Freddy Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Coś się dostało Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
dejwid92 Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Panowie i Panie Mam takie pytanie czym zabezpieczyć lakier na zimę, chodzi mi najbardziej o zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi Auto niestety stoi na ulicy i niestety przedewszystkim lewa strona jest mocno narażona na uderzenia soli i żwiru z solarki Przepraszam za tak laickie pytanie, ale nie mam innych pomysłów niż oklejenie auta bezbarwną folią lub zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną, albo kwarcową, ale pod te rozwiązania przydała by się korekta lakieru, a teraz nie mam warunków żeby to zrobić Wybierz sobie: 1. Zmień miejsce parkowania auta. 2. Kup/wynajmij garaż. 3. Żadna powłoka nie ochroni auta od uszkodzeń mechanicznych... Ewentualnie folia, ale to też zależy, jeżeli się okaże, że prędkość wypadania żwiru z solarki/piaskarki będzie wysoka to folia też się uszkodzi a tym samym lakier... no ale to chyba logiczne. Czy po korekcie również należy użyć cleanera przed woskiem? Z racji jego ścierności nie narobi on szkód na świeżo zrobionym lakierze? Tak. Nie. Malowałem zaciski farbą foliatec - NIEBIESKI GT (indeks: 2188). Chciałbym teraz kilka detali w aucie dać do lakiernika lub samemu polakierować w tym samym odcieniu, jaki to jest kolor który mogę podać aby zrobić puszkę tego same odcienia? ktoś się orientuje jak to się przekłada na normalne ogólne oznaczenia Ktoś cos ? Jak na moje to jeżeli masz resztę tej farby to pomaluj kawałek jakiejś blachy tym i zanieś do firmy która dorobi Ci lakier w kolorze tej blachy. Nie widzę bardziej sensownego rozwiązania. Tak samo jak malujesz auto to zazwyczaj zanosi się klapkę wlewu paliwa albo zaślepkę jakąś i dobierają kolor.
Tommy Lee Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2016 [ref]michulek[/ref], Zapytam dziewczyny bo prowadzi mieszalnie lakierów i później napiszę co jest podobne. Już mam, najbardziej zbliżone będą New Master Chroma B5084 lub B5083 tylko to są kolory z mieszalnika Lechler i z takiego trzeba szukać bo z innych nie będą pasować.
FG400 Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2016 Czy po korekcie również należy użyć cleanera przed woskiem? Z racji jego ścierności nie narobi on szkód na świeżo zrobionym lakierze? Są też cleanery bez substancji ściernych jak Duragloss #601.
michulek Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2016 [ref]michulek[/ref], Zapytam dziewczyny bo prowadzi mieszalnie lakierów i później napiszę co jest podobne.Już mam, najbardziej zbliżone będą New Master Chroma B5084 lub B5083 tylko to są kolory z mieszalnika Lechler i z takiego trzeba szukać bo z innych nie będą pasować. Wielkie dzięki , gdzie cos takiego mogę zamówić ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tommy Lee Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2016 Poszukaj u siebie w miecie mieszalni lakierów która ma wzorniki Lechler i powinni bez problemu dorobić
pawelpp Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2016 Panowie, wiem, ze nie to forum ale zamierzam kupić piłę spalinową, małą gałęziówkę do ogrodu. NAC CST25-25AC https://www.google.pl/search?q=NAC+CST2 ... 8wfoj6qQBQ lub GRAPHITE 58G941 https://www.google.pl/search?q=GRAPHITE ... 8wfoj6qQBQ i potrzebuję porady. Ma ktoś styczność z nimi ? Którą wybrać ? Może być na PW.
MaWe Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Na naca masz gwarancje w całej Polsce i nawet sprawnie ja realizują , ale produkty to chinczyki . Mi kosa spalinowa padła po połowie pierwszego zbiornika paliwa poszła do serwisu 2 dni i była z powrotem ( lipna świecą była ) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wiggly Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Hej. Co raz bardziej nachodzi mnie na DA, ale nie chcę się wpakować w koszta. Na początek mam Megsa UC i na tym mam zamiar pracować. Nie chodzi mi o głęboką korektę, raczej odświeżenie lakieru, żeby nabrał trochę koloru. Dlatego użyłbym samego średniego bądź średniego i miękkiego pada w zależności od ilości wolnego czasu. Pytanko czy fabryczne pady BP 5119 się do czegoś nadają?
pawelpp Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 [ref]MaWe[/ref], właśnie tych NACów jest pełno i jest serwis. Obie są w Media Expert i EuroRTV więc w razie co odwozę do sklepu i nie mój problem. Zresztą Graphite ma door to door. Miałem już brać tego NACa ale za Graph przemawia łańcuch Oregon i gaźnik Walbro. Kurcze, chciałbym zamówić bo mam trochę gałęzi do pocięcia i nie wiem którą. Dlatego szukam porady od kogoś kto używa.
camus Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Witajcie. Mam Mercedesa który od połowy drzwi jak i zderzaki ma plastikowe tak jak ten na zdjęciu https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 628%29.jpg Chciałbym mu odnowić te plastiki i stąd moje pytanie czym najlepiej to zrobić, polerką DA czy lepiej opalarką?
Freddy Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Opalarka albo oczyszczenie i dressing do plastików zewnętrznych ale jak wiadomo nie jest to zabieg na bardzo długo Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
MirekGTS Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Listwy w meśkach są lakierowane na pół mat, wiec opalarka to kiepski pomysł. Chyba że masz typowo plastikowe listy bez lakieru, ale te na zdjęciu na 99% są lakierowane. Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
wiggly Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Hej. Co raz bardziej nachodzi mnie na DA, ale nie chcę się wpakować w koszta. Na początek mam Megsa UC i na tym mam zamiar pracować. Nie chodzi mi o głęboką korektę, raczej odświeżenie lakieru, żeby nabrał trochę koloru. Dlatego użyłbym samego średniego bądź średniego i miękkiego pada w zależności od ilości wolnego czasu. Pytanko czy fabryczne pady BP 5119 się do czegoś nadają? Dobra nie było pytania. Doczytałem - szału nie ma Wezmę czerwone i żółte naty + talerz flexi 125 i mniejszy.
Simoooon97 Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Hej. Co raz bardziej nachodzi mnie na DA, ale nie chcę się wpakować w koszta. Na początek mam Megsa UC i na tym mam zamiar pracować. Nie chodzi mi o głęboką korektę, raczej odświeżenie lakieru, żeby nabrał trochę koloru. Dlatego użyłbym samego średniego bądź średniego i miękkiego pada w zależności od ilości wolnego czasu. Pytanko czy fabryczne pady BP 5119 się do czegoś nadają? Dobra nie było pytania. Doczytałem - szału nie ma Wezmę czerwone i żółte naty + talerz flexi 125 i mniejszy. Maszynkę polecam ale pady - tak jak sam sobie odpowiedziałeś
wiggly Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 A jeszcze pytanko. Używał ktoś z Was DG 681 do polerowania lamp, na takim Bassie lub innej polerce DA z zadowalającym efektem?
rapmen93 Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Forumowicze, czy jak jednego dnia umyję autko, oblecę T&G, IronOff, glinką i ponownie umyję, to czy za kilka dni mogę tylko umyć autko, potem IPA i nałożyć wosk? Nie mam niestety możliwości, aby zrobić to w innym miejscu niż własne podwórko, a dzień teraz krótki i pogoda marna, bo ciągle pada śnieg, więc nie zdążę ze wszystkim w jeden dzień (bo i inne sprawy do zrobienia ). Chodzi mi głównie o to, czy po kilku dniach jazdy, przed woskowaniem muszę znowu wszystkie czynności powtarzać. Chyba przez parę dni, aż tak bardzo się nie zabrudzi . Wiem, że to trochę niezgodne ze sztuką, no ale...
Procent Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Sprawa wygląda następująco... Poszła mi nagrzewnica,w kanałach wylotowej jest jeszcze pewnie osad. Czym myć szyby bo są jeszcze delikatnie tłustawe?? A najlepiej jak się pozbyć tego tlusciocha??nagrzewnica oczywiście wymieniona
Krzychu PatrioT Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Witam, mam problem z odpryskiem. Czy zestawem do zaprawek będę mógł to ogarnąć ?
Freddy Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Sprawa wygląda następująco... Poszła mi nagrzewnica,w kanałach wylotowej jest jeszcze pewnie osad. Czym myć szyby bo są jeszcze delikatnie tłustawe?? A najlepiej jak się pozbyć tego tlusciocha??nagrzewnica oczywiście wymieniona IPA powinna pomóc a na koniec popraw czymś do szyb Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
airbites Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Czy to normalnie że dziś myjnie samoobsługujące są nieczynne? I druga pytanie jeśli spadł śnieeg i jest zamarznięty na aucie i chce go myć to woda go rozpuści czy lepiej nie myć go w minusowej temp?
rapmen93 Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Forumowicze, czy jak jednego dnia umyję autko, oblecę T&G, IronOff, glinką i ponownie umyję, to czy za kilka dni mogę tylko umyć autko, potem IPA i nałożyć wosk? Nie mam niestety możliwości, aby zrobić to w innym miejscu niż własne podwórko, a dzień teraz krótki i pogoda marna, bo ciągle pada śnieg, więc nie zdążę ze wszystkim w jeden dzień (bo i inne sprawy do zrobienia ). Chodzi mi głównie o to, czy po kilku dniach jazdy, przed woskowaniem muszę znowu wszystkie czynności powtarzać. Chyba przez parę dni, aż tak bardzo się nie zabrudzi . Wiem, że to trochę niezgodne ze sztuką, no ale... Ktoś pomoże rozwiać wątpliwości?
Freddy Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Nie musisz wystarczy że umyjesz i woskuj nie popadaj w paranoje to ma być przyjemność a nie fobia. Choć i tak sądzę że jak byś rano zaczął to bez problemu powinieneś zdążyć ze wszystkim Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
rapmen93 Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Dzięki za odp. Wychodzi na to, że aby zdążyć w jeden dzień, zostaje mi niedziela
Rekomendowane odpowiedzi