cannonn Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2015 Spróbuj na wykładzinie czym lepiej Ci się pracuje.
hudy Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2015 Hudy.Nie ma opcji byś nie mial świetnego wyglądu i kropelkowania po FK1000p.Ale on wymaga specjalnego traktowania.Warto dać cieńką warstwę,poczekać 15-30minut, dotrzeć i dać mu 12 - 24 godziny spokoju..Nie lać wtedy wodą.Ten wosk najlepszy wygląd osiągnie po 48 godzinach.Z godziny na godzinęwyglądaładniej.Taka jego specyfika.Ładnie wygląda po 2 warstwach nakładanych w odstępie 24 godzin. Dziś po 20 godzinach dałem drugą warstwę i spolerowałem ją po ok 20 minutach. Czy teraz już tak zostawić czy jeszcze go jutro raz spolerować?
kandy Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2015 hudy, a co byś tam jeszcze chciał polerować? Widzę, że mamy reaktywację konkursu na głupie pytania, bo ostatnio pojawia się wiele różnych dziwnych pytań
hudy Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2015 Czytałem temat o FK1000p i wiele osób pisało że warto po kilkunastu godzinach przetrzeć jeszcze samochód. Ktoś pisał że na drugi dzień od nałożenia wosku pojawił się tłusty nalot który musiał jeszcze raz spolerować. Nie wiem czy tak trzeba robić dlatego pytam. W tym temacie wiele dziwnych opinii się pojawiało Np że ten wosk jest trudny w polerowaniu. Nie mam pojęcia skąd ten pomysł gdy u mnie 2-3 ruchy mikrofibrą i wosku nie było widać.
kamilgt Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2015 musisz zobaczyć czy u Ciebie trzeba będzie dopolerować czy nie
impex Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2015 Hej, ma ktos doswiadczenie z lakierem czarny UNI na Jaguarze X-type? Czym to najlepiej ciąć? FG 400?Potem PF2500 i koch antihologram? Da się to wyprowadzić na igle rotacją? Dodam, ze część auta była już powtórnie lakierowana. Prosze o odpowiedz tutaj lub na PW.
MarrciN Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2015 Który z kolegów z forum zajmuje się sprzedażą produktów thule w dobrej cenie? Bo nie mogę sobie przypomnieć nicku // Ok, już znalazłem
Vespa Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2015 Czy praktykuje się używanie podwójnych warstw wosku różnych rodzajów i producentów? Konkretnie chodzi mi o to czy na położonego w tym tygodniu Soft Authentic Premium (twardy wosk zimowy) mogę położyć wosk letni od Shiny Garage i oczekiwać trwałości jak po Authenticu i wyglądu jak po SG Beads Carnauba Wax (chociaż przez jakiś czas)? Przed ponownym woskowaniem zamierzam spłukać auto demineralizowaną na bezdotykowej i poprawić gąbką i samą wodą z wiadra, bez cleanera. Samochód miał delikatną korektę lakieru przed woskowaniem, a właściwie jestem jeszcze w jej trakcie (jedna strona do zrobienia).
Kubz Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2015 Hej, ma ktos doswiadczenie z lakierem czarny UNI na Jaguarze X-type?Czym to najlepiej ciąć? FG 400?Potem PF2500 i koch antihologram? Da się to wyprowadzić na igle rotacją? Dodam, ze część auta była już powtórnie lakierowana. Prosze o odpowiedz tutaj lub na PW. Co prawda z tym lakierem nie pracowałem, ale... Jeżeli chodzi o uni, to jest w 99,99% tak: Uni Igła Rotacja -Wybierz 2 odpowiedzi
impex Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Hej, ma ktos doswiadczenie z lakierem czarny UNI na Jaguarze X-type?Czym to najlepiej ciąć? FG 400?Potem PF2500 i koch antihologram? Da się to wyprowadzić na igle rotacją? Dodam, ze część auta była już powtórnie lakierowana. Prosze o odpowiedz tutaj lub na PW. Co prawda z tym lakierem nie pracowałem, ale... Jeżeli chodzi o uni, to jest w 99,99% tak: Uni Igła Rotacja -Wybierz 2 odpowiedzi Nie wyjde z hologramów, tak?
hudy Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Panowie na ile "myć" wystarcza quick detailer finish kare 425 o pojemności 900ml?
ktm950 Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 hudy, jadąc na bogato licz 50 ml na średniej wielkości auto.
Pajko Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Szybkie pytanie UC od Meg'sa maszynowo jest taka opcja ? Czy tylko ręcznie ?
Tommy Lee Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 No właśnie najlepsze rezultaty daje użyty maszynowo
manio49 Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Maszynowo, działa jak ~ Menzerna 2500
Pajko Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Maszynowo, działa jak ~ Menzerna 2500 i wszystko wiadomo , a coś bardziej ściernego ? Jakie AIO ? nie jestem w temacie a kumpel mnie pyta
fipa Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Maszynowo, działa jak ~ Menzerna 2500 i wszystko wiadomo , a coś bardziej ściernego ? Jakie AIO ? nie jestem w temacie a kumpel mnie pyta Jeśli akurat masz tego megsa to może reguluj siłę cięcia padami. Mi udało się wyprowadzić Kię tą pastą. Fakt, nie oczekiwałem cudów, ale to było takie odświeżenie auta w jeden dzień.
Kubz Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Hej, ma ktos doswiadczenie z lakierem czarny UNI na Jaguarze X-type?Czym to najlepiej ciąć? FG 400?Potem PF2500 i koch antihologram? Da się to wyprowadzić na igle rotacją? Dodam, ze część auta była już powtórnie lakierowana. Prosze o odpowiedz tutaj lub na PW. Co prawda z tym lakierem nie pracowałem, ale... Jeżeli chodzi o uni, to jest w 99,99% tak: Uni Igła Rotacja -Wybierz 2 odpowiedzi Nie wyjde z hologramów, tak? Holo to tylko jedna z rzeczy jakie moga Cię zaskoczyć, spodziewaj się także śladów po gąbce.
Biszkopt Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Moża ja mam "cieńszy" atomizer w testerze, ale mam tester FK 425 - 125 ml, to myślę, że z 5 razy to minimum obleciałem samochód średniej wielkści a zostało jeszcze na 2-3 razy. To może na 10 razy wystarczy. Jak już szmata nasiąknie, to idzie go bardzo mało... A co do UC, to również używałem do "oblecenia" samochodu i bardzo mi pasowało jako taki "odświerzacz". Tylko gąbkami coś musiałem mieszać, bo coś mi nie szło. Ale teraz nie pamiętam czy to biały urban nie dał rady czy pomarańczowy...
marco22 Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Jak będę przemywał pastę przy korekcie to przemywać ją czystą IPĄ czy rozwodnić ją? Jeśli tak to w jakim stosunku?
pawelpp Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 IPA z wodą destylowaną pół na pół.
Drakkein Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Witam, stosował ktoś ultimate protectant od Megs'a do wnętrza ? Potrzebuję na razie czegoś czym potraktuję listwy, zderzak itp no i najlepiej plastiki w środku... Ze względów finansowych chciałbym się zamknąć w jednym produkcie, ( w przyszłości do środka wpadnie Natural look od PB ) Możecie coś polecić ? No chyba że kupić od razu NL ale trochę mi go szkoda na zewnątrz używać.... Z góry dzięki za propozycje
pabloo1033 Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Witam, stosował ktoś ultimate protectant od Megs'a do wnętrza ? Potrzebuję na razie czegoś czym potraktuję listwy, zderzak itp no i najlepiej plastiki w środku... Ze względów finansowych chciałbym się zamknąć w jednym produkcie, ( w przyszłości do środka wpadnie Natural look od PB ) Możecie coś polecić ? No chyba że kupić od razu NL ale trochę mi go szkoda na zewnątrz używać.... Z góry dzięki za propozycje To był mój pierwszy preparat do plastików. Jest w formie takiego gęstszego mleczka. Dobrze się rozprowadza, jest wydajny. U mnie na plastikach dawał efekt satyny. Teraz używam do wew. Natural Look - moim zdaniem przyciemnia plastiki lepiej od UP, ale zastanawiam się nad zakupem Chemical Guys Silk Shine. Na zew. stosuje Trim Glitz, Nano Magic Plast Care, albo Optimum Opti-Bond Tire Gel i jestem zadowolony - szczególnie z produktu Valet PRO.
Drakkein Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 pabloo1033 dzięki za informację, bardzo mi zależy na wydajności bo sporo mam tych listew na astrze... tak przy okazji - pamiętasz jak było z trwałością tego specyfiku ( w porównaniu do tego co teraz stosujesz ) ?
marco22 Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Dzisiaj za mną pierwsze próby polerowania i od razu mam kilka pytan (na dole). Prosilbym o odpowiedzi w punktach zeby mi bylo latwiej zrozumiec . Czarny lakier na BMW, oryginalny około 140um. Praca na dachu, najpierw futro i FG400 i efekt całkiem ok: Następnie FG400 na twardym padzie, IPA, IP2500 na średnim padzie, IPA, Koch Antihologram na miękkim padzie, IPA, i efekt mnie nie do konca zadowala bo są takie kropeczki jakby po kamykach i jest trochę małych prostych rysek: I teraz mam pytania: 1. Czy tak ma być? Czy może powinienem użyć jakieś innej kombinacji padów i past? 2. Czy któryś etap może powinienem dłużej wykonywać żeby zniknęły te kropeczki i małe ryski które nie wyglądają na głębokie? 3. Na żółtym padzie i paście IP2500 jak miałem obroty około 1600rpm i dociskałem pad trochę mocniej to pojawiły się na nim czarne kropki . Czy tak ma być? Czy może za mocno docisnąłem? Nawet z tym dociskiem te kropeczki nei zniknęły. (Nigdzie nie widać abym się przebił przez bezbarwny lakier, tym bardziej ze nie trzymałem maszyny w miejscu. Lakier tez raczej dobrze przygotowany bo T&G Remover a pozniej glinka). 4. Najprzyjemniej mi się pracowało miękką gąbką. Czy można jej użyć z pastą IP2500 zamiast tej średniej? 5. Jakieś ogólne sugestie? Na koniec dodam, że trochę pyłu z tego było, na pewno trzeba przetrzeć kolejny element bo jest na nim warstwa, Dziękuję za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi