Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Robie tylko i wyłącznie na powietrzu ( no prawie ), i nigdy nie miałem z tym problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Jeżeli masz w miarę osłonięte podwórko/ ogród to może i tak. U mnie przed domem jest wolna przestrzeń i nawet kiedy wydaje się, że wiatr nie wieje mocno na lakierze pojawiają się drobinki piasku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 AŚ Poradnik z niektórych porad można sie pośmiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 12 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Wiertarka do polerki lakieru - mistrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teffal Opublikowano 12 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 hahahaha padam na twarz. Ja byłem przekonany, że polerowanie lakieru wiertarką to tylko z udarem, inaczej efekty marne.... Człowiek uczy się całe życie! hahaha A tak na poważnie... W każdej swerze życia występuje takie właśnie świadome wprowadzanie w błąd, czy to polityka czy zakup samochodu czy polerowanie lakieru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 "Popularną irchę najlepiej wyrzucić do kosza, ponieważ i ona sprzyja kolistym zarysowaniom (tzw. "swirls") oraz pozbawia lakier warstwy wosku." Wcześniej pisali, że irchę można wyrzucić, teraz piszą, że się przyda... Jak to w końcu jest ? Dzisiaj tankując stwierdziłem, że zaszaleje i kupiłem ten poradnik. Teraz żałuje bo część artykułów była już publikowana wcześniej. W sumie niczego nowego się nie dowiedziałem, no może oprócz tego, że "jeśli będąc np. w hipermarkecie, nie wiem jaką tarczę polerską kupić i nie mam kogo zapytać, lepiej żebym nie kupował nic" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Dokładnie dużo powtórek dali. Ja akurat mam dostęp bez kupowania do prasy. To też dobre: Niezaleznie czy myjemy gabka czy szczotka nie ryzykujemy porysowaniem lakieru. Panowie rękawice w kosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Jak by do mnie taki specjalista wyleciał z pytaniem, czy myje auto "szczĄtką czy gąbką", to bym go z półobrotu w potylicę zachaczył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 13 Grudnia 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 te ich porady to powinny trafiać do działu śmieszne/nie śmieszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Nie wiem czemu tak narzekacie na tą wiertarkę. Jeśli ktoś niema nic innego to użyje wiertarki. Sam polerowałem wiertarką dopóki nie kupiłem polerki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Masz jakieś foto po takiej polerce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Są i zdjęcia, klik TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Nie wiem czemu tak narzekacie na tą wiertarkę. Jeśli ktoś niema nic innego to użyje wiertarki. Sam polerowałem wiertarką dopóki nie kupiłem polerki. ja tam myśle że jak ktoś nie ma maszyny polerskiej to nie bierze się za polerowanie. Chciałbym zobaczyć efekty na ciemnym lakierze w słońcu... Jest jakieś minimum które trzeba spełnić żeby zająć się tematem korekcji lakieru i za takie minimum uważam właśnie maszynę polerską,pady i pasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Auto Świat Zimowa Kąpiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Na oficjalnej stronie poorboy's http://www.poorboysworld.com pojawila sie informacja o nowych produktach: 1. Liquid Natty's Blue: Liquid Natty's Blue is for all colors and brings a clarity and ease that many customers have been asking for in a liquid wax. It works especially well out in the sun, for those who live in hot climates and for mobile detailers. It is so easy, it makes waxing fun 2. Bold N Bright Gel: Brand new Gel formula for our Bold N Bright name. Many customers over the years asked for a tire gel that could be applied by brush (foam brush works best) and would give a deep and long lasting shine, with no sling. Bold N Bright Gel is that product!! 3. Pro Polish 2 Pro Polish 2 is a heavy duty chemical polish using the highest quality ingredients possible. Pro Polish 2 works well on all paints, clear coats, and metals. PP2 will give you a great 1-2 punch for highly oxidized finishes and metals. There is no need for a specific heavy duty metal polish as the Pro Polish 2 and Professional Polish combo will take care of any metal polishing needs. Some early testers of the products named it Secret Goo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz KRK Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Są dostępne już od pewnego czasu, choć niestety nie znalazłem czasu na ich stestowanie. Myślę, że Bold N Bright Gel może być ciekawy, ten normalny w płynie był całkiem niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Tez bardzo lubie Bold N Bright, chociaz w formie zelu powinien byc latwiejszy w nakladaniu i ekonomiczniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 mi BnB nie przypadł do gustu wogóle po aplikacji wystarczyła 1 jazda w zime i było o pnim auto land trzymał sie owiele lepiej. No i dla mnie za mało błyszczący, ale to już jak kto woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 lakikwap, spróbuj Hot Shine Tire Gel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Majkelo, spróbuje spróbuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz KRK Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 mi BnB nie przypadł do gustu wogóle po aplikacji wystarczyła 1 jazda w zime i było o pnim auto land trzymał sie owiele lepiej. Myślę, że warto zauważyć różnicę w dressingach do opon zaprojektowanych na bazie wody i tych zawierających substancje ropopochodne, rozpuszczalniki oraz sylikon. Produkty do opon robione "na wodzie" są rzecz jasna mniej trwałe. Może to być odebrane jako wada, tak jak Ty to odebrałeś, może też wręcz przeciwnie być ich zaletą. Wiadomo,że aby dressing do opon dobrze wyglądał i leżał jak najdłużej musi być nałożony na czystą powierzchnię gumy. Dokładne doczyszczenie opon po czernidle z sylikonem, robionym "na ropie",rozpuszczalnikach, jest trudne i zwykle wymaga użycia mocniejszego środka (APC). Zbyt częste używanie mocnych środków nie jest dla gumy dobre, może się szybciej zestarzeć, zrobi się z czasem brązowa. Jeśli więc załóżmy myjemy auto latem co tydzień i po każdym myciu nakładamy czernidło do opon (co nie jest jakoś super czasochłonne) , moim zdaniem lepiej używać produktu "wodnego" łatwiejszego w zmyciu niż nakładać dziesiątą warstwę trwałego produktu. Mocny, tłusty i trwały produkt lepiej się sprawdzi zimą, kiedy warunki atmosferyczne są trudniejsze i wymagana jest większa trwałość dressingu do opon. Reasumując, myślę że latem byłbyś z Bold N Bright, i innych "wodnych" dressingów, bardziej zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Za Auto Świat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MyszaKr Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9687802,P ... onado.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witles Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Dziś zapoznając się z ofertą Supercar Club Polska zauważyłem, że o ich auta dba CarSpa nr 8 http://www.supercarclub.pl/index_main.p ... lacja&id=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neclocus Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Dziś zapoznając się z ofertą Supercar Club Polska zauważyłem i na ktora kategorie czlonkowska zdecydowales sie: Top, High czy Standard? ; ) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się