Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 5


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

http://portal.kosmetykaaut.pl/?page_id=67

 

po lewej masz pod logo kosmetyka aut

Fajnie dzięki. Był jeszcze taki poradnik dla początkujących. Wiesz może gdzie jest?

 

Pozdrawiam,

GB

O ten chodzi? viewtopic.php?t=2601

Serdeczne dzięki.

 

Pozdrawiam,

GB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum
Witam po polerce 1 etapowej bo taka wystarszyła "finishowa" pastą manzerna 3500, po umyciu i nawoskowaniu wyszły smugi "po rękawicy" gdzię popełniłem błąd i gdzie szukać rozwiązania ?

A po finishu odtłuściłeś auto IPĄ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po polerce 1 etapowej bo taka wystarszyła "finishowa" pastą manzerna 3500, po umyciu i nawoskowaniu wyszły smugi "po rękawicy" gdzię popełniłem błąd i gdzie szukać rozwiązania ?

A po finishu odtłuściłeś auto IPĄ?

 

jak najbardziej co w tej sytuacji muszę zrobić jeszcze raz powtórzyć finish ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kupiłem litr IronX od CarPro,oryginalny atmizer coś haczył więc wkręciłem czarny od ADBL.Obleciałem nim auto i zostawiłem na półce.Po 4 dniach zauważyłem,że jest różowy,więc odkręciłem atomizer,wpsiknąłem resztke do środka,która była fioletowa :wallbash: i zakręciłem butelkę.Na chwilę obecną środek jest fioletowy,ale przejrzysty.Nie wiem czy nadaję się jeszcze do użycia bo wygląda jak lekko zużyty i czy jest nadal bezpieczny dla lakieru itd. :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zechciałby ktoś odpowiedzieć na kilka pytań dot. polerki i ogólnego detailingu? Tak, wiem, że sporo poradników na forum, ale przewertowałem kilkanaście stron i nadal nie wiem co za produkty na początek wybrać.

Mam taki na pierwsze podejście zestaw, lecz potrzebuję konkretnej oceny kogoś doświadczonego.

Jeżeli można to PW ;)

Bezsensownie spamić 10 postów aby napisać temat też nie uważam za dobry wybór :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po polerce 1 etapowej bo taka wystarszyła "finishowa" pastą manzerna 3500, po umyciu i nawoskowaniu wyszły smugi "po rękawicy" gdzię popełniłem błąd i gdzie szukać rozwiązania ?

 

Ja tak miałem jak kładłem 2 warstwy megsa 16. Przeleciałem cleanerem od SG i położyłem 1 warstwe, jak narazie żadnych rys nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jestem zupełnym nowicjusz w tym temacie. Ogólnie chciałbym żeby kolor był bardziej intensywny i ogólnym wow ;) może jakiś wet look. super twaly nie musi być ale jak wytrzyma ze 3 miesiące to czemu nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a lakier w jakim stanie ? bo na starszych lakierach lepszy efekt da AIO jakieś niż sam wosk. Zważywszy na takim kolorze sam wosk troche podkręci połysk ale szału bym nie sie spodziewał. Kolega kiedyś na e60 czarne połozył carbona o efekt był taki sobie z prostej przyczyny - na aucie było dużo mikorysek i hologramów, z ciekawosci zastosowaliśmy Tripple + wosk w sprayu i ł lepszy efekt jak po tym carbonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed nałożeniem FK 1000p Hi-Temp i NW Autolandu użyłem benzyny ekstrakcyjnej do odtłuszczenia powierzchni (skończyła mi się IPA). Z woskiem przeczekałem 12h na spolerowanie. Po ostatniej wizycie na myjni zauważyłem, że absolutnie nic nie kropelkuje, tak jakby wosku w ogóle nie było, z resztą, NW na szybach też coś wymiękła. Macie pomysł o co może chodzić? Nie zwróciłem wcześniej (w trakcie ostatnich ulew) na to uwagi, bo NW działała, ale teraz mam wrażenie, że i NW zeszła i jestem nieco w kropce, bo poprzednio, po IPA i dosłownie 15-minutowym czekaniu na spolerowanie FK leżało ładnie 4 ms-ce i leżałoby do tej pory, ale z nudów nałożyłem od nowa a tu taki dramat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy benzyna nie powinna odparować? Podobnie jak IPA? Przecież to nie ropa. Poza tym, po przemyciu benzyną nie kładłem wosku od razu, tym bardziej mnie to dziwi. Raczej od pyłków nie, bo auto 12h stało w garażu. I tak będę mył ręcznie bo jak to nic nie da to nakładam od nowa, tym razem z IPĄ, po której wosk siedziałby i do tej pory, niepotrzebnie sobie robotę robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Killaz - a glinka/cleaner przed poszły, lakier w dobrej "czystej" kondycji? Jak nie to masz też odpowiedź -> moze lakier byl na tyle zabrudzony, ze wosk nie mial prawa dobrze sie zwiazac, wiec trochę popadało tak jak piszesz i poszło z auta ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.