Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Jaką żywotność ma taki "dłubnięty 1,9 tdi"? Dziesięć tysięcy kilosów przejedzie , czy raczej tysiak? Jak tam zawias, heble?

 

Nawet jak ma 10tyś to co z tego, "słupki" są tanie, głowica raz zrobiona dobrze swoje wytrzyma a nawet jej ponowne zrobienie przy całości projektu nie zabija, resztę osprzętu przekładasz w jeden weekend i latasz dalej ;)

 

wega67, napisz do Apsika - Pro-Tune w sprawie hebli, jak byłem ostatnio u niego to coś tam z 6tłok leżało na półce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9tdi to silniki od czołgów, jak dbasz dobrze i olej wymieniasz co te 7-8 tys to nic nie ma prawa polecieć, podstawa to dobre paliwo i olej. Kolega na secie 310 KM przelatał już 180 tys :) silniki idiotoodporne, to nie są nowe jednostki 1.0 z 4 turbami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, masz ponad 6 litrów i kozaczysz :kox:

 

Ja juz się nauczyłem, że to co wyszło z fabryki jest dobre, przeliczone przez tęgie głowy w ciagu setek godzin i nie należy tego "ulepszać". Ale co kto lubi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pieszczoch :)

280KM 550nm obecnie "jeden z najgrubszych projektów w PL" czekam teraz na kubły, będzie wstawiany rollbar itd itp :)

 

Jeszcze z takich ciekawostek :) 3 dni temu mało co ręki nie straciłem przez ten samochód, spadła mi z podnośnika na rękę tarczą hamulcową, będzie pamiątka.

 

Witam kolegę z forum KSI :D

 

[mod=piotr13]Tyle razy było proszone, żeby nie cytować postów ze zdjęciami :acute:[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wega67,

Świetny projekt, wygląd auta - :song::good:

Fakt faktem że w Ibizie waga też robi swoje ;-)

 

U mnie skromnie 170@390 a jak przyduszę to puści swoje na czarno - diesel musi dymić.

Z procedurą to nie widziałem opcji żeby nie było dymu. - tak po prostu musi być ;)

 

Co ciekawe dużo osób nie zdaje sobie sprawy, że te 1.9tdi faktycznie są pancerne i z tego co się orientuję ( swojego czasu konkretniej siedziałem w temacie ) to przy mocach 300KM ~ najbardziej awaryjne są pompki a dokładniej końcówki i temp. która je zabija i tak z ciekawości ten kolega przy 310KM przelatał 180 tyś bez rozbierania silnika ?

O paru projektach słyszałem co po 50-70tyś miały nalatane ale 180 tyś to faktycznie pokaźny wynik.

 

No i z tą ceną za modyfikację .. to też ciekawa sprawa - fakt faktem, że jak samemu się wszystko zrobi to jest sporo taniej, jednak jak sam się rozglądam za dłubnięciem coś więcej mojego pojazdu to wstępnie się dowiedziałem, że z ceną 10 tyś trzeba się liczyć za 230-240KM~ a gdzie tu 280+ :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o brudzenie sie to kolor byl strzalem w dziesiatke :)

 

Auto ma wprawdzie dopiero niecale 7k przejchane, ale ciagle mi sprawia frajde z jazdy. Zawias, ukl kierowniczy i skrzynia sa naprawde fajnie zestrojone. No i dzwiek silnika jest super - mila odmiana od diesla.

 

Jeszcze tylko ciemna szyba w planach i zamowilem galke alu, bo fabryczna mi nie do konca lezy w rece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.