Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@ShiningCar trochu dałem dupy bo jeszcze przed północą chciałem zrobić małe zakupki a nie mogłem się zalogować. A tu był rabat przez kod a nie przez grupę rabatowa 😁

Btw moje konto nie istnieje już ? Na wszystkie sklepy używam to samo hasło i maila a u was nie działa 😉

Opublikowano
11 minut temu, Tomas22 napisał:

@ShiningCar trochu dałem dupy bo jeszcze przed północą chciałem zrobić małe zakupki a nie mogłem się zalogować. A tu był rabat przez kod a nie przez grupę rabatowa 😁

Btw moje konto nie istnieje już ? Na wszystkie sklepy używam to samo hasło i maila a u was nie działa 😉

U mnie tak samo mówie zrobie sobie zamówienie przed sylwestrem bo pozniej nie bede w stanie a tu taki rabat przeszedł koło nosa, a zamówienie było z tych wiekszych. Co zrobić, żyje sie dalej 😉

Opublikowano

Za cholerę nie mogę się zalogować 😁

Można prosić o reset hasła ?

Na tel. Nie ma takiej opcji na waszej stronie 😉

Opublikowano

@Tomas22, spróbuj usunąć cookies i daj znać czy działa, jeśli nie założymy nowe konto.

ps.

Najlepiej zrobić to na komputerze.

Jeszcze w styczniu sklep powinien być oddany w nowej odsłonie z większymi możliwościami dla urządzeń mobilnych.

Opublikowano

U mnie ta sama bieda... resetowanie ciastek, inna przegladarka, inny telefon... nigdzie nie moge sie zalogowac:( 

Opublikowano
11 godzin temu, ShiningCar napisał:

@Tomas22 @Gozdziu23 przedłużamy ważność kuponu dla Was i dla innych też do końca dzisiejszego dnia!

Dajcie znać, czy kod pracuje należycie 🙂

Juz za pozno bo paczka dzisiaj u mnie 🙂 Powiedz mi szefie czy na Diamond clarity z infiniti, na rurce oraz samej górze butelki zebrało się takia gęsta niebieska, zawiesina/glut, tak być może ? nie chce sie wymieszac, sam produkt ladnie odparowuje

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

@ShiningCar ja powoli zaczynam tracić cierpliwość na wasze "załatwienie sprawy". Temat ciągnie się od 3 stycznia. Dzwoniłem, odpowiedź - "w tym tygodniu wyślemy". 2 razy pisałem maile - "w tym tygodniu wyślemy". Ostatnie podejście robiłem przez PW na forum (5 marca) odpowiedź nie inna - "w tym tygodniu wyślemy". Jest 17 marca i nie dostałem ani zwrotu pieniędzy, ani towaru za który zapłaciłem, nie mówiąc już o tym że poprzedni odesłałem na swój koszt. Braki kadrowe to dla mnie żadne wytłumaczenie. Raz sie można przypomieć ale ja pisałem/dwoniłem już z 5 razy a temat macie dalej w 4 literach.

  • Lubię to 1
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

4c19c449cbd6.jpg

Dawno nie było, więc jest....PROMOCJA!
I to nie byle jaka - 15% rabatu na cały asortyment sklepu!

Promocja, która startuje dziś o godzinie 20:00 jest bezpośrednio związana ze zmianami w sklepie internetowym, które nastąpią już pod koniec obecnego tygodnia.
Mamy nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu!

Specjalnie dla użytkowników forum, którzy złożą w czasie trwania promocji zamówienie na kwotę powyżej 200zł i dopiszą w komentarzu : ServFaces Pre-Wash, otrzymają gratis ten właśnie produkt!

http://www.shiningcar.pl/pl/p/ServFaces-Touchless-Pre-Clean-Wash-45g/3493
Promocja trwa do 4.09.2019r.
Kod rabatowy : 0919

Zapraszam!

 

  • Lubię to 1
  • Okay 1
Opublikowano

@ShiningCar no i już wpadło zamówienie 😉 

ps. liczę, że z nowym sklepem poprawicie możliwość płacenia automatycznego - jakiś BLIK czy coś ( to bardzo ułatwia ), bo teraz jak zrobiłem przelew, to pewnie będziecie czekać aż zaksięgują, czyli jeden dzień w plecy.

Opublikowano

Mi brakuje przejrzystej wersji mobilnej 😉

A nawet jeśli odpalę wersję dla komputerów dział nowości mi nie działa i tak 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.