Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Jakie combo polecacie do lakieru audi a3 ? Robiłem pasta meguiars 105 i białym nat, ale dopiero przy 2200 obr/min na rotacji coś zaczęło schodzić. Lakier utleniony, pełno swirli. Myślałem nad białym padem nat swap + lepsza pasta. Futro średnio sie sprawdziło, zeszło ok 80%, ale mega twardy lakier..

Opublikowano

Jak mega twardy to musisz grzać albo ponawiać przejazdy z pastą ewentualnie rozważ szlif...

Możesz też spróbować pada z MF

 

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, czy znajdę gdzieś w Gdyni sklep z kosmetykami stricte autodetailngowymi, oprócz ABT24 ? Szukałem na forum, all4auto już dawno w gdyni nie ma pełnego asortymentu, a o innych nie słyszałem. Wujek google też nic nie pomógł. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, to mój pierwszy post na forum, dopiero wkręcam się w sprawy car-detailingowe. Kupiłem swój pierwszy samochód, Toyota Avensis II- srebrna. Mam kilka pytań:

1. Przy klamkach są zarysowania od paznokci/pierścionków, czy pasta np. SSR2 od Poobrboy's załatwi sprawę?

2. Lakier wydaje się taki chropowaty, rozumiem że glinka powinna sobie z tym poradzić? Na to pasta, bo trochę swirli mam na aucie, na to cleaner np. Pro Polish 2 Poorboy's i na to wosk, dobrze kminie? :P

Opublikowano

To raczej jakieś "polerowanie ręcznie" bym sobie darował został przy dekontaminacji czyli glinka, smoła, deironizer na to jakiś cleaner lub AIO na koniec wosk lub sealant zależy co zastosujesz wcześniej.

Co do wnęk pod klamkami najlepiej robi się to demontując klamki

 

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

[ref]Freddy[/ref],

Dzięki, a mógłbyś napisac czym różni sie cleaner od sealanta? albo link?

Opublikowano

Cleaner lub AIO( produkt typu all in one czyści, poleruje, zabezpiecza)

Sealant - to syntetyczny wosk kładziesz na koniec w celu zabezpieczenia

 

 

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czyli lepiej brac cleaner?

 

Dodane po 44 sekundach:

a, czy tester poorboys (118ml) wystarczy mi na długo?

 

Dodane po 9 sekundach:

a, czy tester poorboys (118ml) wystarczy mi na długo?

Opublikowano

Lepiej bo AIO to raczej produkty do zadziałania "na szybko" kiedy brak Ci czasu a szybko chcesz podkręcić look.

Ciężko powiedzieć bo jako początkujący możesz zużywać za dużo lub za mało bierz i testuj sam się przekonasz

 

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szybkie pytanie, auto było oddane do lekkiej korekty lakieru u znajomego. W pierwszej kolejności po podstawowych mumiach, glinkowanisch itd. Przechodzimy do sedna, maska została wypiaskowany polerka pneumatyczna z zestawem krążków ściernych od 3M trizact o gradacjach kolejno 1000, 3000, 6000. Następnie wypiaskonany element przepolerowano polerka rotacyjna krauss p7 z twarda biała gabka na masełku FG400 od Menzerny, a dalej tylko super finish 3800 menzerna. Pimage.jpego zabiegu odtłuszczono, umyto, dalej po cleanerze nałożono wosk 476s od Colinite. Po paru dniach z balkonu przy pełnym słońcu w zenicie moim oczom ukazały sie dziwne plamy na masce, wyglada to jakby miejscami było nie dopolerowane, cos jakby przebijał sie mat. Element nie posiada żadnych przetarć Klaru. A cała maska jest z bliska na pełnym połysku. Jak to wyprowadzić teraz ? Czy moze zabrakło w międzyczasie jakieś pasty średniej ziarnistości i nie pozbyło sie średnich rys po papierze trizact? Jakieś pomysły ?

Poniżej zdjęcia:

 

http://images83.fotosik.pl/36/37572f1dff4bf724med.jpg

Opublikowano

Panowie będę robił wymianę kilku części w aucie (2 sworznie, 2 górne mocowania amortyzatora i podpora wału napędowego) i zastanawiam się nad częściami Firmy SWAG i Febi Bilstein. Wiem że one są ze średniej półki cenowej, ale do końca nie wiem jak jest z ich jakością, macie może jakieś doświadczenie z tymi firmami?

Opublikowano

Auto z przebiegiem 10k km.Będę nakładał wosk zimowy ale jeszcze nie wiem jaki (fk hi temp 1000p , Colli 476 ,Soft 12 months do jasnych lakierów).

Nie wiem jaki cleaner użyć.DJ Lime Prime,a może Lime prime plus i wymyć IPA 1:1 ,a może inny? Nakładać okrężnymi ruchami po elemencie z średnim dociskiem na tri color żółtej stronie czy inaczej? :dontknow: Będę bardzo wdzięczny za szybką pomoc ;)

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo, to akurat na soft 12 months, dostałem instrukcję aby aplikować ruchami na przekładkę, czyli na początku góra-dół a następnie prawo-lewo. Pozdro

Opublikowano

[ref]Tommy Lee[/ref], większość przeniesienia napędu mam na Febi i nie widzę żadnych objawów przedwczesnego zużycia po 20k km.

 

[ref]Kopersky[/ref], FC12 koniecznie na IPA, a jeszcze lepiej zmywacz do sylikonów. Wtedy trzyma się najlepiej, ale też najmniej kryje rysy (to akurat w zimę mało ważne ;)) Coli i FK dobrze grają z Lime Prime. Wersja zależnie od upodobań, mają tylko inną ścierność (Plus>normalny>Lite).

Co do nakładania to zainwestuj w aplikator gąbkowy. Ruchy też musisz sprawdzić jak będzie Tobie wygodniej. Wzdłużne i poprzeczne minimalizują ryzyko swirli, ale wygodniej nakłada się okrężnie i lepiej widać pokrycie.

Opublikowano
Panowie będę robił wymianę kilku części w aucie (2 sworznie, 2 górne mocowania amortyzatora i podpora wału napędowego) i zastanawiam się nad częściami Firmy SWAG i Febi Bilstein. Wiem że one są ze średniej półki cenowej, ale do końca nie wiem jak jest z ich jakością, macie może jakieś doświadczenie z tymi firmami?

 

 

Chcesz zrobić dobrze czy w tej kasie co Febi ?

Przerabiałem ten temat dobre dwa miesiące ponieważ planowałem wymianę amortyzatorów orach wahaczy w swoim aucie.

Przerobiłem masę artykułów, postów, tematów związanych z wymianą ww części.

Jeśli chodzi o amortyzatory i części z nimi związane to z mojej analizy wynika, że najbardziej polecany jest Sasch, natomiast jeśli chodzi o wahacze to zdecydowanie LEMFORDER. Produkty tej firmy (LEMFORDER) był fabrycznie montowane min. w VW.

Ps. Trzeba bardzo uważać na podróby zarówno w pierwszym jak i drugim przypadku.

Opublikowano

[ref]typ2006[/ref] [ref]stawek[/ref], Będę to wymieniał w swoim S124 :kox: a, że trochę tego się nazbierało bo do wymiany mam jeszcze aku i 4 opony, chcę to zrobić w miarę sensownie i żeby bardzo nie szarpnęło po kieszeni. Wiem że TRW i Lemforder są najlepsze i idą często na pierwszy montaż, ale na niektórych częściach jest kolosalna przepaść cenowa.

Opublikowano

[ref]Tommy Lee[/ref], uwierz że lepiej raz a porządnie, tak jak z kosmetykami :D Zawieszenie w moim W201 też robiłem na LEMFORDERach tak jak kolega wyżej pisał i naprawdę warto, najlepszy stosunek ceny do jakości jeżeli chodzi o zawieszenia. Dodatkowo mam faktury od poprzedniego właściciela gdzie zmieniał częściowo jeszcze z oryginalnych wahacze z tyłu 80k km temu też z tej firmy i dalej są w dobrym stanie, a jeżdżę na obniżonym zawiasie i profilu 40, często pełnym autem, wiec łatwo nie mają ;) Aku tak samo, dałem Varte Blue Dynamic i mimo 2 letniej pracy na poczcie gdzie co chwile gasi się i zapala auto, zachował swoja pierwotna pojemność :mrgreen:

Opublikowano

takie pytanie, które mnie nurtuje. Słyszałem opinię, że do aut z wytrskami common rail nie można dolewać paliwa tak 'z bańki' bo te wtryski się psują czy coś takiego? Prawda to, bo ja to sie nie znam na tym? :o

Opublikowano

[ref]etr[/ref], nie wiem co by miał mieć sposób dolewania paliwa do uszkadzania wtrysków. Bardziej chyba chodziło o często podłą mieszankę, która się w takich odstanych albo niewiadomego pochodzenia bańkach znajduje.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.