Skocz do zawartości

Szkolenie z autodetailingu


Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni dział z tym tematem, bo chyba w żadnym innym by nie pasował, jak coś to proszę o przeniesienie. Teraz do rzeczy...

 

Z wykształcenia jestem technologiem żywności, ale chciałbym spełnić swoje marzenie i zacząć pracę w autodetailingu. Doświadczenie mam takie: dużo teorii, trochę mniej praktyki. Moja decyzja o zmianie profilu zawodowego jest dosyć mocna i stanowcza. Obecnie szanse na znalezienie pracy w jakimś studiu autodetailingu z moim 'doświadczeniem' są raczej małe, więc postanowiłem zapisać się na szkolenie. Myślę, że pod okiem specjalistów z branży mógłbym nabrać na tyle ogłady w tematach praktycznych, żeby spokojnie zacząć szukanie pracy :)

Stąd moje pytanie do Was:

 

Czy możecie z czystym sumieniem polecić jakieś studio/firmę, która prowadzi szkolenia z zakresu autodetailingu ? Mam świadomość, że niesie to za sobą koszty, niemałe, natomiast jestem zdeterminowany i jestem na nie przygotowany.

 

Dodam tylko, że najbardziej interesuje mnie Warszawa i okolice. Natomiast każde inne miasto chętnie rozważę ;)

Ewentualnie może jakieś studio autodetailingu miałoby możliwość/chęć przyjęcia pracownika na praktyki/staż ? Swoją osobę bardzo chętnie przedstawię zainteresowanym mailowo/telefonicznie/najchętniej osobiście :)

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno Kanar Customs prowadzi szkolenia.

 

Bardziej chodziło mi o to, czy może ktoś korzystał ze szkoleń, może wyrazić swoją opinię na temat fachowości/przydatności ? W samej Warszawie jest ok. 5 miejsc, gdzie można uczestniczyć w w/w szkoleniach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie Warszawa ale solidnie szkolą w Katowicach

http://detailking.pl/page/23/auto-detailing

 

mój pracownik miał u nich szkolenie i mogę potwierdzić jakość na plus.

oczywiście nie udało się przekazać wszystkiego ale tak się poprostu nie da :-]