Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

escimo, AG CGP albo inną politurę to i tak bym aplikował na całość z oczywistych względów. O punktową poprawę tych miejsc chodziło mi względnie o APC.

No nic, zostaje czekać na dostawę CGP w AutoNaBlask :)

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

tester007, nie musisz czekać na CGP możesz zastosować CAR PRO CERIGLASS POLISH, GTechniq G4 GLASS NANO POLISH lub DURAGLOSS #755 NU GLASS choć tego nie próbowałem osobiście więc bardziej wierzył bym dwóm pierwszym

Opublikowano

witam,

 

Ostatnio polerując auto, mój niby EIN(HELL) rotacyjny :D odmówił posłuszeństwa, a jakieś dwa tygodnie temu robiłem małe zakupy pod niego:

-talerz oporowy flexipads 75 mm gwint m14 i pady na niego to jest płaski niebieski, żółty i czarny karbowany

- pady 150mm (talerz większy kupiłem wcześniej) URBAN SNAKE; URBAN SQUARE i dwa czarne karbowane

 

Moja kochana dziewczyna zaskoczyła mnie i zrobiła mi prezent w postaci polerki LARE DA, i nie wiem teraz czy:

-mogę w/w wymienionych padów użyć na polerce DA?

- mały BP mam nowy na gwint m14, a w nowej polerce jest 5/16. Czy jest jakaś przejściówka, czy muszę kupic nowy BP?

- czy możecie polecić jakieś inne pady pod DA?

 

P.S. Przepraszam za długi wywód, i z góry dziękuję za pomoc :)

Opublikowano

Mam dylemat : Chciałbym poddać lakier w moim volvo korekcie. Teraz pytanie, czy zlecić to profesjonaliście np. z forum czy kupić w tej cenie polerkę, pady, pasty i bazować na wiedzy teoretycznej ? Jak długo przy codziennym użytkowaniu auta, stosowaniu dobrych wosków, omijaniu szerokim łukiem myjni aut. lakier wytrzyma bez znacznych swirli itp ? albo prościej ile czasu minie do następnej korekty. Tak pi razy oko.

Opublikowano

nie da rady tak pi razy oko. Zależy jak dużo robisz km. To ma znaczenie. piach spod kół innych aut, w jakim środowisku auto przebywa tzn. pod chmurką. Jest multum zależności. Posiadając wiedzę teoretyczną idealnie tego nie zrobisz. Trzeba mieć warunki i jednak praktykę. za 1000 zł spokojnie zrobisz korektę z zabezpieczeniem. Jak jeszcze będzie to powłoka kwarcowa to będzie git. Nie zrobisz tego porządnie jak detailer, a jeszcze możesz uszkodzić lakier.

Opublikowano
Mam dylemat : Chciałbym poddać lakier w moim volvo korekcie. Teraz pytanie, czy zlecić to profesjonaliście np. z forum czy kupić w tej cenie polerkę, pady, pasty i bazować na wiedzy teoretycznej ? Jak długo przy codziennym użytkowaniu auta, stosowaniu dobrych wosków, omijaniu szerokim łukiem myjni aut. lakier wytrzyma bez znacznych swirli itp ? albo prościej ile czasu minie do następnej korekty. Tak pi razy oko.

 

To jak długo wytrzyma zależy tylko i wyłącznie od Ciebie

  • Moderator
Opublikowano

mejzik, przy świadomej pielęgnacji i braku czynników zewnętrznych stan lakieru po korekcie utrzymuje się dożywotnio.

Opublikowano

Czy ktoś wie jaki kąt strumienia wody ma dysza w lancy na myjkach bezobsługowych? Szukam dyszy o większym kącie niż karcher vario power

Opublikowano

kita33, to chyba zależy od producenta konkretnej myjni. Co myjnia to inna lanca, nie ma żadnej reguły.

Opublikowano

Oto mały pacjent:

yyy_zpssteqie4t.jpg

 

...a to pamiątki na masce i dachu po ptakach:

a_zpsjfivdspp.jpg

b_zpsthq4p3lg.jpg

y_zpsvjcfnn2g.jpg

 

Czym najskuteczniej je usunąć? Jak się do tego przybrać?

Opublikowano

Czy P40 Detailer to nowa nazwa Pro Detailera CG ? Prawdę piszą na niemieckim ebayu ? ;)

Opublikowano

Tak, tak, widziałem. Tylko tu na forum każdy..Pro, Pro a jestem teraz w Niemczech, zacząłem patrzeć i wszędzie jest P40. Ale jeśli to to samo to ok. :)

Opublikowano

Witam czym potraktować ten czarny plastik aby nabrał blasku

ponieważ na ten moment jest porysowany do ideału dużo mu brakuje :cry:

62e6f252781c4d77med.jpg

Opublikowano

Jak poznać że wosk już zszedł?

KOG B&D leży już 7 tygodni - nie stosowałem QD.

Jednak dalej po deszczu wszystkie samochody dookoła są już suche a na moim są jeszcze krople - jednak dużo większe niż od razu po nałożeniu wosku.

Czy dobrze kombinuje, że jeśli wszystkie auta są już suche a u mnie są kropelki to wosk jeszcze siedzi ?

Opublikowano

Witam, jestem nowy na forum. Ojciec malował mi auto przy słabym świetle i powstało kilka zacieków. Jakim papierem na mokro to wyrównać? Lakier baza "silver metalic" oraz bezbarwny, w dodatku widać lekkie przejście między starym a nowym lakierem. Jaką pastą dopieścić ten efekt? Widać że auto zeszłego roku było polerowane i lakier nie potrzebuje jakiegoś agresywnego zabiegu, są nie wielkie ryski a chcę na koniec zrobić lekki zabieg i wykończenie.

Potrzebuje rady jak się za to zabrać i chciałem użyć do tego jakichś nie drogich środków, albo chociaż, z jakimi właściwościami powinny być a ja sobie poszukam.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

:roll:

Jakieś tam zdjątko, http://1drv.ms/1FkuuB2 Focus mk2

Opublikowano

szybkie pytanie na temat Prickborta - działa one w pełni bezdotykowo i wystarczy spłukać czy trzeba smołe ruszyć mechanicznie np rękawicą ? dziś musze sie wreszcie zabrać za odsmolenie całego auta i nie wiem czego sie spodziewać

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.