Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Żeby Evo nie był sam to dorzucę swojego, również nowego pieszczocha :D Zamawiałem pod siebie, więc wyposażenie w 100% takie jakie chciałem. Wersja FR :) ale moc przez pół w porównaniu do kolegi :)

 

Kolor i config :good: są momenty, że wolałbym jednak FRa - przy dystrybutorze :D:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby Evo nie był sam to dorzucę swojego, również nowego pieszczocha :D Zamawiałem pod siebie, więc wyposażenie w 100% takie jakie chciałem. Wersja FR :) ale moc przez pół w porównaniu do kolegi :)

 

Kolor i config :good: są momenty, że wolałbym jednak FRa - przy dystrybutorze :D:mrgreen:

 

 

No bez przesady! ;) Piekno i moc musza kosztowac a za taka przyjemnosc raczej warto dopłacać :kox: zreszta 20litrow raczej nie pali. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lakierze jest tylko #16. Powłokę może jakąś położę jak wybiorę się do PL, bo jakość usług w AT stoi na niskim poziomie (nie tylko jeśli o detailing chodzi...).

 

I to rozumiem, ludzie zakręceni detailingiem wybierają ciekawy kolor :) gratulacje. Piękna maszyna, możesz wrzucić jakieś foto środka? Możesz zdradzić ile Cię wyniosła taka konfig? Jak brałem mazdę to sam rozważałem fr-a ale żadnej ciekawej oferty nie dostałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Ewoniusz, aż tak dużo pali?

 

Przy moich dojazdach do roboty - 5km w jedną stronę w porannych korkach pali ok. 13-14. Zwykła jazda po mieście to ok.11.

 

Nie wiem jakim cudem innym właścicielom te auta palą max.10 w miescie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewoniusz, aż tak dużo pali?

 

Przy moich dojazdach do roboty - 5km w jedną stronę w porannych korkach pali ok. 13-14. Zwykła jazda po mieście to ok.11.

 

Nie wiem jakim cudem innym właścicielom te auta palą max.10 w miescie :roll:

 

Moj diesel "bez emocji" przez piersze 10kmow tez palli od 9do 16 litrow :lol: uwzglednij pogode i potrzebe nagrzewania wnetrza i silnika i masz litr w gratisie plus korki -mi w wawie nie schodzi ponizej 7,5 a w trasi 4.5-5.4 to max normana forsowna jazda 6,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewoniusz, aż tak dużo pali?

 

Przy moich dojazdach do roboty - 5km w jedną stronę w porannych korkach pali ok. 13-14. Zwykła jazda po mieście to ok.11.

 

Nie wiem jakim cudem innym właścicielom te auta palą max.10 w miescie :roll:

 

Innym palą max 10litrów w mieście ale nie w mieście Warszawa. ;)

Nie ma szans aby na tak krótkim odcinku jak 5km Cupra spaliła Ci mniej niż 10l. Ja mam średnią 10l w mieście przy jeździe eco ale wóż już dotarty i manual.

2.0TSI nie lubi korków i krótkich przelotów. Dodatkowo masz auto na dotarciu i DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Nie no, jasne ;) robie tak małe przebiegi, że to czy pali 10,15 czy 20 nie robi aż takiej różnicy :) inna sprawa, że wszystkie auta jakie miałem - Leon,Clio,Megane i teraz znowu Leon paliły więcej niż wychodziłoby z internetowych opowieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

686657 I to rozumiem, ludzie zakręceni detailingiem wybierają ciekawy kolor :) gratulacje. Piękna maszyna, możesz wrzucić jakieś foto środka? Możesz zdradzić ile Cię wyniosła taka konfig? Jak brałem mazdę to sam rozważałem fr-a ale żadnej ciekawej oferty nie dostałem.

Też się zastanawiałem nad mazdą, ale nad 3 w sedanie, niestety nie wszystko mi spasowało do końca. Cholernie wkurzają mnie takie pierdoły jak choćby niepodświetlony przycisk od otwierania okien... no kurde ile to kosztuje?! Albo plastikowy podłokietnik :shock: Przed leonem długo się broniłem, bo podobał mi się z zewnątrz ale środek nie powalał (oglądałem tylko filmy w necie). Tak czy siak stwierdziłem, ze się kiedyś przejadę. Po jeździe próbnej mnie kupił :) Na żywo środek na prawdę wygląda lepiej niż na zdjęciach czy filmach w necie. Samych fotek mojego wnętrza nie mam (auto mam w sumie od miesiąca) ale jak będzie sprzyjać pogoda to coś pstryknę. Co do samej konfiguracji... trochę ciężko ją porównać z 2 powodów. Po 1 auto kupowałem w AT (trochę inne pakiety tutaj są, choćby za Full Led z przodu trzeba dopłacić, w PL był w cenie), po drugie... chyba 95% samochodów nowych kupowanych w PL jest na kredyt (w AT z resztą też), ja kupowałem za gotówkę. Wydawać by się mogło, że idzie się lepiej potargować, bo przecież dostają od razu kasę... Niestety nie :) korzystniej jest dla nich zjechać z ceny auta przy kredycie/leasingu, bo odbiją sobie to i tak w ratach z %. Tak czy siak, cena z konfiguratora za moje auto w PL to 95000zł, w AT było to odpowiednio 28500euro. Ostatecznie stargowałem na 22000 euro. W PL z tego co czytałem na forum do urwania jest 6-8% z tej ceny, więc ostatecznie do kupienia za ok 89-90kzł. Mógłbym kupić auto w PL, ale po wszystkich opłatach typu NOVA itp tu w AT może byłbym 500-800e do przodu. Gra nie warta świeczki przy jeździe 400-500km po odbiór auta i latanie za papierkami.

Co do samej konfiguracji, to jest wszystko co potrzeba w nowym samochodzie (dla mnie oczywiście), Full led, aktywny tempomat, lane assist, front assist, climatronic 2strefowy, podgrzewane fotele, lusterka, spryski, czujniki parkowania przód/tył + kamera cofania, media system plus 6,5" wyświetlacz z full link (dlatego już navi nie brałem, bo z telefonu mogę ją mieć :) ), seat sound system 9gł + sub, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu + automatyczne światła (dzienne/mijania/+drogowe) dopłaciłem do 18" i taka drobnica pokroju ledowe oświetlenie wnętrza, alarm itp. Zbędne dla mnie było wzięcie Navi, szklanego dachu, el. fotela kierowcy (żeby leon nie był czasem lepszy od golfa to zrobili go bez pamięci :-] z pamięcią bym wziął :) ) Silnik wziąłem "najsłabszy" 1,4 125ps, bez dwumasy, ACT i innych pierdół. Taki sam wziąłem celowo na jazdę próbną, żeby się przekonać czy mi wystarcza i jest ok. W 80% jeżdżę autostradami na tempomacie, więc nie potrzebuję 200 kucy pod maską do utrzymywania 130km/h :) 9,4s do setki i póki co spalanie 6-6,5l :shock: Jestem z zakupu jak najbardziej zadowolony :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

686657 I to rozumiem, ludzie zakręceni detailingiem wybierają ciekawy kolor :) gratulacje. Piękna maszyna, możesz wrzucić jakieś foto środka? Możesz zdradzić ile Cię wyniosła taka konfig? Jak brałem mazdę to sam rozważałem fr-a ale żadnej ciekawej oferty nie dostałem.

Też się zastanawiałem nad mazdą, ale nad 3 w sedanie, niestety nie wszystko mi spasowało do końca. Cholernie wkurzają mnie takie pierdoły jak choćby niepodświetlony przycisk od otwierania okien... no kurde ile to kosztuje?! Albo plastikowy podłokietnik :shock: Przed leonem długo się broniłem, bo podobał mi się z zewnątrz ale środek nie powalał (oglądałem tylko filmy w necie). Tak czy siak stwierdziłem, ze się kiedyś przejadę. Po jeździe próbnej mnie kupił :) Na żywo środek na prawdę wygląda lepiej niż na zdjęciach czy filmach w necie. Samych fotek mojego wnętrza nie mam (auto mam w sumie od miesiąca) ale jak będzie sprzyjać pogoda to coś pstryknę. Co do samej konfiguracji... trochę ciężko ją porównać z 2 powodów. Po 1 auto kupowałem w AT (trochę inne pakiety tutaj są, choćby za Full Led z przodu trzeba dopłacić, w PL był w cenie), po drugie... chyba 95% samochodów nowych kupowanych w PL jest na kredyt (w AT z resztą też), ja kupowałem za gotówkę. Wydawać by się mogło, że idzie się lepiej potargować, bo przecież dostają od razu kasę... Niestety nie :) korzystniej jest dla nich zjechać z ceny auta przy kredycie/leasingu, bo odbiją sobie to i tak w ratach z %. Tak czy siak, cena z konfiguratora za moje auto w PL to 95000zł, w AT było to odpowiednio 28500euro. Ostatecznie stargowałem na 22000 euro. W PL z tego co czytałem na forum do urwania jest 6-8% z tej ceny, więc ostatecznie do kupienia za ok 89-90kzł. Mógłbym kupić auto w PL, ale po wszystkich opłatach typu NOVA itp tu w AT może byłbym 500-800e do przodu. Gra nie warta świeczki przy jeździe 400-500km po odbiór auta i latanie za papierkami.

Co do samej konfiguracji, to jest wszystko co potrzeba w nowym samochodzie (dla mnie oczywiście), Full led, aktywny tempomat, lane assist, front assist, climatronic 2strefowy, podgrzewane fotele, lusterka, spryski, czujniki parkowania przód/tył + kamera cofania, media system plus 6,5" wyświetlacz z full link (dlatego już navi nie brałem, bo z telefonu mogę ją mieć :) ), seat sound system 9gł + sub, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu + automatyczne światła (dzienne/mijania/+drogowe) dopłaciłem do 18" i taka drobnica pokroju ledowe oświetlenie wnętrza, alarm itp. Zbędne dla mnie było wzięcie Navi, szklanego dachu, el. fotela kierowcy (żeby leon nie był czasem lepszy od golfa to zrobili go bez pamięci :-] z pamięcią bym wziął :) ) Silnik wziąłem "najsłabszy" 1,4 125ps, bez dwumasy, ACT i innych pierdół. Taki sam wziąłem celowo na jazdę próbną, żeby się przekonać czy mi wystarcza i jest ok. W 80% jeżdżę autostradami na tempomacie, więc nie potrzebuję 200 kucy pod maską do utrzymywania 130km/h :) 9,4s do setki i póki co spalanie 6-6,5l :shock: Jestem z zakupu jak najbardziej zadowolony :good:

 

No to cena dobra. Mi nie chcieli zejść poniżej 100, ale ja chciałem navke i dach. Niestety mnie ten środek nie powalał i z tego powodu ze seat był droższy to wpAdla Mazda.

 

Co do 3 w sedanie: żenada jest możliwość konfiguRacji: np do 120 manual nie można wziąć skory... natomiast w hatchbacku można już wybierać dowoli, a szkoda bo 3 w sedanie to był mój pierwszy wybór. Życzę udanego użytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fredi88 Obecnie zakup gotówkowy średnio się opłaca, wiem to po sobie, bo tez dostałem mały upust cenowy.

 

Silnik wziąłem "najsłabszy" 1,4 125ps:

 

Pochwaliłem się swoim Leonem 1.4 150 to poleciały hejty że to za mała moc do FR i nie przystoi, bo FR to FR :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

686930 Fredi88 Obecnie zakup gotówkowy średnio się opłaca, wiem to po sobie, bo tez dostałem mały upust cenowy.

Pozornie... Bo co z tego, że kupujesz auto "drożej" bo dostajesz mniejszy upust, skoro po spłaceniu go do końca i tak wyjdzie drożej niż przy zakupie za gotówkę. Autem chcę pojeździć do 150 tys/7lat więc branie w leasing i oddanie po 3 latach też mnie nie urządza. Poza tym, jak podliczy się w skali 10-15 lat branie takich aut w leasing co 3-4 lata, później oddawanie i branie nowego, to wyjdzie przepaść do zakupu za gotówkę i zmiany powiedzmy co te 6-7 lat.

686930 Pochwaliłem się swoim Leonem 1.4 150 to poleciały hejty że to za mała moc do FR i nie przystoi, bo FR to FR :kox:

Na forum leona też był lament na ten temat. Powiem tyle... Gdyby Leon FR nie występował z takim silnikiem z jakim kupiłem, to kupiłbym inne auto. Zwykły leon jest po prostu zwykły, jak zwykły golf (gti/gtd jest zajebiste) jak zwykła octavia (RS też jest ok). To są właśnie te smaczki. Można mieć zwyklaka, albo wersję która jakimś tam detalem cieszy właściciela. Pierdoły jak lekko przeprojektowane zderzaki, zawieszenie -20, ścięta kiera, obszycie czerwonymi nićmi itp, a jednak cieszy oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.