Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Jest to wygodniejsze, pracuje się szybciej, ale glinki na ręczniku, lub rękawicy nie są tak skuteczne, jak glinki tradycyjne. Ręczniki glinkujące - moim zdaniem - sprawdzają się na lakierach "prawie czystych", gdzie nie mamy do czynienia z glinkowaniem "szczura". Na lakierze, który nie widział glinki nigdy, lub który był glinkowany dłuższy czas temu, lepiej sprawdzi się glinka tradycyjna. To samo dotyczy Twojego przypadku - ręcznik/rękawica nie jest w takim przypadku dobrym rozwiązaniem.

Chyba, że mój ręcznik Liquid Elements Smooth Clay Towel jest kiepski... :o

Opublikowano
Jest. LE UDO2 nie zostawia przy tym takich hologramów jak zwykła glinka

 

 

gdzie mozna nabyć ? kupie jedno i drugie i zobacze, nie są to duże koszta, ale mam mieszane uczucia, mój lakier rysuje sie od patrzenia na niego

Opublikowano

UDO ma dwie twardości, nr 2 jest delikatniejszy ponoć - nie sprawdzałem. Na pewno jest mniejszy.

Opublikowano

funkoval, Otóż 2Gie Udo jest agresywniejsze od 1szego Uda ;)

 

Jeśli chodzi o działanie tych ręczników to mam podobne odczucia do Eidos71, aczkolwiek nie zawsze tak jest, ponieważ mocno przyspieszają pracę a jednocześnie ręka nie jest w ciągłym skurczu tak jak z glinką. Fakt, że na mocno zaszczurzonych samochodach nawet Udo2 nie radzi sobie tak jak mocna glinka, a szkody powstają zarówno jak od jednego jak i od drugiego.

Opublikowano
Mam problem z aplikacją HDC na DA a pad to czarny NAT. Cholernie pyli i nie da się go całkowicie wypracować a jak pojeżdżę dłużej to za cholerę nie idzie doczyścić pozostałości z lakieru. Czy to normalne? Jesli nie to moze znacie jakiś sposób na niego? DA pracuje na 3 biegu dawalem 4 większe groszki na pada 4 mniejsze później juz dwa i caly czas tak samo :dontknow:

 

za dużo nakładasz, mniej i niższa prędkość

Opublikowano
Mam problem z aplikacją HDC na DA a pad to czarny NAT. Cholernie pyli i nie da się go całkowicie wypracować a jak pojeżdżę dłużej to za cholerę nie idzie doczyścić pozostałości z lakieru. Czy to normalne? Jesli nie to moze znacie jakiś sposób na niego? DA pracuje na 3 biegu dawalem 4 większe groszki na pada 4 mniejsze później juz dwa i caly czas tak samo :dontknow:

 

Dzis wlasnie oblecialem auto Żonki HDC identyczne połączenie DA + czarny NAT.

Co do pylenia to zaczyna sie gdzies tak w polowie auta jak na padzie lekko pozasycha cleaner. Wyjsciem jest drugi PAD na druga polowe auta.

 

Nie mam problemu z doczyszczeniem go z lakieru nawet jak mocno zaschnie. Moze problem tkwi w fibrze? Ja uzywam GYEONA. Wiadomo ,ze czasami trzeba troche pomachac jak mocniej zaschnie ale tragedi nie ma.

 

Ja na DA pracuje tylko i wylacznie na 1 biegu, robie po 2-3 przejazdy tez nie zawsze produkt sie wypracowuje do konca zostaje delikatny "film" ale lekko schodzi przy polerowaniu fibra.

 

Co do ilosci produktu daje max 2 groszki, produkt jest wydajny moze za duzo aplikujesz?

 

No i efekt mmm, lubie naprawde ten cleaner.

Opublikowano

Koledzy mam 2 pytania:

- czy pomiędzy pastami menzerna o różnej grubości należny myć auto czy wystarczy przelecieć IPA?

- czy po cleanerze przed nałożeniem wosku należny myć auto czy też wystarczy IPA?

 

Dzięki za odpowiedzi

Opublikowano
- czy pomiędzy pastami menzerna o różnej grubości należny myć auto czy wystarczy przelecieć IPA?

 

wystarczy IPA, ja zazwyczaj myję auto po zrobieniu już cuttingu i polishu a przed samym finishem

 

- czy po cleanerze przed nałożeniem wosku należny myć auto czy też wystarczy IPA?

 

po cleanerze od razu wosk

Opublikowano

MateuszX, limit postów jest po to żeby najpierw dokładnie poczytać forum . W 99% na każde z Twoich pytań udzielono już wiele razy odpowiedzi . Czytaj , czytaj i jeszcze raz czytaj !

Opublikowano

Witam, czy jest jakiś sposób na doczyszczenie beżowych pasów bezpieństwa? Poprzedni właściciel chyba się nie mył i wyglądają tragicznie. Czy gdzieś w Warszawie jest ktoś, kto robi to profesjonalnie i bezpiecznie?

Opublikowano

Pajko poczytałem już trochę poradniki i wiem już mniej więcej w jakiej kolejności użyć tych kosmetyków ale chodzi mi o to czy ktoś by mógł sprawdzić czy tę owe kosmetyki będą dobre nie chce wywalić kasy a efekty tak będą mizerne.

Opublikowano

MateuszX, przeglądnij już stworzone zestawy , myślę że 90% twoich wyborów się pokryje

Opublikowano

Witam,

mam pytanie odnośnie środków usuwających środki metaliczne. Czy wszystkie produkty tego typu posiadają żelową konsystencję? Pytam ponieważ korzystałem z ABDL vampire. Na felgach sprawił się dobrze ponieważ rozprowadzałem produkt pędzelkiem, natomiast mam obawy czy powtórzyć tą procedurę na karoserii. Wolałbym produkt o bardziej "płynnej konsystencji, który lepiej pokryje panel bez używanie pędzla.

 

Pzdr :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.