Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Po stronie cmentarza to ty skończysz jak będziesz 180km/h po mieście latał ;).

Plomby ci w zębach nie latają na dziurach po na poliuretanach dość twardo zwłaszcza czerwonych.

 

Do dziewczyny jechałem więc w stronę woli jadąc od strony mostu grota. Spieszyło mi się i tyle :) Było ciepło i niedziela więc ruch był praktycznie żaden.

 

Czerwony poliuretan to 75Sha czyli najbardziej miękki poliuretan. Plomby by mi wypadały gdybym założył w cały zawias żółty(85Sha) lub wybiły się zęby gdybym założył niebieski(90Sha).

Czerwony jest najbardziej miękki z poliuretanów ale jest zdecydowanie inna jazda na nim. Samochód szybciej reaguje, nie ma straty przy hamowaniach w zakręcie gdzie seryjny wachacz na seryjnych gumach chodzi przód-tył przez co samochód może się zrobić podsterowny w przypadku przód napędu.

Dodatkowo przez to, że jest gwint jest lekki negatyw przez co w jeździe po zakrętach opona styka się z asfaltem w 100% a nie jak w przypadku seryjnego zawieszenia tylko po zewnętrznych stronach.

Jest twardo i sztywno ale dzięki temu, że to AP a nie chińska republika ludowa zawias super wybiera nierówności.

Tak więc całkiem sympatyczny samochód na co dzień za dobre pieniążki :)

 

28 sty 2015, o 16:02

 

Będzie latem okazja sprawdzić?

 

Jasne. Na fotelu pasażera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180 miałeś tam w pierwszym czy drugim zakręcie czy na wyjściu drugiego :P ?

Mogłem tego nie pisać, teraz będe robił jako taxi w lato haha. :D

 

Jak jedziemy od strony grota w stronę woli/kasprzaka to na pierwszym było coś nieco ponad 160 ale na drugim już 180. Pierwszy jest ostrzejszy oczywiście. W ogóle jakiś imbecyl robił ten pierwszy zakręt bo jest lekko wyprofilowany w drugą stronę jakby dlatego leciałem prawym pasem na tym pierwszym trzymając się blisko środkowej linii a na drugim normalnie środkowym pasem.

 

Ogólnie samochód prowadzi się super, niekoniecznie przy takich dużych prędkościach. Zwyczajnie kiedy jedzie jakaś zawalidroga 50km/h a my jedziemy 90-100km/h(nie oszukujmy się nie jest to jakaś straszna prędkość na miasto i wiele osób z taką prędkością się porusza) to widząc, że nie chce zjechać a jest zakręt i on dalej tak będzie jechał jak jedzie, mam świadomość tego, że jak zjadę na prawy pas i nie zmieniając prędkości będe chciał go wyprzedzić to to zrobię bo pozwala mi na to samochód. :) Nie raz już tak było, nawet przy mniejszych prędkościach niż 90-100km/h.

 

Polecam ten silnik gdyby ktoś szukał takiego autka bo na 5biegu do 128km/h świeci się kontrolka Econo czyli spokojnie prędkość na trasę. Econo czyli zamiast 16 zaworów chodzi 12. A konkretnie zamiast 8 ssących chodzą 4. Samochód dostaje mniejszą dawkę paliwa i przez to mniej pali. Econo działa na 3,4 i 5 biegu. Odpowiednio na 3 - do 50-53km/h, na 4 - do 72-75km/h i na 5 jak wyżej do 128km/h. :) Działa jak tylko samochód nabierze troszkę temperatury. Oczywiście nie przy pedale wciśniętym w podłogę tylko przy normalnym, w sumie dosyć lekkim naciskaniu gazu, ale spokojnie można w ten sposób przyspieszać.

 

W mieście przy mojej nodze teraz spalanie oscyluje w granicach 7,8L-8,5L, w lato jest to często 7,3-7,6L a w trasie jak jechałem cały czas na klimie w lato i zapiętym econo ok. 125km/h i raz na jakiś czas wiadomo jakieś wyprzedzanie to z 4 osobami na pokładzie i bagażem 5,3L. Także można wygodnie, tanio i bezawaryjnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie blacha tfu odpukać jak nie honda. Na nadkolach tylnych mam 130mikronow wiec fabryka. Nie byly nigdy robione.

Podloga zabezpieczona kilka lat temu jak byla sprowadzona, później jeszcze raz poprawiona takze jest cycuś. Wygląda jak nowa. Przewody hamulcowe zabezpieczone cynkiem i tez wyglądają jak nowe. :)

 

Co do tych zakrętów. Spieszyłem się do swojej luby i w dodatku nie bylo to nic przyjemnego to nie cykalem się wcale. Dodatkowo letnie kapcie to vredestein sportrac 5 195/45/16. Teraz na zimowych debicach 175/70/14 przy 110km/h w tym samym miejscu tak jak ostatnio jest mokrawo na pierwszym zakręcie czuje ze zaczyna powoli zrywać przyczepność. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Od kiedy przy hobby jakim jest detailing rozmawiamy o pieniadzach? :P

Przeciez jezdzisz MB! To nie jest marka tania w utrzymaniu ;)

 

Bo nie podejrzewam Cie o kupno MB na wyrost i potem brakuje na serwis czy opony... ale sasiedzi widza co stoi na podjezdzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no, TAM 180 to się trochę cykam :D chyba, że jakieś co najmniej pilot sporty założę :song:

 

Najbardziej zdradziecki zakręt jak dla mnie to wiadukt przy Galerii Mokotów. Inżynier albo generalny wykonawca powinien dostać medal za profil tego wiaduktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie ten zakręt na węźle Konotopa jest chyba jakimś fuckupem projektanta.

Mam "przyjemność" kilka razy w tygodniu go pokonywać.

Przy oblodzonej nawierzchni można podriftować przednionapędówką... bez ręcznego ;)

 

Słyszałem że ten zakręt będzie niedługo remontowany i zmienią jego profil na bardziej przyjazny kierowcom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.