Dawidwml Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 No to czekamy na fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 18 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Przedstawiam mojego nowego szatana,akurat na zimę Yamaha Fazer FZ6 S2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 18 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Przednia opona nie jest odwrotnie założona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 18 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Przednia opona nie jest odwrotnie założona? Dobrze,zaciekawiłeś mnie tym pytaniem i sprawdziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 18 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Ej ej, to jak z przodu dobrze - to z tyłu źle, bo taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 18 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 dementor, Tylna też chociaż na zdjęciach może wydawać się że któraś z nich jest odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 19 Listopada 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Z tego co się orientuję to właśnie niektóre modele przednich opon w moto są zakładane wbrew "logice" I tak jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek1983 Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Nie znam się na moto, ale z fizyki wiem, że jest różnica czy opona atakuje podłoże (tylne koło), czy podłoże atakuje oponę (przednie koło). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Bieżniki sugerują ze któraś z opon jest źle założonazale strzałki rotacji na boku opony są skierowane do kierunku jazdy więc wszystko jest tak jak być powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 To ja nie wiem jak ta przednia odprowadza wodę, do środka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Z tego co widzę sporo jest takich opon, że przednia wydaje się być odwrotnie. Tutaj mamy chyba Michelin Pilot Road 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 19 Listopada 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 kamilgt, to nie ma znaczenia. Tak samo masz opony UniRoyal RainExpert. Nie są kierunkowe, mają tylko oznaczenia outside. Co skutkuje tym, że na jednej stronie samochodu są też wbrew logice. Z tego co czytałem komentarz producenta to powierzchnia styku z podłożem jest tak niewielka, że nie ma to znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukatoni190 Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Moje marzenie Na moim obecnym moto przednia oponka ma w tą samą stronę bieżnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Według mnie opona na tym moto jest wywinięta na lewą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 ja choruję na yamahę r-125 6 lat temu się na takiej rozwaliłem, ale już mnie tak nosi, że chyba odwiedzę prowidenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 kamilgt, nie ogarnąłeś mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Pan w golfie specjalnie mi zahamował i wjechałem mu w tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Mnie kiedyś jakiś baran zhamowal na obwodnicy do 0,chyba go urazilo to ze ominalem auta stojące na czerwonym świetle i wystartowalem jako pierwszy odstawiajac daleko za sobą samochody,jechał małym Citroenem c1 i na dodatek z tyłu przy samej szybie wiózł malutkie dziecko w foteliku powinni takich zamykać w psychiatryku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 danielek., a jak Cie dogonił skoro zostawiłeś auta daleko za sobą i jechał małym C1? Czyżbyś zamulał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk45z Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 danielek., a jak Cie dogonił skoro zostawiłeś auta daleko za sobą i jechał małym C1? Czyżbyś zamulał? Pewnie rozpędził się do rozsądnej prędkości i dalej się toczył. Ja też zwykle ruszam dynamicznie ze świateł (nie wrzucam luzu, ani nie szukam wajchy ręcznego po zapaleniu zielonego) i praktycznie w 90% przypadków startuję pierwszy z moim 1.6, a dalej toczę się utrzymując stałą prędkość Zawsze bawi mnie to jak inni kierowcy starych BMW, zawsze! myślą, że jeśli ruszyłem dynamicznie to znaczy że się ścigam i na następnych światłach już muszą pokazać kto rządzi na drodze wyprzedzając mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 i praktycznie w 90% przypadków startuję pierwszy z moim 1.6, a dalej toczę się utrzymując stałą prędkość Też moją petardą 1.6 jestem pierwszy, ale nikt sie ścigać nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 weglus, Startuje ze świateł rozpędzam się do 140-160 a później stopniowo zwalniam do 100-120,jest to dla mnie wtedy komfortowa prędkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 danielek., szatan!! a po co rozpędzać się do 160 a potem zwalniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukatoni190 Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 danielek., a po co rozpędzać się do 160 a potem zwalniać? żeby było z czego zwalniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haks Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 A ja bym na chwilę wrócił do gleby. Po co obniża się fabrycznie dobrane zawieszenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się