Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Koleszko Łukaszu, to jest prawilny pełny środek Individual (merynosy nutmeg, pełna deska w skórze, podsufitka z alcantary), a nie jakieś podrabiańce :mrgreen: A tak serio myślałem ze kierownica Individual z tym drewnem to większa wiocha, na żywo jest okej :)

 

Tak, Kamil dobrze prawi :)

 

Korzystając z okazji, tutaj tez chciałbym podziękować lukwawie za pomoc w zakupie i dograniu szczegółów, znajomosci z forum mega pomagają w codziennym życiu, jeszcze raz :good::good::good:

 

Co do konfigu, to są rolety boczne i tylna elektryczna, więc do przeżycia. Bałem się, że będzie większa koza na tych kołach, ale 275/30/20 robi swoje :kox: Dobrze, że jest Adaptive Drive na pokładzie to i w jeździe nie ma dramatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obecne 5 do produkcji da się uzyskać 1X%, wszystko zależy jaki konfig i czy starczy miejsc produkcyjnych i przydziału na dany silnik. Miałem złożone ładne 520d (minus za silnik i brak xdrive) w mpaku z klikniętym praktycznie wszystkim i wychodził w podobnej monecie, co ten. Nowa 5 byłaby wstępnie do odbioru na marzec, o ile wszystko by się dobrze ułożyło. Do tego można zapomnieć o jakichkolwiek rabatach, jedyne co, trzeba opierać się na rabacie flotowym w BMW AG.

 

Konfig jest dopakowany, ale to auto z BMW Monachium, sprzedawane jako Premium Selection przez Bawarię w Warszawie. Tydzień temu skończył rok, wyjściowo 450k+, a zapłaciliśmy cenę podstawowej 530xd. Z wyposażenia to nie ma klikniętego tunera TV, adaptacyjnego tempomatu i mpaka, reszta wszystko na pokładzie. 20stki założone nowe przez salon, pełne oryginalne 18stki po sezonie w komplecie z autem. Z ciekawszych rzeczy to na skórę i cały środek w Individualu ktoś wywalił prawie 50k :kox: , adaptacyjne diodowe lampy są przekozakami, a Adaptive Drive ( 20k :lol: ) rewelacyjnie działa na naszych drogach. Patrząc na 180k oszczędności w stosunku do nowego, jestem w stanie przeżyć fakt, że to pierwsze auto zakupione jako używane. Utrata wartości była moim zdaniem kosmiczna, a że jest gwarancja na 4 lata i 200kkm to można jeździć spokojnie ;)

 

Mi osobiście najbardziej przypadła do gustu nowa E220d, no ale porównując z tym silnik i napęd zupełnie inna liga. 530d to jednak mega dobry wybór, od odbioru średnia 8,1 litra, ze spokojnej jazdy okolice 7,2-7,3 i to na tych kołach. Jako taki spokojny bujacz na traskę czy nawet do miasta, jest bardzo przyjemnie. S/7 na mieście to już lekko trudny temat, zaparkujesz - każdy się patrzy, wychodzisz - to samo, miejsca potrzeba jak na busa, do tego czasem strach zostawić. Tutaj auto jest wciapne, poręczne i spokojnie można tym jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mpak był klepany, ale wiesz, nie można tutaj było nic zmienić :) Jako prezesowóz koło myślę robi wystarczająco look ;)

 

Jeździłem właśnie takim kiblem 518d. Zaraz z niej przesiadłem się do E220d i kompletnie inny świat. Jednak silnik, wyposażenie od razu "robią" auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mpak był klepany, ale wiesz, nie można tutaj było nic zmienić :) Jako prezesowóz koło myślę robi wystarczająco look ;)

 

Jeździłem właśnie takim kiblem 518d. Zaraz z niej przesiadłem się do E220d i kompletnie inny świat. Jednak silnik, wyposażenie od razu "robią" auto :)

 

Wiem o co chodzi, sam brałem z placu. Mpak jak mówię, dla mnie czy dla Ciebie jaranko a dla kogoś dojrzałego pewnie niezbyt ważne. Fura robi, szczególnie jak ktoś zostanie przewieziony w środku. Pozdr ;)

 

667395 F10 zanim rozmontowali linie mozna było targować nawet pod 25%.

Ja nie wiem jak ludzie takie rabaty potrafią wytargować.

 

Jest kilka sposobów - podpięcie się pod flotę ("zatrudnienie" w firmie która kupuje kilka lub więcej aut w roku), zakup bardzo nietypowego modelu z placu lub np. przedlifta kiedy wyszedł już model poliftowy albo tak jak w przypadku F10 zakup w momencie kiedy model jest wycofywany z produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam było na poprzedniej stronie wspominane, to dorzucam kilka fotek. Tydzień temu na podjeździe pojawił się "nowy" zawodnik. Dziadek uznał, że z okazji zbliżającej się 70-tki najlepszym rozwiązaniem będą 20-stki w furze :lol: Testowaliśmy dużo aut, bo 7er L, S350d, 5tkę, nową E klasę, XFa i po przymierzeniu się do komfortów w 5tce nie było mowy o niczym innym.

 

Tak się jeszcze zapytam? Czemu Audi wykluczyliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

667464 Tak się jeszcze zapytam? Czemu Audi wykluczyliście?

Bo teraz to naczelny dresowóz na wioskach?

Boże ile tego jeździ. No i zbyt trwałe te paździerze nie są.

aha, mesiów i bejc za to nie ma w ogóle? ciekawe gdzie te wioski...

dla mnie każdy niemiecki premium jest fajny ale inny- audi jest najlepiej wykonczony, ale stylistycznie z zewnatrz nudne, z trwaloscia jest super (nic nie skrzypi czy trzeszczy) i srodki ma fajne. Benz ma obecnie najfajniejsza stylistyke, chociaz wieloma nie jeździlem (ostatnio tylko c63s, wiec wiadomo, że sie podobal). Bejca ma najslabszy srodek (slabsze chociaz nie slabe wykonczenie), stylistycznie niektore ciekawe (np. 4 w gc), za to super prowadzenie i osiagi. Dla kazdego cos milego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.