Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

:good:

 

Jedyne auta w których spojler ma prawo istnieć dla mnie, to Impreza i Evo.

Bez niego to już nie jest to. :D

 

Edit:

Może nie prawo istnieć, ale jest nieodłącznym elementem :)

Zapomniałem o autach typu GT-R czy Prosiaki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu na pewno :mrgreen:

 

Gdybym mógł kupić Edition1 to bym kupił. Wtedy bym przeżył te naklejki, spojlery i wszystko, bo to specjalny model itd. Ale jako ze juz nie mozna było zamówić, to postanowiłem pójść w jedynie subtelne podkreślenie że to AMG typu czerwony zacisk, 19stka czy czarna szyba i czarne dodatki na dole z czarnym wydechem.

 

Znaczki przemalowałem już sam :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kliknąłem, zeby potem znów nie modzic, bo to zawsze ingerencja w auto. Mi zawsze podobały się niskie, gardłowe wydechy, bardziej basowe niż takie jazgotliwe. Ten w a45 właśnie tak F1kowo, jazgocząco brzmiał, trochę surowo, trzeszcząco.

 

Na szczęście tylko na filmach :mrgreen: Na żywo juz mi zaczyna odpowiadać. Strzały mozna kontrolować, nie dajesz oporu to nie strzeli tak mocno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geno,

Gratuluję pojazdu ;-) AMG to AMG :good:

Jak Twoje odczucia co do mocy tego pojazdu czujesz że "to jest to" i wystarczy :-] ?

 

MatthewG,

Jak ktoś już napisał wyżej, też zaczyna mnie zastanawiać co to za strzałą się poruszasz po Krakowie ;-) ( Nie jest to przypadkiem GTR ? :D Ostatnio coś często go widzę ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gtr pudło, chyba że i Godzillę ma w garażu :mrgreen:

 

Mam na razie tylko ( czy aż :kox: ) 800 km zrobionych od niedzieli, wiec nie mogę iść jeszcze pełnym ogniem. Wiadomo, że po kilku miesiącach będzie mało, ale co zrobić. Na pewno klepnę szkolenie w Driving Academy, bo mimo wszystko to juz 360 koni i dość zrywne auto, chciałbym go poznać pod okiem doświadczonych kierowców w rożnych warunkach.

 

Pierwsze wrażenia w porównaniu do Sciro to :

- hamulce to potęga, zupełnie inna liga

- napęd i trakcja mimo mało prawilnego dołączanego tylu - rewelacja

- automat - 5 softów wyszło od czasu kiedy jezdzilem testowką i widać, że ktoś do tego przysiadł

- komfort tłumienia, Sciro było o wiele głośniejsze podczas dobicia/odbicia, tutaj mimo 19 i 35 profilu jeździ mi się wiele bardziej komfortowo, a przy tym całe auto jest sztywniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale narobiłem zamieszania haha :D Przypadkiem zobaczyłem u Ciźli (i to dużym przypadkiem bo jego nie śledzę, tylko Motore udostępniło jego fotkę) jak pochwaliłeś się blaszką :D Gratuluję, z pewnością auto daje mega frajdę z jazdy. Ja choruję na M135i/235i ale nie jestem obiektywny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gary, Performance na torze okej, ale na codzień twardsze niż wszystkie Cupy i gwinty razem wzięte :)

 

RS3 nie, bo jeszcze go nie ma, poza tym start 220-230 to juz mega ponad mój budżet :) Tak samo jak planowane A45 S polift, to samo, większy Performance rzędu 380-385 koni, ale niestety 40k w podstawce więcej :/

 

Brałem pod uwagę s3, golfa R, 428i, STI no i ewentualnie C250 w pakiecie AMG. Z tych najbardziej rozważałem Golfa, głownie za stosunek ceny do osiągów. 428 i C klasa ładne, no ale nie tego oczekiwałem od następcy Sireusza.

 

Gdyby wsadzili do STI nowego 2.0T, zamiast przestarzałego i paliwozernego (16-17 w miescie podczas normalnej jazdy by mnie dobiło) plus nowe wnętrze, plus jakieś 180-190k to mozna by było to rozważyć, obecnie niestety :) S3 odpowiadało mi poza wnętrzem, ten środek w ogóle mi się nie spodobał. Golf nie przeszedł w domu, mimo ze kilkadziesiąt tysięcy tańszy, głownie ze względu na to ze to Golf. Mi to nie przeszkadzało i gdyby nie AMG to na pewno bym go kupił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

428i - głownie ze względu na lift w lipcu, do tego mocy jednak ciut przy mało, plus podejście serwisu BMW mnie zraziło :thumbdown:

C250 - poza szerokim tunelem w środku - nie miałem sie do czego przyczepić poza silnikiem. 250 jest okej, ale nic poza tym. Wiem, ze w niedługim czasie mają zapełnić lukę miedzy nim, a c400 jakimś c300-350 z okolicą 300 koni pod maską :mrgreen:

 

Bartku, po sprzedaży Sciro za AMGa zapłaciłem ponad połowę z własnych środków. Szanuję jak tylko mogę, bo po raz to przecież moje wymarzone auto, po dwa szkoda kilku lat oszczędzania i odmawiania sobie dużej ilości rzeczy. Przez to podchodzę do niego zerotuningowo. Nie będę nic cudować z wydechami ( dlatego wziąłem Performance :kox: ), zawiasem ( nie ma kozy w serii :kox: ) czy felgami itd. Jak ktoś go wymyślił, opracował, złożył w jedną całość, tak niech mi służy i jeździ. Wziąłem gwarancję 4/120kkm i chcę nim tylko jeździć i jeździć, na pewno nie modzić, cudować i grzebać ;)

 

Łukasz, No w budżecie to juz jakiś ładny 2009-10 by się trafił, zapewne na ori oponach i z ori skrzynią :mrgreen: , M3 może po Niemcu który miał wszędzie blisko czy jakiś C63 AMG :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.