Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Dawno nie było to może coś nowego :song:

Z nowości wpadły lampy przednie w biksenonie.

Przeróbka to moja własna praca z pomocą i radą Tomasza z hidretrofit.

Soczewka mini D2S 3.0 + osłony Iris przycięte na górze lekko aby się zmieściły + zestaw HID z hidretrofit X35 z palnikiem D2S 4300k. Wyleciała żółta folia z halogenów i całość prezenci się tak o :)

 

Tar + przyzwoite mycie + odtłuszczanie + colli 476 - w końcu mamy 3,5 stopnia na plusie! :-]

 

F1GUySj.jpg

 

o0aIZSR.jpg

 

FTEqnta.jpg

 

E9uz6Va.jpg

 

amDgINX.jpg

 

Koła? No wiem...wygląda jak by była połowę tańsza ale "taki mamy klimat" ;)

Na lato już nowa felga płynie i pójdzie w dół na gwincie 3 może 4cm. :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo ładna Hanka.Miałem kiedyś 5 gen civica.Świetny samochód i wtedy jeszcze made in japan.Jaki silniczek masz w tej swojej?

 

Dziękuje pięknie :)

Staram się dbać i utrzymywać w możliwie OEM wersji bo niestety coraz więcej fan bojów jdmu jeździ którzy nie maja pojecia co z czym się w ogóle je i bardzo często wygląda to popularny wieś-tuning. :(

 

U mnie jest silniczek 1.5 16, dla bardziej wtajemniczonych D15Z8, czyli vtec-e 114km. Ile ma po modyfikacjach nie mierzylem. Zawsze mi nie po drodze na hamownie hehe.

 

Fura jest w pełnym wyposażeniu fabrycznie(nie ma tylko podgrzewanych foteli, które są w poszukiwaniach :)) oraz w pełnym pakiecie VTiS i pełnym wnętrzu od VTI.

W dużym skrócie bo to czego nie widać na fotkach jest najważniejsze hehe :)

Fajnie że się podoba. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mój D15z8 to dokladnie to samo co d15z6. Zwyczajnie z6 bylo wsadzane do japońskiej budy a z8 do angielskiej :)

 

U mnie skrzynia jest krótsza bo od 1.6 vtec (D16Y8) oraz kolektor ssący od d16y8 z przepustnicą oraz listwa wtryskową, wydech 1,9" od VTI i niedługo jak tylko policzę wleci CAI :)

 

Jeszcze fajniej jest w zawieszeniu bo jest:

- poliuretan czerwony 75Sha w całym zawieszeniu

- czapki amorów żółty poliuretan 85Sha

- gwint AP Racing

- rozpórka przednia górna i dolna

- rozporka tylna górna i dolna

- stabilizatory najgrubsze przód 26mm i tył 17mm

 

Ale nie będę przynudzal bo pewnie i tak większości to nie będzie interesować hehe :)

 

Ogólnie samochód jest zdecydowanie żwawszy od seryjnego i przede wszystkim dużo lepiej się prowadzi.

Na letnich oponach jeśli ktos kojarzy zakręty na trasie toruńskiej przy cmentarzu mogę lecieć 180km/h po swoim pasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.