Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 5


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

PressionLife, po pierwsze na jaki lakier (kolor) auta, szampon na początek ok, cleaner zależnie od wosku może DJ tester, z wosku coli, fk, albo soft99 zależnie od lakieru, przyda się APC dużo, fibry pedzelki, już nie wspominam o czymś na opilki metaliczne, smole, glince, nie zapominaj o IPA, np. Coli lubi jalowa powierzchnię ;) to tak w skrócie a więcej możesz poczytać w odpowiednim dziale gdzie oceniane są zestawy kosmetyków etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

PressionLife, po pierwsze na jaki lakier (kolor) auta, szampon na początek ok, cleaner zależnie od wosku może DJ tester, z wosku coli, fk, albo soft99 zależnie od lakieru, przyda się APC dużo, fibry pedzelki, już nie wspominam o czymś na opilki metaliczne, smole, glince, nie zapominaj o IPA, np. Coli lubi jalowa powierzchnię ;) to tak w skrócie a więcej możesz poczytać w odpowiednim dziale gdzie oceniane są zestawy kosmetyków etc.

 

Lakier koloru czarnego.

 

Czytam dużo artykułów i gubię się co mi potrzebne a co nie, z tego co napisałeś rozumiem tylko szampon ;)

PressionLife,
Lokalizacja: Żory / Wrocław
- jeśli przebywasz w Żorach to podjedź do MasterShine w Rybniku (tylko przedzwoń bo ja jak kupuje to najpierw zamawiam ale na stanie też coś powinien mieć), polecam ;)

 

Będę dzwonić, dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym odświeżyć reflektory i lamy tylne w MB w211. W grę wchodzi tylko praca ręczna ponieważ były robione przez poprzedniego właściciela. Posiadam Tricolour'a, zamierzam kupić PlastX. Po pierwsze czym je zabezpieczyć po skończonej pracy, Headlight Protectant'em czy Zymolem Detail? Po drugie co ile średnio zabezpieczać reflektory i lampy tylne? Po trzecie czy Triclour będzie dobry do polerowania ręcznego lamp i reflektorów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

629720 Panowie i Panie. Kupiłem kompletny układ wydechowy używany. Gdzieniegdzie są naloty rdzy. Czy da się to wyszlifować i np. pomalować cynkiem w sprayu, tak aby to zabezpieczyć? Auto to hothatch więc wydech mocno się nagrzewa. Głównie są naloty na końcowym wydechu. Kiedyś widziałem tu jakieś posty odnośnie tego ale nie umiem znaleźć.

 

nalot możesz zeszlifować i pomalować cynkiem w spreyu odpornym na temperatury do 600 stopni, a potem pokryć farbą do tłumików czarną lub srebrną. Z doświadczenia wiem, że rok wytrzyma. Potem zacznie farba złazić niestety. Możesz też po prostu zostawić to w spokoju. Zależy czy Ci się chce czy nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

629720 Panowie i Panie. Kupiłem kompletny układ wydechowy używany. Gdzieniegdzie są naloty rdzy. Czy da się to wyszlifować i np. pomalować cynkiem w sprayu, tak aby to zabezpieczyć? Auto to hothatch więc wydech mocno się nagrzewa. Głównie są naloty na końcowym wydechu. Kiedyś widziałem tu jakieś posty odnośnie tego ale nie umiem znaleźć.

Najgorsze miejsca przeszlifuj, całość potraktuj nierozcieńczonym kwasem (ładnie wytrawi powierzchnię metalu) i maluj czymś dedykowanym do wysokich temperatur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanko ;)

 

Kolega poprosił mnie żebym mu nałożył 4nano rim protect na nowiuśkie fele 18" do jego Leona (dokładnie takie jak na zdjęciu) Ale moje pytanie jest takie czy mogę nałożyć powłokę przed montażem opon i wyważaniem ? Chodzi mi o to czy ciężarki nie odpadną .

 

Ps: Podejrzewam że praca z nowiutkimi felami będzie bardzo przyjemna :D

 

Seat_Leon_FR_210613(12).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby nie zakładając nowego tematu - zapytam tutaj.

Posiadam zestaw do polerki 3M (cut i wykończeniówka) - prezent, wraz z padami dedykowanymi do past.

Ale nie mam profesjonalnej maszyny, tylko szlifierkę kątową z regulacją obrotów.

Nie chcę też kupować specjalnie maszyny, bo to spory koszt.

A podobno nie można używać tej szlifierki do polerki, a lakier w moim aucie wymaga korekty.

Tak więc, lepiej jednak użyć szlifierki, czy może spróbować nakładać te pasty ręcznie? Jeśli chodzi o kwestie fizyczną, zmeczęnie itd, to nie stanowi dla mnie większego problemu, tylko chcę wiedzieć czy jest sens takiego zabiegu. Tak jak pisałem, nie chcę wkładać narazie więcej kasy w tą kosmetykę, tylko zawalczyć z tym co mam. Liczę na jakieś rzeczowe porady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak sobie radzicie w sedanach z umyciem tylnej szyby od środka ? Ja się tak namęczyłem bo w E46 jest to mega niewygodne , pierwsze autoglym car glass polish a potem płynem od meguiars Clearity Glass Cleaner i czyste pod światło itp . Jade przed chwilą autem i patrze do tylnego lusterka i widzę lekkie mazy na tylnej szybie i co najlepsze te mazy widać tylko patrząc do lusterka (jest ściemniające automatycznie) a patrząc inaczej nie ma nic :( Jak sobie z tym ścierwem poradzić bo mycie tych szyb to niezła akrobacja ? Może zła mikrofibra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.