W1Michal Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 możesz sprecyzowac pytanie bo nie bardzo wiadomo o co chodzi
dmxzor Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 możesz sprecyzowac pytanie bo nie bardzo wiadomo o co chodzi Na karoserii zostały mi ślady zaschniętych kropli i smugi po ostatnim deszczu a na tym jeszcze kurz. I pytanie j/w - czym to przetrzeć by wrócił do blasku sprzed jazdy w deszczu
W1Michal Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 najlepiej umyć auto. Jak jest auto dość brudne to wszelakie przecieranie nie jst za dobre, bo mozna porysować lakier
Qub@ Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Super dylemat, mam brudne auto - co zrobić, umyć dzizas....
mutra Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Witam, potrzebuję prostej szybkiej odpowiedzi dotyczącej korekty lakieru. Używam maszynę dual action GMC DA, pad twardy, średni i finish z odpowiednio: Menzerna FG500, 3000 i Koch Antihologram. Problem mam, gdyż wszystko schodzi pięknie lecz pozostają takie ( jakby tu nazwać ) grubsze mikro rysy. Grube uszkodzenia schodzą, mikroryski też a te rysy są koliste czy proste. Dziwne że grube schodzą a średnie nie. Stawiałbym na dwie możliwe przyczyny: 1. masz brudny pad albo fibre i rysujesz lakier po korekcie 2. usunąłeś grube rysy a drobne są maskowane wypełniaczami z pasty. Przecierałeś lakier IPA po korekcie?
mbieniek Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Kolega mnie ubiegł Też wydaje mi się, że zbyt mało konkretnych informacji podajesz kolego yokewavy
foxy82 Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Krótkie pytanie..po jakim czasie od malowania elementu mozna poddać go korekcie? Chodzi oczywiście o hologramy.
yokewavy Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Pad jest czysty, mikrofibry też. Rysy koliste. Przecierane było IPĄ, a na koniec Menzerna Top Inspection. Być może 1 przejazd to za mało jak na gąbkę? edit. Kolego ja myślę że gdzieś tak po dobie czy dwóch dla pewności możesz polerować bez obaw
Treys Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Potrzeba mi kolejna maszyna Dual Action z tych tańszych do wyboru mam LARE LD09-125 lub KRAUSS DB5800 Lare ponoć ma skok 9mm a Krauss 8mm przydała by się aby dobrze cieła ( rotacje mam ) który wybór będzie rozsądniejszy Krauss czy Lare ?
mbieniek Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 643582 Pad jest czysty, mikrofibry też. Rysy koliste. Przecierane było IPĄ, a na koniec Menzerna Top Inspection. Być może 1 przejazd to za mało jak na gąbkę? Zależy chyba też czy był wygrzewany lampami czy też nie? Ale kolego dalej nie dajesz żadnych konkretnych informacji: 1. Jeden przejazd robiłeś polishem i jeden finishem? 2. To kiedy zauważyłeś te defekty? Po finishu czy po polishu? 3. Defekty pojawiają sie po wycieraniu resztek pasty czy po wycieraniu IPA? 4. Czy próbowałeś wycierać zmywaczem silikonu i czy są takie same efekty? 5. Czy rysy są tylko koliste czy także podłużne, małe lub duże, długie lub krótkie ? 6. Jaki to lakier na jakim aucie? 7. Czy wymywałeś po kroku pierwszym aby upewnić się, że wszystko co grubsze zostało naprawde usunięte?
foxy82 Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Niestety takich informacji nie posiadam..nie jest to profi lakiernia ale malowanie na naprawde dobrym poziomie. Niestety polerowanie to odmienny biegun. Pytałem go o polerowanie to powiedzial ze miesiąc to bezpieczny czas gdyz lakier musi "osiąść"..
mbieniek Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 No ja słyszałem o dwóch tygodniach wcześniej, ale nie pamiętam dokładnej argumentacji.
Kopersky Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Pytanie laickie,ale chciałbym się upewnić na 100%. Czy piana aktywna stosowana 1-2 razy w tygodniu jako pre wash w moim przypadku AB Magifoam lub SG neutral snow foam,czyli obydwie z neutralnym PH mogą w jakimś stopni szkodzić na lakier?Jakieś zmatowienie coś?Chodzi mi o to czy np. Po roku nie zrobi się bardziej matowy czy coś w tym stylu
kooz Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Witam! Mam problem z plamami, które powstały po nałożeniu pasty polerskiej na maskę. Nałożyliśmy z kolegą nieco preparatu w miejscach, w których były małe ryski. Po cały zabiegu pozostały jaśniejsze ślady na masce. Czy miał ktoś do czynienia z podobnym problemem? Myślałem nad zakupem pasty K2 TURBO, ale nie chciałbym jeszcze bardziej namieszać Mazda 6 – kolor: pacific blue Pozdr!
mutra Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Witam!Mam problem z plamami, które powstały po nałożeniu pasty polerskiej na maskę. Nałożyliśmy z kolegą nieco preparatu w miejscach, w których były małe ryski. Po cały zabiegu pozostały jaśniejsze ślady na masce. Czy miał ktoś do czynienia z podobnym problemem? Myślałem nad zakupem pasty K2 TURBO, ale nie chciałbym jeszcze bardziej namieszać Mazda 6 – kolor: pacific blue Pozdr! Dużo czytania przed Tobą. Wygląda na to że zmatowiłeś lakier punktowo (słabo widać na zdjęciu). Jakiej pasty użyłeś?
kandy Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 643622 Nałożyliśmy z kolegą nieco preparatu w miejscach, w których były małe ryski.Po cały zabiegu pozostały jaśniejsze ślady na masce. Zmatowiłeś sobie lakier tą "pastą polerską". Turbo nic nie zmieni, tylko przykryje na jakiś czas. Z ciekawości, czym robiłeś?
kooz Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Witam!Mam problem z plamami, które powstały po nałożeniu pasty polerskiej na maskę. Nałożyliśmy z kolegą nieco preparatu w miejscach, w których były małe ryski. Po cały zabiegu pozostały jaśniejsze ślady na masce. Czy miał ktoś do czynienia z podobnym problemem? Myślałem nad zakupem pasty K2 TURBO, ale nie chciałbym jeszcze bardziej namieszać Mazda 6 – kolor: pacific blue Pozdr! Dużo czytania przed Tobą. Wygląda na to że zmatowiłeś lakier punktowo (słabo widać na zdjęciu). Jakiej pasty użyłeś? Prawda, świerzak ze mnie Co do nazwy, musiał bym poszukać opakowania od tego specyfiku. Czy jest ratunek dla takiej sytuacji? Dodane po 5 minutach 17 sekundach: 643622 Nałożyliśmy z kolegą nieco preparatu w miejscach, w których były małe ryski.Po cały zabiegu pozostały jaśniejsze ślady na masce. Zmatowiłeś sobie lakier tą "pastą polerską". Turbo nic nie zmieni, tylko przykryje na jakiś czas. Z ciekawości, czym robiłeś? Specyfik + szmatka Co mogę teraz z tym czynić?
theOne Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 https://zapodaj.net/aeaf073a6a848.jpg.html witam, jest to coś warte, nada się do różnych rozcieńczeń APC itp? 79p, nie wiem czy targać do PL
mutra Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Co mogę teraz z tym czynić? ano musisz teraz "po bożemu" Jak masz dostep do maszyny to maszynowo a jak nie to prawdopodobnie UC na twardym aplikatorze a potem jakieś AIO żeby wypełnić to czego nie spolerujesz. Poczytaj dział o polerowaniu lakieru. Generalnie powinno być ok o ile nie przetarłeś lakieru aż do bazy.
Partner forum robert_motogo Opublikowano 25 Maja 2016 Partner forum Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 Pytanie laickie,ale chciałbym się upewnić na 100%. Czy piana aktywna stosowana 1-2 razy w tygodniu jako pre wash w moim przypadku AB Magifoam lub SG neutral snow foam,czyli obydwie z neutralnym PH mogą w jakimś stopni szkodzić na lakier?Jakieś zmatowienie coś?Chodzi mi o to czy np. Po roku nie zrobi się bardziej matowy czy coś w tym stylu Piana z neutralnym pH w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na lakier samochodu. Tak dla przykładu, to deszcz bardziej szkodzi niż piana neutralna
Konioklonio Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 Stojąc przed zakupem auta natknąłem się na możliwość sprawdzenia historii szkód auta z bazy danych UFG. Kiedyś przez jakiś czas od ręki dawała taką możliwość aplikacja Generali, niestety obecnie już wyłączona. Czy zna ktoś sposób na sprawdzenie rejestru zdarzeń dla auta?
Michał126 Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 Co mogę teraz z tym czynić? ano musisz teraz "po bożemu" Jak masz dostep do maszyny to maszynowo a jak nie to prawdopodobnie UC na twardym aplikatorze a potem jakieś AIO żeby wypełnić to czego nie spolerujesz. Poczytaj dział o polerowaniu lakieru. Generalnie powinno być ok o ile nie przetarłeś lakieru aż do bazy. Prośba nieco mniejszego laika (nie tylko do Ciebie): nie piszcie do nowicjuszy skrótami.
kooz Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 643634 ano musisz teraz "po bożemu" Jak masz dostep do maszyny to maszynowo a jak nie to prawdopodobnie UC na twardym aplikatorze a potem jakieś AIO żeby wypełnić to czego nie spolerujesz. Poczytaj dział o polerowaniu lakieru. Generalnie powinno być ok o ile nie przetarłeś lakieru aż do bazy. Czy Meguiar's Ultimate Compound nada się w raz z twardym aplikatorem? Znalazłem taki komplet na allegro za 70 zł. AIO Jakiś preparat godny polecenia?
dominik_motogo Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 643634 ano musisz teraz "po bożemu" Jak masz dostep do maszyny to maszynowo a jak nie to prawdopodobnie UC na twardym aplikatorze a potem jakieś AIO żeby wypełnić to czego nie spolerujesz. Poczytaj dział o polerowaniu lakieru. Generalnie powinno być ok o ile nie przetarłeś lakieru aż do bazy. Czy Meguiar's Ultimate Compound nada się w raz z twardym aplikatorem? Znalazłem taki komplet na allegro za 70 zł. AIO Jakiś preparat godny polecenia? Do Megs'a fajny będzie Tricolor od Flexipads AIO? Cherry Glaze
kooz Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 Dzięki wielkie! 643715 Cherry Glaze Mogę nałożyć tricolorem, następnie zetrzeć szmatką z mikrofibry? Podsumowując: 1. Umyć auto 2. Nałożyć Megs'a Tricolorem czarnym 3. Spolerować żółtym tricolorem 4. Nałożyć i spolerować Cherry Glaze Oczywiście wykonać na całej powierzchni lakieru, nie tylko masce
Rekomendowane odpowiedzi