Jump to content

mj

Użytkownik
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About mj

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Auto
    AUDI COUPE
  • Lokalizacja
    EZG
  • Województwo
    Łódzkie

Recent Profile Visitors

506 profile views

mj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

8

Reputation

  1. Po 3200 km wosk można uznać za martwy, BlackIce trzyma się jeszcze minimalnie lepiej. Ale jako że miałem trochę czasu wolnego postanowiłem dać mu jeszcze jedną szanse, inaczej będzie po prostu kolejnym letnim woskiem Żeby być pewnym że nic nie zostało ze starych wosków, zrobiłem onestepa pastą 3d one (przy okazji była możliwość pierwszego testowania pasty), później ipa i mckee's37. Jako konkurent wybrałem tym razem VETTORE, którego jeszcze nie miałem okazji przetestować długodystansowo. Tym raz, nowe woski wleciały na maskę, błotniki i przednie drzwi. Dodatkowo na tylne drzwi po stronie Zvizzer wpadło "New Fusso", a po stronie Vettore wpadł Autobahn, więc będzie porównanie do zimowych wosków. Aplikacja VETTORE bardzo prosta, zapach chyba arbuzowy jeśli chodzi o docieranie to warto zostawić go na chwilę do dotarcia. Wosk trochę zakrył mikro rysek: Jeśli chodzi o Zvizzer Wax to tym razem wosk przed dotarciem poleżał 1godz 15 min - i co ciekawe docierał się łatwiej niż wcześniej. Druga warstwa była położona po 2 godzinach. Hydro: Zvizzer & Fusso Vettore & Autobahn
  2. @ghost Zapytałem Zvizzer Poland o poprawną aplikację, a oto odpowiedź: 1. Dobre wstępne oczyszczenie lakieru (ściągnięcie smoły i osadów metaliczny). Opcjonalnie również przejazd maszyną z pastą i gąbką finiszową 2. Dogłębne oczyszczenie lakieru (polecamy FIREBALL WAX OFF) - to tez jest krok opcjonalny 3. Odtluszczenie lakieru - ipa lub dedykowane środki na bazie alkoholu 4. Aplikacja wosku i bardzo dokładne rozmasowanie na każdym panelu - najlepiej tak żeby pozostał na lakierze bardzo cienki film 5. Po 60 min, a często jeśli mamy możliwość, to warto pozostawić wosk na jeszcze dłużej (do następnego dnia rano) docieramy wosk. 6. Teraz można położyć 2 warstwę i docieranie podobnie jak przy pierwszej Na innym panelu wymywałem cleaner IPĄ i zachowanie jest identyczne, więc w moim przypadku pozostaje tylko kwestia czasu docierania. Na drugim aucie na który kładłem Zvizzer wax tafla pojawiła się po drugim myciu (około miesiąca), ale jest to tafla która bardzo szybko spływa i zostawia auto praktycznie suche, co przy czarnym uni ułatwia życie
  3. @Tomas-sg BlackIce kupiłem specjalnie do dwóch aut black uni jakie posiadam, I w sumie fajnie się sprawdza, w aucie które robi normalne przebiegi typu 600-800 km/msc spokojnie wytrzymuje 3 msc dodatkowo fajne jest że nie zostawia "białych odprysków" co przy ciemnych lakierach poprawia wygląd Kolejne mycie BlackIce vs Zvizzer 2000km niestety ale trafił się jeden mikro proszek aby owady po trasie zmyć.
  4. Mam Zvizzer Wax od około miesiąca, położyłem go na kilku elementach i jako główny konkurent wpadł BlackFire BlackIce Woski zostały położone tylko na maskę na cleaner Mckee's37 bez wymywania. Tak swoją drogą chciałem podziękować użytkownikowi @ghost za pokazanie drogi jaką jest cleaner mckee's37 - odkrywam woski które mam od lat na nowo Druga warstwa wosków została położona po 1 godzinie. Strona pasażera to BlackFire, a od strony kierowcy Zvizzer APLIKACJA Zvizzer: Czysta przyjemność, jakby dodali jakąś nutkę zapachową to wosk idealny Wosk bardzo oleisty, przez co bardzo wydajny. Według mnie smarowalność na lepszym poziomie niż woski Funky Zapach chemiczny, ale nie wyczuwalny przy aplikacji. Docieranie bezproblemowe, choć rzeczywiście trzeba odczekać te około 20 min. Po 10min docieranie nie było problemem ale chwilę dłużej trzeba było machać mikrofibrą żeby w latarce było ok, za to trochę gorzej ma się sprawa z drugą warstwą - warto mieć drugą fibrę na końcowe dotarcie - lubi pozostać lekki hologram. Problem z drugą warstwą może wynikać ze zbyt krótkiego czasu pomiędzy warstwami APLIKACJA BlackFire: Hhhmmm... trochę droższa pasta do butów Smarowalność bardzo "tępa" co kawałek trzeba aplikator maczać w wosku. Mam wrażenie że jak wosk był świeży było z tym dużo łatwiej, możliwe że po 2 latach wyparowały jakieś olejki albo ja się przyzwyczaiłem do "lepszych" wosków pod tym względem Docieranie i tu zaskoczenie bo bardzo lekkie i tu nie ma różnicy czy będziemy docierać zaraz po nawoskowaniu danego elementu, czy po całym aucie. Z drugą warstwą jest identycznie WYGLĄD: Tutaj nie było żadnych niespodzianek BlackIce przyciemnił, lecz nie jakoś bardzo, a Zvizzer pozostawił szkiełko. Niestety mój telefon nie zdołał zobaczyć tej różnicy, choć była zauważalna dla oka, więc zdjęcia nie będzie HYDRO: Tutaj mega zaskoczenie bo z wosków które ja testowałem do tej pory najlepsze krople i najlepszy zrzut wody miał Glazur, a Zvizzer ma lepsze Za to BlackIce poprostu dobre, jak nie poprane. Po tygodniu auto przejechało 1200 km i tu już małe rozczarowanie bo hydro bardzo spadło Tafla szybko schodzi w obu przypadkach i lakier jest prawie że suchy bez dotykania. Tydzień był stosunkowo ciężki dla wosków bo to co kawałek trochę deszczu, trochę słońca i tak przez cały tydzień. Look według mnie też się już wyrównał Maska umyta Pure Shampoo ale ciekawostką jest że BlackIce ma widocznie lepsze właściwości samoczyszczące CDN...
  5. @Birkhof Zbytnio nie ma co się rozpisywać filmik i zdjęcie pokazuje wszystko. Jak na 12 tyś km to osobiście uważam że i tak sporo wytrzymały, ale zobaczymy jak to "magiczne" Fusso będzie leżało
  6. Ostatnie mycie i zakończenie testu Up w pierwszym poście
  7. @ghost na szczęście V8 stało się autem weekendowym, więc trwałość już nie ma znaczenia tylko przyjemność obcowania z nowymi słoiczkami a kilka sztuk leży na półce na przetestowanie
  8. @Birkhof hehehehe "wariatów" co raz mniej co się bawią woskami, w dziale z woskami działo się dużo więcej, gdzie były dyskusje o zapachu wosku na kilka stron aż się miło czytało @ghost @kecav temperatura ważna sprawa, w drugim aucie mam V8 które bardzo nagrzewa maskę, i nic się utrzymać nie mogło dłużej niż miesiąc, a autobahn siedział jak zły, Shielda nie próbowałem - od razu wybrałem autobahna Tak czy siak na forum brakuje info o autobahnie, gdzie uważam że jest to bardzo dobry wosk - dobra alternatywa na fusso
  9. Na wstępie od razu na piszę, że jest to test który pokazuje mniej więcej żywotność wosku, więc niestety nie będzie super zdjęć z kropelkami i z przygotowania powierzchni (wynika to z braku czasu), głównie będą filmiki i to nie wszystkie super jakości, ale coś tam widać i można wyrobić jakieś tam swoje zdanie. Jeśli Admini uważają że filmiki są za słabej jakości proszę temat usunąć Teraz już o samym teście pacjentem jest moje auto firmowe Dacia o które sam sobie jakoś tam dbam, podczas gdy moi koledzy swoje daćki zabierają na "automaty". Jako że ostatnio zacząłem sporo jeździć, głównie po autostradach, to uznałem że to będzie dobry test, jeśli któryś wosk wytrzyma około 3 miesięcy to spokojnie można go nazwać w miarę trwałym woskiem (osobiście uważam że prędkość zabija .... woski ) Na Daci prowadzę parę testów, więc w tym przypadku skupimy się tylko na masce, Przygotowanie powierzchni: -Mycie SG sleek&bubbly -Dekontaminacja Prickbort MAC i ADBL Vampire Liquid -Mycie SG sleek&bubbly -Odtłuszczenie ADBL Wipe Out -Nie stosowałem żadnego cleanera O woskach: - Finish Kare 1000p HiTemp. Aplikacja bez problemowa, tak samo z docieraniem, zapach "chemiczny" - SV Autobahn. Aplikacja bez problemowa, tak samo z docieraniem, Intensywny zapach (jak to kiedyś ktoś określił) "malinowy syrop na kaszel" Obydwa woski położone zostały w dwóch warstwach. Auto cały czas parkowane pod chmurką. Przez 2 miesiące testu (który jeszcze trwa) auto było myte tylko dwa razy po których były nakręcone filmy. Tak to się prezentowało w dzień nałożenia, jakiś mega różnic w wyglądzie nie zaobserwowałem (... i tak skończyła się mi normalna taśma papierowa ) Pierwsze płukanie, dzień po: Następne mycie po miesiącu i po 3 tyś km: Mycie po dwóch miesiącach i po 7 tyś km: Dalszy ciąg nastąpi wkrótce .... Test po ponad 3 miesiącach doczekał się zakończenia. Efekt końcowy raczej nie zaskakuje Auto przez 3 miesiące przejechało około ponda 12 tyś km w większości w trasie po autostradach Nie wygląda to najlepiej, ale dla usprawiedliwienia był 1 stopień na plusie i już po minucie sytuacja się trochę poprawiła Wygląda na to że Autobahn jeszcze troszkę się broni Teraz muszę znaleźć chwile wolnego czasu i zrobić porównanie Fusso z Autobahnem
  10. mj

    Spotkania Łódź

    To może w czwartek na pasażu
  11. mj

    Spotkania Łódź

    Rutakus, z tego co zauważyłem to parę osób ze zgierza jest więc by można się było spotkać na parkingu koło Maca albo na osiedlu koło kościoła albo ...
  12. Prosze o dodanie do grupy rabatowej: kg152@wp.pl
  13. mj

    Spotkania Łódź

    Ewentualnie jakiś mini spot na terenie zgierza
  14. CAR CRAZY, to z zamówieniem jeszcze poczekam :-) co by nie było to na stronie żadnego zapachu "NIKI" nie ma :-/
  15. Czy będą dostępne zapachy Mr. & Mrs. Fragrance Air Friends NIKI?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.