Justyna Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 ja raz na tydzień dwa przecieram z kurzu QD, a szczerze raz na pół roku myje APC i nakładam dressing
rustin Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 A dlaczego dressing to głupi pomysł? Przecież jest wydajny i bardzo mało go się zużywa Tapatalk
r4dzio Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Ponawiam pytanie. Jakiego finiszu i LSP (ewentualnie też politury) powinienem użyć, aby jak najbardziej wyciągnąć ziarno i uzyskać głębokie lustro?
Michael MSTP Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Rustin wszystko zależy jaki. Obecnie używam Zymola i ani go dużo ani jakoś mega wydajny nie jest do tego swoje kosztuje. Dlatego pytam o coś pomiędzy. Jeżeli ma się dobrze to myślę że szkoda ładować znowu.
rustin Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 W sumie racja, ja używam sg albo pb Tapatalk
KHOT Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Pytanie czego używać do wnętrza plastikow pomiędzy dressingiem, takie coś do co tygodniowego odświeżenia. Mniej brudzić. Nie wiem, ale u mnie na umytym dokładnie apc wnętrzu i nałożonym NL kurz niebardzo chce siadać, wystarczy raz na miesiąc/półtora lekko przetrzeć fibrą z odrobiną NL-a i znów spokój, kurzu i brudu zbiera się tyle co nic.
ad.am Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Mniej brudzić. Nie wiem, ale u mnie na umytym dokładnie apc wnętrzu i nałożonym NL kurz niebardzo chce siadać, wystarczy raz na miesiąc/półtora lekko przetrzeć fibrą z odrobiną NL-a i znów spokój, kurzu i brudu zbiera się tyle co nic U mnie w poprzednim aucie tez tak było - spokój na miesiąc, w aktualnym wystarczą 4 dni i na desce siedzi solidna warstwa kurzu
Vespa Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Wymień filtr kabinowy przeciwpyłkowy, najlepiej na węglowy.
jagmar Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Pajko, A powiedź mi - według Ciebie po pracy na lakierze w mondeo - żeby zrobić korektę wystarczy samo DA bez rotacji ?
ad.am Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Wymień filtr kabinowy przeciwpyłkowy, najlepiej na węglowy. Wymieniam 3-4 razy w roku
KHOT Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 U mnie w poprzednim aucie tez tak było - spokój na miesiąc, w aktualnym wystarczą 4 dni i na desce siedzi solidna warstwa kurzu Jedna uwaga: nie jeżdżę z otwartymi oknami, klima załatwia upały a w aucie staram się nie pierdzieć.
Pajko Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 jagmar, Ja osobiście używam rotacji , DA nie miałem okazji używać . Lakier w MK4 uważam za miękki i łatwy w polerowaniu , przy użyciu twardych padów Flexi i Nat na Manzernie 400 wycinał się ładnie i bez większych problemów ale myślę że na DA trzeba by było sporo więcej pracy poświecić
dawid.zu Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Co dwa miesiące myję tapicerkę SG IC nakladam PB NL i raz na dwa tygodnie psikam z 5razy na aplikator fluffy SG Apple i przecieram z lekkiego kurzu bo za dużo nigdy go nie ma
Denzel Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 właśnie użyłem prickbrota, wkoło nadkoli pojawiły się białe plamy, w internecie wygląda to jak schodzący klar/lakier bezbarwny. Co robic?
Procent Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 ???? to dziwne. Rozgrzany lakier?? może po prostu zaschło??
Moderator Eryczek Opublikowano 14 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Denzel, zgaduje ze element był niezbyt profesjonalnie pomalowany? Szybki finisz powinien pomóc.
Denzel Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 lakier chłodny, bez słońca. Robie to pierwszy raz i pewnie nawet dwóch minut nie leżał na lakierze żeby nie zaschnął. Spłukany obficie z węża ogrodowego
Denzel Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 nie wiem czy był malowany, jedno nadkole wygląda przerażająco, reszta jako tako ale rzuca sie w oczy. Ironizer poszedł tylko na alufelgi -- 14 maja 2015, 17:22 -- Czy moga od niego powstac brazowe przebarwienia na oponach?
Barista Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Myślę ze na DA pad Flexi z mikrofibry i Koch cut 8.2 przytnę taki lakier bez problemu? A może nawet wystarczy twardy biały NAT? Jak przebiegły prace? Pytam, bo kilka dni temu zakupiłem Cytrynkę C4GP z 2007 roku i zamierzam dokonać korekty przed CQUK a do dyspozycji mam maszynkę DA, gąbkowe pady Scholla i wolałbym dokupić jakiś padzik niż najtańszą rotację za 700 zyli.
dawid.zu Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Temat ogarnięty i lakier przycięty białym NATem na DA i Koch 8.2. Rysy i swirle zniknęły w 90%. Tylko ze lakier bardzo zajechany nie był bo ponad rok temu malowałem cale BMW. Z efektów jestem bardzo zadowolony jutro robie polish a po jutrze finish i myślę ze hologramy znikną. No i biorę się za citroena C3. Podobno lakier srednio twardy ale biorę rotacje bo jest co robić. Myślę ze jak lakier wygląda w miarę ok to wystarczy Ci twarda gąbka lub fibra flexi cutting. Ja ją kupiłem ale na delikatnym docisku pad zatrzymuje sie nie wiem dlaczego coś zapewne zle robie ale jakoś sobie i z nim poradzę w końcu uczyłem sie na rotacji i G3
bikeman1 Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2015 Mam taka polerke http://feintools-online.com/fe-wpo12-27e-fein-wpo-12-27-e-10-in-variable-speed-angle-polisher.html Ma ona 6 biegow, zakres obrotów 900-2700, czy ktoś mi pomoże jakie teoretycznie może mieć obroty na poszczególnych biegach. W instrukcji jest tylko podane: 1-900obr a 6-2700obr.
kandy Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2015 bikeman1, po mojemu to każdy następny bieg będzie miał +300 obrotów, taka moja matematyka
piszczek Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2015 wykańczam stare zapasy na swoim aucie. położyłem politurę oraz wosk sonaxa. przy spłukiwaniu pyłu woda spłynęła idealnie wręcz. tydzień po, postanowiłem umyć auto myjką ciśnieniową w celu zmycia pyłu i kurzu. a potem zlałem wszystko z węża bez ciśnienia. już woda nie spływa tak jak wcześniej. czy ten wosk jest aż tak kiepski że przegrywa z myjką ciśnieniową? czy to coś innego? jakieś sugestie?
kandy Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2015 Zapchany wosk może być przyczyną takiego stanu rzeczy, po ręcznym myciu może się poprawić
Rekomendowane odpowiedzi