ad.am Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Ten biały nie wygląda na RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Mówie o czarnej 197 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Myślisz, że prowadzi się gorzej od serii? ta gleba nie wygląda jakoś dramatycznie, gorzej z felgami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nie ma to jak wziąć jednego z najlepiej prowadzących się hot hatchy i ulepszyć je tak fajną felgą i glebą Ale co w tym złego? Ja tam wolę latać na glebie niż kozicą, która prowadzi się fajnie, ale nie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Kolega Shymek z Gdańska/Olsztyna miał kiedyś fajne clio zrobione Fakt niektóre rzeczy kwestia gustu ale ogólnie idealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Ale co w tym złego? Robienie pomników ze "zwykłych" aut ani mnie ziębi ani grzeje, co kto lubi. Ale psucia wózków które z założenia mają dawać frajdę z jazdy nigdy nie zrozumiem Poprostu, większy fun mam prowadząc auto niż na nie patrząc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 większy fun mam prowadząc auto niż na nie patrząc. zgoda, dlatego nie do końca pasuje mi aktualne auto Inna sprawa, że nie ma takiego auta, którego nie da się - w dobrym znaczeniu - poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati373737 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Poprawić można klasyczne auta typu mustang, challenger, charger, transamy wsadzając do nich nowoczesny zawias, układ kierowniczy, przeniesienie napędu, układ hamulcowy itd. sprawiając, że samochód który wygląda po prostu genialnie będzie też genialnie jeździł. Takie "upiększanie" nowoczesnych samochodów jak powyżej podoba się nie kierowcą, tylko szpanerom pod remizą, ew. klubem dla 16-latków (ciałem, albo duchem) i dla mnie to śmieszne, a nie ładne... Nidy takim odpustem bym się nie pokazał ,ale są gusta, guściki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Moim zdaniem tuningowanie aut w tak znaczącym stopniu to także odpust, ale każdy ma swój gust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Poprawić można klasyczne auta typu mustang, challenger, charger, transamy wsadzając do nich nowoczesny zawias, układ kierowniczy, przeniesienie napędu, układ hamulcowy itd. No widzisz, dla mnie to źle pojęta poprawka, niby lepiej jeździ, lepiej skręca, hamuje itp., ale w ten sposób pozbywasz się rdzenia klasycznego auta - zostawiając sam jego wygląd. A tym momencie jesteś już bardzo niedaleko od lanserów spod remizy, o których wspomniałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Auto powinno mieć bebechy takie, jakie przemyślało kilkudziesięciu tęgogłowych w dziale projektowym i tyle. Ja już się wyleczyłem z wszelkiego rodzaju tajuningów, nawet na najlepszych częściach. Fabryka tak obliczyła i zaprojektowała, to tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 geno, no weź, jak ja na dniach na program jade! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 A program to co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati373737 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 No tak, ale chcąc jeździć na codzień to takie zawieszenie jak to miało, kierowanie byłoby nie do zaakceptowania, wręcz niebezpieczne. Auto nie będzie stało w muzeum tylko jeździło i cieszyło kierowcę przede wszystkim :-) jeśli chodzi o bude, wnętrze, silnik to także nic bym nie zmieniał oprócz odnowienia, bo to popsuje charakter, podobnie jak te nowe silniki w f1... Toż to moje 1.9 brzmi lepiej :-P jednakże moim zdaniem takie poprawienie mechaniki w kilkunasto/dziesiecio letnim aucie to nie wiocha i grzech, choć szanuje i rozumiem też ruch co nic by nie dlubali i wszytko było na 100 oryginał :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 No tak, ale chcąc jeździć na codzień to takie zawieszenie jak to miało, kierowanie byłoby nie do zaakceptowania, wręcz niebezpieczne. Auto nie będzie stało w muzeum tylko jeździło i cieszyło kierowcę przede wszystkim :-) No właśnie po to jest kupowane stare auto, żeby cieszyło użytkowanie go w oryginale - to raz. Dwa - nie znam nikogo kto kupując stare auto (w sensie young timer, zabytek w dobrym stanie użytkowałby je na co dzień. Samochód jest wyprowadzany z garażu w piękną, słoneczną pogodę na rozprostowanie kości i później znowu wraca do garażu. Po trzecie jaki ma sens kupowanie klasyka i wsadzanie do niego nowych części. Jeżeli np. kupiłbym zabytkowe Porsche 356 to w głowy by mi się nie zmieściło, żeby zmieniać zawieszenie, silnik i inne graty np. z nowszego modelu. Jak szukam bezpieczeństwa i nowych technologii to kupuję nowe porsche a nie rzeźbię w czymś co jest skończoną przez inżyniera, który to projektował całością.... Przeszczepy gratów w zabytkach to jak dla mnie kundlenie auta a nie jego udoskonalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Wkładanie fantów z najgrubszych wersji +lekka optymalizacja reszty parametrów,jest i stylowo i dobrze na co dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Odświeżam gdyż poprzednia fotka wygasła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Akcesoryjne dodatki typu felgi, spoilery, dokładki etc. proponowane przez producenta w czasach produkcji takiego klasyka według mnie są na tak, z kolei cała reszta udziwnień to juz jak wspomniał Łukasz skundlenie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Inna sprawa,że takim Singerem nie pogardziłbym tyle,ze to bardziej już nowa konstrukcja niż rzeźbienie w klasyku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik93 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 luq92, znam to auto wszystko przeczytałem na jego temat konkret !! tfelek byłe Clio kolegi Shymka było na prawdę "grube" jak dla mnie za bardzo szpanerskie jest w Pl jedno Clio, pozwole sobie je tutaj zamieścić ( foto z forum KRC, Clio kolegi Bolcia ), jak dla mnie idealnie spasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 No właśnie po to jest kupowane stare auto, żeby cieszyło użytkowanie go w oryginale - to raz. Dwa - nie znam nikogo kto kupując stare auto (w sensie young timer, zabytek w dobrym stanie użytkowałby je na co dzień. Samochód jest wyprowadzany z garażu w piękną, słoneczną pogodę na rozprostowanie kości i później znowu wraca do garażu. Po trzecie jaki ma sens kupowanie klasyka i wsadzanie do niego nowych części. Jeżeli np. kupiłbym zabytkowe Porsche 356 to w głowy by mi się nie zmieściło, żeby zmieniać zawieszenie, silnik i inne graty np. z nowszego modelu. Jak szukam bezpieczeństwa i nowych technologii to kupuję nowe porsche a nie rzeźbię w czymś co jest skończoną przez inżyniera, który to projektował całością.... Przeszczepy gratów w zabytkach to jak dla mnie kundlenie auta a nie jego udoskonalanie. Panowie powoli, nikt tutaj nie mówił o poważnych modyfikacjach klasyków, ale dobre koło i gleba zawsze są według mnie dobrym posunięciem. Według mnie takie Porsche wyglądają kapitalnie i jest to tylko moje zdanie. Uwielbiam jak sunie przede mną taki szeroki naleśnik lub zbliża się od tyłu. Najwięcej na temat mocno obniżonego auta mają osoby, które nigdy w życiu takim autem nie jeździły. Zeszłoroczny sezon przejeździłem na kicie Eibacha, który dał obniżenie 50/30 względem serii i dla mnie to zdecydowanie za mało w nadchodzącym sezonie chcę zejść do 70/50 i myślę, że również spokojnie będę mógł się poruszać na co dzień. I nie uważam, aby robił ze swojego auta pomnik, jeżdżę po mieście zgodnie z przepisami nawet po bardzo dziurawych drogach, mieszkam na wsi i również nie mam problemu z dojazdem do domu. Ja na obniżonym zawieszeniu mam mniej problemów z jeżdżeniem po dziurawych drogach niż Panowie w swoich Passatach B5 i innych podobnych autach, które stoją jak kozy. W 2014 było tak. A w 2015 ma być tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 ...i progi, zderzak od dołu porysowane od kraweznikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik93 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Slovak/b] podoba mi się ten BBS ale jak by tak pomoalować aktualne koło w czarny kolor może być ładnie wczoraj rozmawiam z tatą i mówie mu, że na lato chce gwint włożyć do auta na co on strzelił ZŁOTĄ SENTENCJĄ: od gwintu się buda krzywi hahah także takie buty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funner Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Teoretycznie miał rację, bo buda dużo mocniej pracuje przy twardym zawieszeniu. Nieobspawane nadwozie po kilku sezonach jazdy na twardym zawieszeniu i dziurawych drogach potrafi się po prostu rozejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati373737 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Chciałbym zobaczyć po paru miesiącach ten samochód z kanału Jak już kolega wyżej zauważył teraz progi są wytarte do żywego metalu... O passerati się nie bój bo ja po krzyżówkach w Poznaniu mogę przelatywać bez zagryzania zębów, a wcale nie stoi jakoś strasznie wysoko i mi odpowiada tak jak jest. Jedyne co wleci to oryginale 16", ale to musi poczekać (ważniejsze wydatki). Najlepsze nie są jednak takie auta jak forumowe: zadbane, czyste, doinwestowane i jeżdżące na dobrych częściach a nie najtańszych zamiennikach) co auto mega zapuszczone, z dziurami w progach, podłodze i trzymiące się w kupie :na słowo honoru", ale przy tym na drogich, ogromnych felgach z ledwo naciągniętymi oponami i zglebione na max Ktoś jeździ rzęchem, nie zrobi najpierw blachary, mechaniki, ale jedzie szurając miską no chore... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się