Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tego K2 ktoś używał? Wiem że te środki które podaliście są sprawdzone ale cena trochę odstrasza. A ten K2 tylko 10zł.

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Niby pisze że ten K2 usuwa wosk, resztki past polerskich itp

A jakiś środek typu Akra oczywiście przy krótkotrwałym kontakcie z karoserią? Pytam bo mam w garażu jeszcze 2 litry. Wiem że to jest do mycia silników ale jak usuwa oleje i tłuszcz to wosk może też ruszy?

Opublikowano

Chciałem wyglinkować samochód, przejechać go ultimate compound i dać nowy wosk. Rozmawiałem wczoraj z gościem w sklepie ze środkami do pielęgnacji samochodów i powiedział że przed całym procesem muszę usunąć stary wosk. Oczywiście od razu chciał mi opchnąć jakieś środki do tego ale nie miałem więcej kasy.

Opublikowano
Chciałem wyglinkować samochód, przejechać go ultimate compound i dać nowy wosk. Rozmawiałem wczoraj z gościem w sklepie ze środkami do pielęgnacji samochodów i powiedział że przed całym procesem muszę usunąć stary wosk. Oczywiście od razu chciał mi opchnąć jakieś środki do tego ale nie miałem więcej kasy.

 

Hehe dobre. Zamiast od razu napisać o co chodzi to słuchasz jakiś głupot o usuwaniu wosku

Opublikowano

Nie wiem jaka była jego intencja, może się po prostu nie znał, ale każdy produkt ścierny usunie wosk i nie ma potrzeby wcześniej się tym jakoś specjalnie przejmować. A używanie środków do usunięcia wosku przed korektą to po prostu niepotrzebna rozrzutność i marnotrawstwo.

Opublikowano

Mam drobne pytanie co do polerowania lakieru. Mam pólroczne auto które posiada drobne swirle. Chcialbym je usunac i pytanie, czym najlepiej aby nie za duzo zebrac a i nie narobic hologramów? Lakier oczywiscie wcesniej przygotowany odpowiednio.

 

PS. Przepraszam za brak niektórych polskich znaków.

Opublikowano

A ja mam pytanie w jaki sposób używać Tar&Glue remover? Kupilem ten od Nielsena jeżeli ma to znaczenie.

Czy psiknąć na lakier czekać 2-3 minuty (nie wyschnie?) i zciągnąć mikrofibrą czy jak?

Dzięki.

 

I przy okazji zapytam o glinkę. Samochód 8 letni nigdy nie glinkowany, czarny twardy lakier BMW, TG remover na początek, później glinka a później korekta. No i pytanie - jaka glinka? Valet pro żółta czy niebieska?

Samochód czasami stoi pod drzewami więc trochę syfu jest.

Opublikowano

Jesli auto nie jest bardzo brudne to psikasz od razu na lakier i po kilku minutach splukujesz. Jesli auto jest bardzo brudne to na poczatku trzeba umyc auto i jak przeschnie to aplikacja T&G, fibry uzywasz na wieksze plamki ktore nie zeszly po plukaniu cisnieniowy i pamietaj zeby uwazac przy platikach bo moga zostac na nich plamy czy zacieki, Nielsen jest dosc mocny.

Opublikowano

Mam bardzo mocną myjkę ciśnieniową. Czyli umyć samochód, wysuszyć, napsikać TG remover (na cały samochód czy nnp najpierw polowa a pozniej druga?), poczekać ~4min, zmyć myjką i później można glinkować?

Opublikowano

Na caly samochod nie ma co aplikowac, wystarczy miejscowo tam gdzie widoczne sa zabrudzenia ze smoly, dolne partie drzwi, zderzaki. Co do samej glinki to na poczatku wystarczy ta srednio agresywna, powinna poradzic sobie z resztkami smoly czy plamami po sokach z drzew. Pozniej do okresowego czyszczenia wystarczy wersja soft

Opublikowano

Skończyły mi się środki do dekontaminacji. Zamiast Iron-X od CP chcę kupić Iron OFF od SG, bo zachęca cena i test, który tu kiedyś widziałem. Jest jeszcze jakaś opłacalna alternatywa?

 

A co do Prickborta to nie wiem czy zmieniać, może coś polecicie? Nie chciałbym żeby zamiennik działał gorzej (chyba, że niedużo gorzej, a różnica w cenie by była spora).

Opublikowano

Vespa, co do zamiennika Iron-X'a to moim zdaniem cena do jakości "TUGA-chemie Alu-Teufel Spezial"

Co do Prickborta - to tu bym nic nie zmieniał

Opublikowano

Dzięki za szybki odzew. Tuga zawsze kojarzyła mi się jako środek do felg, nie zrobi nic z lakierem i plastikami?

Opublikowano

Oddawałem do lakierowania auto (Seat Leon 1M) kolor srebrny metalik LS7N. Malowane było: maska, zderzak przedni, oraz cieniowane błotniki. Na lakierze widać teraz ciemne przebarwienia. Próbowałem się tego pozbyć ręcznie UC ale nie ma szans. W słońcu tego nie widać. Co nie tak zrobił lakiernik? Dodam, że jestem już umówiony na poprawkę ale nie chciałbym, żeby zrobił kolejny raz błąd. Tłumaczy się tym, że miał jakiś felerny pistolet i na dniach będzie miał nowy..

 

:dontknow:

Opublikowano

To jest źle wycieniowana baza przed położeniem lakieru bezbarwnego, tylko ponowne malowanie wchodzi w grę.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.