piesu102 Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 PressionLife, po pierwsze na jaki lakier (kolor) auta, szampon na początek ok, cleaner zależnie od wosku może DJ tester, z wosku coli, fk, albo soft99 zależnie od lakieru, przyda się APC dużo, fibry pedzelki, już nie wspominam o czymś na opilki metaliczne, smole, glince, nie zapominaj o IPA, np. Coli lubi jalowa powierzchnię to tak w skrócie a więcej możesz poczytać w odpowiednim dziale gdzie oceniane są zestawy kosmetyków etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kskej Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 PressionLife, Lokalizacja: Żory / Wrocław - jeśli przebywasz w Żorach to podjedź do MasterShine w Rybniku (tylko przedzwoń bo ja jak kupuje to najpierw zamawiam ale na stanie też coś powinien mieć), polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PressionLife Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 PressionLife, po pierwsze na jaki lakier (kolor) auta, szampon na początek ok, cleaner zależnie od wosku może DJ tester, z wosku coli, fk, albo soft99 zależnie od lakieru, przyda się APC dużo, fibry pedzelki, już nie wspominam o czymś na opilki metaliczne, smole, glince, nie zapominaj o IPA, np. Coli lubi jalowa powierzchnię to tak w skrócie a więcej możesz poczytać w odpowiednim dziale gdzie oceniane są zestawy kosmetyków etc. Lakier koloru czarnego. Czytam dużo artykułów i gubię się co mi potrzebne a co nie, z tego co napisałeś rozumiem tylko szampon PressionLife, Lokalizacja: Żory / Wrocław - jeśli przebywasz w Żorach to podjedź do MasterShine w Rybniku (tylko przedzwoń bo ja jak kupuje to najpierw zamawiam ale na stanie też coś powinien mieć), polecam Będę dzwonić, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konioklonio Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Jak poradzić sobie z porysowanymi pokrywami zegarów bez ich wyciągania z deski rozdzielczej? Mimo, że trochę niewygodnie, ręczna polerka się sprawdzi? No i jakiego środka użyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy1980 Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Jak plastkowe to polecam Megsa do polerowania plastików. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareczek720 Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Chciałbym odświeżyć reflektory i lamy tylne w MB w211. W grę wchodzi tylko praca ręczna ponieważ były robione przez poprzedniego właściciela. Posiadam Tricolour'a, zamierzam kupić PlastX. Po pierwsze czym je zabezpieczyć po skończonej pracy, Headlight Protectant'em czy Zymolem Detail? Po drugie co ile średnio zabezpieczać reflektory i lampy tylne? Po trzecie czy Triclour będzie dobry do polerowania ręcznego lamp i reflektorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 629720 Panowie i Panie. Kupiłem kompletny układ wydechowy używany. Gdzieniegdzie są naloty rdzy. Czy da się to wyszlifować i np. pomalować cynkiem w sprayu, tak aby to zabezpieczyć? Auto to hothatch więc wydech mocno się nagrzewa. Głównie są naloty na końcowym wydechu. Kiedyś widziałem tu jakieś posty odnośnie tego ale nie umiem znaleźć. nalot możesz zeszlifować i pomalować cynkiem w spreyu odpornym na temperatury do 600 stopni, a potem pokryć farbą do tłumików czarną lub srebrną. Z doświadczenia wiem, że rok wytrzyma. Potem zacznie farba złazić niestety. Możesz też po prostu zostawić to w spokoju. Zależy czy Ci się chce czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 629720 Panowie i Panie. Kupiłem kompletny układ wydechowy używany. Gdzieniegdzie są naloty rdzy. Czy da się to wyszlifować i np. pomalować cynkiem w sprayu, tak aby to zabezpieczyć? Auto to hothatch więc wydech mocno się nagrzewa. Głównie są naloty na końcowym wydechu. Kiedyś widziałem tu jakieś posty odnośnie tego ale nie umiem znaleźć. Najgorsze miejsca przeszlifuj, całość potraktuj nierozcieńczonym kwasem (ładnie wytrawi powierzchnię metalu) i maluj czymś dedykowanym do wysokich temperatur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Witam. Temat jest taki kolega posiada w samochodzie klapę z plexi i chciałby ja spolerowac. Pytanie moje mogę to podjesc normalnymi pastami i uwazac na obroty czy macie jakis sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Nakładał ktos powłokę Tac system Quartz shine? Mały o tym na necie, instrukcja daleka od ideału. Jedyne co wyczytałem to ze lepiej wziąć zwykle słoneczko niz aplikator z zestawu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiol Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Mm pytanie ,czy WD 40 psiknięte na lakier samochodowy powoduje jakieś uszkodzenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0rvette Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 WD40 na 100% nie uszkodzi lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 629976 ,czy WD 40 psiknięte na lakier samochodowy powoduje jakieś uszkodzenia ? No nie żartuj! To działa jak najlepsza pasta ścierna (rysy znikają) i powłoka ceramiczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiol Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Pytam ,bo za pomocą WD 40 usuwałem dwie krople żywicy z maski i kilkakrotnie je pryskałem , dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cptolgierd Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Justyna, booohal, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Jakich używacie padów do AIO. Chodzi mi o twardość . Robić na Polish , finish czy Soft finish ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Dawidwml, np. taka: https://www.google.pl/search?q=NAT+Czar ... 8qtUcGDuGg " Finishing Pad do pracy z pastami lekko ściernymi i cleanerami do nakładania AIO, politur, wosków w płynie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter007i Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Jak usuwacie z felg taśmy klejące pozostałe po usunięciu odwaznikow z felg alu? Prix hmmm... W 3 podejsciach nie daje rady Dodane po 1 minucie 8 sekundach: Tfu, prickbort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter007i Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Tfu, prickbort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Panowie takie pytanko Kolega poprosił mnie żebym mu nałożył 4nano rim protect na nowiuśkie fele 18" do jego Leona (dokładnie takie jak na zdjęciu) Ale moje pytanie jest takie czy mogę nałożyć powłokę przed montażem opon i wyważaniem ? Chodzi mi o to czy ciężarki nie odpadną . Ps: Podejrzewam że praca z nowiutkimi felami będzie bardzo przyjemna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Ja bym robił po wyważeniu, zawsze może się zdarzyć, że gumiarz coś podrapie albo obsmaruje jakimś glutem czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Ja bym robił po wyważeniu, zawsze może się zdarzyć, że gumiarz coś podrapie albo obsmaruje jakimś glutem czy coś. Dzięki , powiedziałem mu żeby pierwsze zamontował opony a potem mi przywiózł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etr Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 żeby nie zakładając nowego tematu - zapytam tutaj. Posiadam zestaw do polerki 3M (cut i wykończeniówka) - prezent, wraz z padami dedykowanymi do past. Ale nie mam profesjonalnej maszyny, tylko szlifierkę kątową z regulacją obrotów. Nie chcę też kupować specjalnie maszyny, bo to spory koszt. A podobno nie można używać tej szlifierki do polerki, a lakier w moim aucie wymaga korekty. Tak więc, lepiej jednak użyć szlifierki, czy może spróbować nakładać te pasty ręcznie? Jeśli chodzi o kwestie fizyczną, zmeczęnie itd, to nie stanowi dla mnie większego problemu, tylko chcę wiedzieć czy jest sens takiego zabiegu. Tak jak pisałem, nie chcę wkładać narazie więcej kasy w tą kosmetykę, tylko zawalczyć z tym co mam. Liczę na jakieś rzeczowe porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochlapusek Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Czym wyczyścić intercooler bez ściągania zderzaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Panowie jak sobie radzicie w sedanach z umyciem tylnej szyby od środka ? Ja się tak namęczyłem bo w E46 jest to mega niewygodne , pierwsze autoglym car glass polish a potem płynem od meguiars Clearity Glass Cleaner i czyste pod światło itp . Jade przed chwilą autem i patrze do tylnego lusterka i widzę lekkie mazy na tylnej szybie i co najlepsze te mazy widać tylko patrząc do lusterka (jest ściemniające automatycznie) a patrząc inaczej nie ma nic Jak sobie z tym ścierwem poradzić bo mycie tych szyb to niezła akrobacja ? Może zła mikrofibra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi