4 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Jak dobierales pady pod M2500 ?? Raz twardy, raz medium,raz soft ? Czym kierowales sie przy wyborze ? Pytam bo sam zglebiam wiedze i mam czarne auto do polerki.
Pajko Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Piękny samochód , fajna relacja . Tylko zastanawiam się czy Manzerna 2500 dała radę wyciąć wszystko ?
bond Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 @Domel , jak patrze na auto i widze rysy po myjni, szczotkach , piachu itp. To praktycznie zawsze zaczynam od Medium Flexi i 2500 jak tnie dobrze to tak zostawiam, jak za slabo to daje Menzerne 400 potem zmieniam Pad i znow 2500 lub 400. @Pajko w 2 miejscach użyłem twardego pada z pasta 400 bo slabo cieło , ale generalnie to bylu 2 dość male miejsce na jednym elemencie chyba blotnik i dach przy tych rynienkach. Tak to reszta dala rade sredni flexi + Menzerna 2500
Administrator AreK Opublikowano 4 Maja 2015 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Tak to reszta dala rade sredni flexi + Menzerna 2500 Nie wierzę. Zdjęcia "przed" robione w zupełnie inny sposób niż "po" nie przekonują mnie do skuteczności tej korekty. Nie spotkałem jeszcze lakieru który poddał się menzernie 2500 tym bardziej tak zajechanego z jakim mamy tu do czynienia. Auto piękne i tylko pozazdrościć możliwości pracy przy nim. Czuję niedosyt
bond Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Zdjęcia nie były w żaden sposób edytowane. Jedynie podczas zdjęć finalnych zmieniany był obiektyw w aparacie. @Arekkaz tak jak pisałem uzyłem tylko 2 razy twrdego pada. Lakier jak ktoś zna stare auta to jest to czarny UNI , ktory po przejechaniu IPA z mikrofibra miałem wrażenie,ze dostaje mikro rysek. Na tym forum w firmach detalingowych ktoś robił takie auto juz i napisal , ze lakier rysuje sie od samego patrzenia. Mam wrażenie, że miejscami sredni flexi z Menzerna 2500 i tak za duzo zbierał mimom,że element wydawał się na 1 rzut oka mocno zajechany. Ale nic mniej tnacego pod reka nie miałem , wiec jechalem tym zestawem.
Maciej WTN Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 fajna praca, a auto rewelacja W tle widać Sl-a, jaka motorownia, dawaj fotki
bond Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 @MaciejWTN jest to 500SL z pakietem optycznym AMG , 1991 rok. 326 km foto o które prosiłeś. BTW auto na sprzedaż :
Heniek1989 Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Piękny klasyk jak na PF2500 jestem w szoku, że uzyskałeś aż taki efekt bo dach w bardzo opłakanym stanie wyglądał przed. Autko dostało nowe życie.
Moderator Domel Opublikowano 4 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Dzieki za infobond, tak samo wlasnie bawilem sie w majowke na swoim lakierze.
Denis Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 ale metkę z mamutha to mogłeś zerwać przed suszeniem No i brakuje mi ujęć z korekty pod metahalogenem
Mateusz SLK 350 Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Bardzo fajna relacja i jeszcze fajniejsze autko Wszystko pokazane krok po kroku, bardzo fajnie się to przegląda Z ciekawości jakie parametry ma serce pacjenta ? Oby więcej takich relacji
martin_95 Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Piękne auto i piękny efekt pracy jakie wrażenia po pracy z tym woskiem?
bond Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 @Mateusz SLK 350 Motor 3,6 benzyna boxer , 250 km , naped na tył. Zadnych systemów , budda lekka. Jak na swoje lata chodzi rewelacyjnie! @ martin_95 wosk bardzo przyjemnie sie naklada oraz dociera, cena też dość atrakcyjna. Jednak mam tez woski Poorboy's i wydaje mi sie , ze jeszcze latwiejsze w aplikacj ,ale jakby troszke wiecej schodzi Poorboy'a. Meguiars strasznie wydajny. Mam wrazenie , ze ta puszka ktora mam starczy na jakies 40 aut
Mateusz SLK 350 Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Bond, fajny silniczek też się nad nim zastanawiałem (autkiem ) tylko trochę nowszym bo patrzyłem tak na rok 2004-2006 właśnie coś z taką wersją silnika, może bya ciut mocniejsza bo coś mi po głowie chodzi jakieś 280 km, ale mogę teraz coś mylić bo to już trochę temu było,jednak w końcu wybór padł na mercedesa slk 350 świetna buda, grzanie karku i super wyposażenie, a silnik to już wisienka na torcie 3,5l benzyna bez żadnych uturbień a 305 km , po prostu czuć, że wgniata w fotel jak dępnę do końca (oczywiście napęd na tył i automatyczna skrzynia biegów) Tera jeszcze zajmę się lakierem, który apropo jest w dobrym stanie ale trochę go odświeże i postaram sie uzyskać maksymalny połysk i wet look Pozdrawiam
bond Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2015 Wyobrazam sobie jak musi chodzic tak lekka buda i wolnyssak w tej mocy Trzeba miec juz troche umiejetnosci zeby dobrze ogarniac szybka jazde takim autem
marszo Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2015 Fiu fiu Najbardziej to urzekła mnie fajera z grawerką Porsche Nigdy wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi, że jest coś takiego
lukwawa Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2015 Bondjednak w końcu wybór padł na mercedesa slk 350 świetna buda, grzanie karku i super wyposażenie, a silnik to już wisienka na torcie 3,5l benzyna bez żadnych uturbień a 305 km , po prostu czuć, że wgniata w fotel jak dępnę do końca (oczywiście napęd na tył i automatyczna skrzynia biegów) :good Wyobrazam sobie jak musi chodzic tak lekka buda i wolnyssak w tej mocy Trzeba miec juz troche umiejetnosci zeby dobrze ogarniac szybka jazde takim autem Też wyobrażam sobie jak musi chodzić taka lekka buda i jakie trzeba mieć umiejętności, żeby dobrze ogarniać szybką jazdę na oponach Viking
Musialovsky Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2015 bond, Larry Kosilla z AMMO NYC byłby z Ciebie dumny za wybór i pielęgnacje samochodu. Świetna robota!
kamil_rosen Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2015 Fajnie autko odżyło i tak na 80% jestem w stanie uwierzyć jeśli to miękki akryl, że zeszło to Menzerną 2500 Jedynie co to chyba nie zrobiona (wypolerowana) końcówka wydechu i te "rogi" na zderzakach pod rejestrację, masz kwadratowe czy podłużne? Pewnie to pierwsze, które uroku nie dodają. Ja bym to ściągnął, a tak po za tym auto perfekt, wszystko na miejscu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się