Jump to content

Szkolenie z autodetailingu

Recommended Posts

Mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni dział z tym tematem, bo chyba w żadnym innym by nie pasował, jak coś to proszę o przeniesienie. Teraz do rzeczy...

Z wykształcenia jestem technologiem żywności, ale chciałbym spełnić swoje marzenie i zacząć pracę w autodetailingu. Doświadczenie mam takie: dużo teorii, trochę mniej praktyki. Moja decyzja o zmianie profilu zawodowego jest dosyć mocna i stanowcza. Obecnie szanse na znalezienie pracy w jakimś studiu autodetailingu z moim 'doświadczeniem' są raczej małe, więc postanowiłem zapisać się na szkolenie. Myślę, że pod okiem specjalistów z branży mógłbym nabrać na tyle ogłady w tematach praktycznych, żeby spokojnie zacząć szukanie pracy :)

Stąd moje pytanie do Was:

Czy możecie z czystym sumieniem polecić jakieś studio/firmę, która prowadzi szkolenia z zakresu autodetailingu ? Mam świadomość, że niesie to za sobą koszty, niemałe, natomiast jestem zdeterminowany i jestem na nie przygotowany.

Dodam tylko, że najbardziej interesuje mnie Warszawa i okolice. Natomiast każde inne miasto chętnie rozważę ;)

Ewentualnie może jakieś studio autodetailingu miałoby możliwość/chęć przyjęcia pracownika na praktyki/staż ? Swoją osobę bardzo chętnie przedstawię zainteresowanym mailowo/telefonicznie/najchętniej osobiście :)

Z góry dzięki za pomoc!

Na pewno Kanar Customs prowadzi szkolenia.

Bardziej chodziło mi o to, czy może ktoś korzystał ze szkoleń, może wyrazić swoją opinię na temat fachowości/przydatności ? W samej Warszawie jest ok. 5 miejsc, gdzie można uczestniczyć w w/w szkoleniach...

Ja szkoliłem się u Krzysia, (KANAR CUSTOMS) satysfakcja gwarantowana ;) indywidualne podejście, na spokojnie, do dogadania w każdej sprawie, duża pomoc w zakupie sprzętu, kosmetyków, zawsze służy radą do tej pory nawet ;) Byłem u niego w Kwietniu 2013 na szkoleniu z korekty lakieru, powłoki kwarcowej, oraz skór.