ludwik93 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 a czy jest to sportowe, bezpieczne, itp to zostawiłbym w spokoju, bo daje rękę, że 99% osób, które tuningują swoje samochody właśnie w ten sposób, kładą w nie X $ mają sprawne i bezpieczniejsze samochody, niż przeciętny Kowalski, czy "Sławek" spod dyskoteki z Golfem III, naklejką mocy, neonami i alusami 15". Nic dodać nic ująć x2 !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Długo będziecie się jeszcze spuszczać nad naciągami i ciśnieniem w oponach? Naciąg robi ten kto chce jak najbardziej obniżyć auto i wyróżnić spośród tłumu (tak w skrócie), a czy jest to sportowe, bezpieczne, itp to zostawiłbym w spokoju, bo daje rękę, że 99% osób, które tuningują swoje samochody właśnie w ten sposób, kładą w nie X $ mają sprawne i bezpieczniejsze samochody, niż przeciętny Kowalski, czy "Sławek" spod dyskoteki z Golfem III, naklejką mocy, neonami i alusami 15". x3 !! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenega Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 , bo daje rękę, że 99% osób, które tuningują swoje samochody właśnie w ten sposób, kładą w nie X $ mają sprawne i bezpieczniejsze samochody, niż przeciętny Kowalski, czy "Sławek" spod dyskoteki z Golfem III, naklejką mocy, neonami i alusami 15". bałbym się o rękę ja stawiam że góra 15% zrobionych "w ten sposób" są autami sprawnymi i bezpiecznymi.. (pomijając nawet fakt, iż auto które nie ma żadnej amortyzacji do bezpiecznych zaliczyć bardzo trudno..). Widziałem już kilkadziesiąt "grubych projektów" na forach (i to nie tylko z naciągami i chorą glebą), które w rzeczywistości były mechanicznymi trupkami.. mało też jest takich sytuacji, ze goście ładują gwinty, rozpórki i inne świecidełka dla fejmu, a np. elastyczne przewody hamulcowe w ich 20 letnich "wypieszczonych" bolidach są w stanie agonalnym.. i to niestety jest raczej codzienność w polisz tjuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 sliwinski404, jesteś pewny? Tak masz na nalepce pod klapką od baku? Bo ja znalazłem teraz takie wartości: 2.3 rear (33.3 psi) 2.5 front ( 36.2 psi) Na pewno przy tak niskich profilach nie moze byc tak male cisnienie. U mnie alfa zaleca przy 225/40 2.8bar, u ojca mercedes zapeca przy 265/35 3.0bary i to wszystko jest w instrukcjach samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 21 Grudnia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 U mnie przy profilu 40 zalecają 2.1 przód i tył. Także jak widać może tak być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmamba Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 , bo daje rękę, że 99% osób, które tuningują swoje samochody właśnie w ten sposób, kładą w nie X $ mają sprawne i bezpieczniejsze samochody, niż przeciętny Kowalski, czy "Sławek" spod dyskoteki z Golfem III, naklejką mocy, neonami i alusami 15". bałbym się o rękę ja stawiam że góra 15% zrobionych "w ten sposób" są autami sprawnymi i bezpiecznymi.. (pomijając nawet fakt, iż auto które nie ma żadnej amortyzacji do bezpiecznych zaliczyć bardzo trudno..). Widziałem już kilkadziesiąt "grubych projektów" na forach (i to nie tylko z naciągami i chorą glebą), które w rzeczywistości były mechanicznymi trupkami.. mało też jest takich sytuacji, ze goście ładują gwinty, rozpórki i inne świecidełka dla fejmu, a np. elastyczne przewody hamulcowe w ich 20 letnich "wypieszczonych" bolidach są w stanie agonalnym.. i to niestety jest raczej codzienność w polisz tjuning Masz 100% racje ja odstawiam wiecej 1% tuningowanych aut przez pseudo rajdowców jest bezpiecznych No jeżeli tylko ktoś ma zdolności inżynieryjne np. jak ludzie z zespołów rajdowych którzy często też się mylą lub fabryczni AMG itd. którzy przeprowadzają mnóstwo testów pod konkretny model. Prawidłowy dobór oraz zestrojenie zawieszenia sportowego to nie jest taka prosta sprawa, dobre zawieszenie składa się z wielu części które wpływają później na powodzenie pojazdu nie mówiąc już o oponach Każdy producent przeprowadza mnóstwo testów sprawdzając zachowania pojazdu w różnych warunkach. Pamiętacie prezentacje Mercedesa A kiedy zaliczył wywrotkę Nie chce urazić nikogo ale większość z was cierpię informacje na forach i zielonego pojęcia o tym nie ma. Ja będę popierał w 100% policję która powinna zabierać dowody rejestracyjne wieś tuning samochodam. Samochód z zbyt twardym zawieszeniem i przepompowaną opona na pierwszej koleinie lub mokrej nawierzchni straci przyczepność i jeżeli kierowca 20 +/- latek zabije dla mnie mniejsze zło niz taki zabije dzieci idących chodnikiem czy nawet przechodzących prze pasy droga homowania w takim pojeździe też może być inna. A takiego sam gołymi rękami bym ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisAGC Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 To piszecie w końcu o "tjuningowcach pseudorajdowcach" czy o ludziach z pasją, którzy robią auta w stylu stance, OEM+, itp? Ja na początku swojej poprzedniej wypowiedzi jasno oddzieliłem rajdowe golfy spod energy od samochodów pasjonatów, którzy niejednokrotnie dbają o nie lepiej niż o swoje kobiety np. Ja swoim autem jeżdżę na diagnostykę 3 razy w roku (wiosną, jesienią i wakacje na okresowy przegląd bo tak mi wypada), a oprócz tego każdy stuk, puk jest niemalże natychmiastowo diagnozowany i eliminowany. Ponadto auto myję 2-3 razy w tygodniu, chorobliwie sprawdzam stan płynu do spryskiwaczy i inne płyny, by ryzyko zaskoczenia gdzieś w drodze wyeliminować do minimum. Oprócz tego jeżdżę na naciągach. Ja wyrazie stawiam granicę między ww mentalnościami, dlatego siebie stawiam z pełną odpowiedzialnością i świadomością po stronie pasjonatów. A czy Wy umiecie również postawić taką granicę i nie wrzucać do jednego wora "tjuningowców"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 21 Grudnia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ja swoim autem jeżdżę na diagnostykę 3 razy w roku (wiosną, jesienią i wakacje na okresowy przegląd bo tak mi wypada), a oprócz tego każdy stuk, puk jest niemalże natychmiastowo diagnozowany i eliminowany. Z mojego doświadczenia jesteś w niesamowitej mniejszości. Widziałem wiele grubych projektów na forach/blogach itp. Część z nich widziałem później na żywo. Szczęka mi opadała jak bardzo można zaniedbać samochód. W wielu przypadkach wygląda to tak, że właściciel modyfikuje furę na pokaz i później się orientuje, że skończyły mu się środki na resztę Nie piję tu do żadnego konkretnego stylu. Nie piję do naciągów. Moje pytanie o ciśnienie wynikało z ciekawości. Dopiero później dostałem parę wiadomości, że przy naciągach musi być odpowiednie ciśnienie bo bez tego opona się nie ułoży dobrze na feldze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenega Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 CrisAGC, tylko takich ludzi co robią tak jak TY (a nie takich którzy tylko twierdzą, że tak robią) to jest ułamek wszystkich "pasjonatów". Większość "pasjonatów" robi projekty dla fejmu i to dla fejmu głównie na forach. I ja też nie piszę o wszystkich "januszach tjuningu". Przykład z mojego podwórka, CRX, na forum jest multum projektów, 25 letnich aut, którym właściciele zaraz po zakupie aplikują turbo, wydechy, doloty i inne akcesoria byleby tylko "był ruch", a w rzeczywistości 9/10 tych aut nie nadaje się do jeżdżenia.. Ja długo miałem kompleksy, bo po zakupie wziąłem się najpierw za porządną odbudowę + kilka mechaniczno technicznych ulepszeń i nie było fejmu (dopiero po tym zaczela się zabawa z mocą).. wybawiłem się tego na pierwszym zlocie gdy zobaczyłem jak te topowe projekty wyglądają w realu.. żeby nie być gołosłownym, można zobaczyć mój projekt http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 21 Grudnia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Wenega, świetny ten Twój CRX! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenega Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Wenega, świetny ten Twój CRX! dzięki, ale.. .. świetny to dopiero będzie na wiosnę, teraz jest tylko bardzo dobry w końcu już wiem czego brakuje, żeby lakier wyglądał tak jak zawsze tego chciałem, a białe felgi zawsze były białe i na wiosnę to w końcu zrealizuję dodatkowo wpadną większe heble (pompa, serwo i zaciski), traction bar, modyfikacja wydechu i podniesienie doładowania do 0,7 i nowe fele buddyclub p1 racing z semi slickami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Z mojego doświadczenia jesteś w niesamowitej mniejszości.Widziałem wiele grubych projektów na forach/blogach itp. Część z nich widziałem później na żywo. Szczęka mi opadała jak bardzo można zaniedbać samochód. W wielu przypadkach wygląda to tak, że właściciel modyfikuje furę na pokaz i później się orientuje, że skończyły mu się środki na resztę 101% prawdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hshadow14 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Wydaje mi sie ze o swapowaniu hebli był juz kiedyś temat, i tez pojawiało sie wiele sprzecznych opinii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atvmmz Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 dodatkowo wpadną większe heble (pompa, serwo i zaciski) Mowa była o samych zaciskach, a tutaj kolega mówi o komplecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 [mod=Slovak]Kolejne posty dotyczące modyfikacji aut oraz prywatne opinie o tuningu, proszę pozostawić dla siebie i wrócić do tematu przewodniego tego tematu.[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
One Love Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 tak jest wjechała zima na e46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc045 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 "Wjechał" nowy pieszczoch. Accord VI sprzedany, miała być kolejna generacja a przypadkowo wpadł Civic EP1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KORDI Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A masz foty poprzedniego Acco? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc045 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A masz foty poprzedniego Acco? Pewnie gdzieś widziałeś na HAKP ew. na zlocie jak byłeś. Na HAKP pod nickiem [H] jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A witam kolegę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc045 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A witam kolegę Siema Bojar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 "Wjechał" nowy pieszczoch. Accord VI sprzedany, miała być kolejna generacja a przypadkowo wpadł Civic EP1 Ładny Civic, przy okazji witam mojego krajana z kurpiowszczyzny. Trzeba będzie się ustawić na jakiś spot w okolicy Galerii Bursztynowej w nowym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KORDI Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 O kurde jaka fajna.. Powiem szczerze że nie widziałem bo i z honda jestem dość krótko związany... A i w forum jakos sie nie wkręciłem bo od kiedy mam honde dość licho z czasem stoje.. Nie zostały Ci jakies fanty do acoo na handel..? Tak z czystej ciekawości jaką monete udało Ci sie za nia dostać? może byc na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góruś Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Miło wspominam ten model. Latałem takim w wersji type r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik93 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 ostatnie fotki Clio w takim zestawieniu na wiosne będzie szeroko + wpadnie mała pokraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się