Geno Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 A45 nie ma żadnego syntezatora, modulatora, żadnych dziwnych rurek, zwężek, akutatorow i tego typu historii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 A gdzie szpojler? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Nie jestem fanem szybkich i wściekłych, seryjny mi się nie podoba, ale co kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 geno, czyli tu jest ten wydech opcjonalny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Przez brak spojlera myślałem, że to a250 w pakiecie, ale to wielka zaleta tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Jedyne auta w których spojler ma prawo istnieć dla mnie, to Impreza i Evo. Bez niego to już nie jest to. Edit: Może nie prawo istnieć, ale jest nieodłącznym elementem Zapomniałem o autach typu GT-R czy Prosiaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Tu na pewno Gdybym mógł kupić Edition1 to bym kupił. Wtedy bym przeżył te naklejki, spojlery i wszystko, bo to specjalny model itd. Ale jako ze juz nie mozna było zamówić, to postanowiłem pójść w jedynie subtelne podkreślenie że to AMG typu czerwony zacisk, 19stka czy czarna szyba i czarne dodatki na dole z czarnym wydechem. Znaczki przemalowałem już sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 geno, czyli większość filmów na YT jest z tego opcjonalnego wydechu. Kurcze, nie podoba mi sie ten strzał w wydech. Wg mnie brzmi sztucznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Ja kliknąłem, zeby potem znów nie modzic, bo to zawsze ingerencja w auto. Mi zawsze podobały się niskie, gardłowe wydechy, bardziej basowe niż takie jazgotliwe. Ten w a45 właśnie tak F1kowo, jazgocząco brzmiał, trochę surowo, trzeszcząco. Na szczęście tylko na filmach Na żywo juz mi zaczyna odpowiadać. Strzały mozna kontrolować, nie dajesz oporu to nie strzeli tak mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 geno, Gratuluję pojazdu ;-) AMG to AMG Jak Twoje odczucia co do mocy tego pojazdu czujesz że "to jest to" i wystarczy ? MatthewG, Jak ktoś już napisał wyżej, też zaczyna mnie zastanawiać co to za strzałą się poruszasz po Krakowie ;-) ( Nie jest to przypadkiem GTR ? Ostatnio coś często go widzę ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Gtr pudło, chyba że i Godzillę ma w garażu Mam na razie tylko ( czy aż ) 800 km zrobionych od niedzieli, wiec nie mogę iść jeszcze pełnym ogniem. Wiadomo, że po kilku miesiącach będzie mało, ale co zrobić. Na pewno klepnę szkolenie w Driving Academy, bo mimo wszystko to juz 360 koni i dość zrywne auto, chciałbym go poznać pod okiem doświadczonych kierowców w rożnych warunkach. Pierwsze wrażenia w porównaniu do Sciro to : - hamulce to potęga, zupełnie inna liga - napęd i trakcja mimo mało prawilnego dołączanego tylu - rewelacja - automat - 5 softów wyszło od czasu kiedy jezdzilem testowką i widać, że ktoś do tego przysiadł - komfort tłumienia, Sciro było o wiele głośniejsze podczas dobicia/odbicia, tutaj mimo 19 i 35 profilu jeździ mi się wiele bardziej komfortowo, a przy tym całe auto jest sztywniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Ale narobiłem zamieszania haha Przypadkiem zobaczyłem u Ciźli (i to dużym przypadkiem bo jego nie śledzę, tylko Motore udostępniło jego fotkę) jak pochwaliłeś się blaszką Gratuluję, z pewnością auto daje mega frajdę z jazdy. Ja choruję na M135i/235i ale nie jestem obiektywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 geno, mój plan edukacyjno-zawodowo-życiowy przewiduje garaż składający się z kilkunastu autek więc może kiedyś sam przetestuje ten wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gary Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 geno, masz podstawowe zawieszenie, czy dopłaciłeś do performance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 @gary, wystarczy przeczytać ostatnich parę wpisów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek1993 Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 geno, a brałeś pod uwagę RS3 czy wgl. nie wchodziło do gry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Tia, poprosimy o genezę zakupu, bo to co masz to już wszyscy wiemy i wygląda to bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Gary, Performance na torze okej, ale na codzień twardsze niż wszystkie Cupy i gwinty razem wzięte RS3 nie, bo jeszcze go nie ma, poza tym start 220-230 to juz mega ponad mój budżet Tak samo jak planowane A45 S polift, to samo, większy Performance rzędu 380-385 koni, ale niestety 40k w podstawce więcej Brałem pod uwagę s3, golfa R, 428i, STI no i ewentualnie C250 w pakiecie AMG. Z tych najbardziej rozważałem Golfa, głownie za stosunek ceny do osiągów. 428 i C klasa ładne, no ale nie tego oczekiwałem od następcy Sireusza. Gdyby wsadzili do STI nowego 2.0T, zamiast przestarzałego i paliwozernego (16-17 w miescie podczas normalnej jazdy by mnie dobiło) plus nowe wnętrze, plus jakieś 180-190k to mozna by było to rozważyć, obecnie niestety S3 odpowiadało mi poza wnętrzem, ten środek w ogóle mi się nie spodobał. Golf nie przeszedł w domu, mimo ze kilkadziesiąt tysięcy tańszy, głownie ze względu na to ze to Golf. Mi to nie przeszkadzało i gdyby nie AMG to na pewno bym go kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Za co odrzuciłeś 428i i C250? Bo do końca nie wiem. Dobrze, że nie zrobiłeś kroku w tył i nie padło na smutnego Golfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polisa Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 geno, Gratki ! Fajnie widzieć, że ktoś jest tak wkręcony w motoryzację, a do tego dba o fure jak tylko potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 geno, a nie brałeś pod uwagę GTR-a w tym budżecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Polisa, myślę, że 90% 'tutejszych' jest porządnie wkręconych w motoryzację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polisa Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 ad.am, w sumie racja, chodzi mi bardziej o to, że często młodzi ludzie, którzy nie kupują samochodu za swoje i jeżdżą już czymś lepszym nie dbają o furę i robią z niej śmiecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 428i - głownie ze względu na lift w lipcu, do tego mocy jednak ciut przy mało, plus podejście serwisu BMW mnie zraziło C250 - poza szerokim tunelem w środku - nie miałem sie do czego przyczepić poza silnikiem. 250 jest okej, ale nic poza tym. Wiem, ze w niedługim czasie mają zapełnić lukę miedzy nim, a c400 jakimś c300-350 z okolicą 300 koni pod maską Bartku, po sprzedaży Sciro za AMGa zapłaciłem ponad połowę z własnych środków. Szanuję jak tylko mogę, bo po raz to przecież moje wymarzone auto, po dwa szkoda kilku lat oszczędzania i odmawiania sobie dużej ilości rzeczy. Przez to podchodzę do niego zerotuningowo. Nie będę nic cudować z wydechami ( dlatego wziąłem Performance ), zawiasem ( nie ma kozy w serii ) czy felgami itd. Jak ktoś go wymyślił, opracował, złożył w jedną całość, tak niech mi służy i jeździ. Wziąłem gwarancję 4/120kkm i chcę nim tylko jeździć i jeździć, na pewno nie modzić, cudować i grzebać Łukasz, No w budżecie to juz jakiś ładny 2009-10 by się trafił, zapewne na ori oponach i z ori skrzynią , M3 może po Niemcu który miał wszędzie blisko czy jakiś C63 AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polisa Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 geno, I dlatego masz u mnie szacunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się