Skocz do zawartości

Opel Insignia - '11 mahogany brown


Pajko

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Tym razem do mojego garażu trafił Opel Insignia z rocznika 2011 i przebiegu 140 k z groszami .Auto typowo "kierownicze" spore przebiegi po PL odbiło się na wielu odpryskach na przednim zderzaku i kilkoma parkingówkami i "życzliwymi" rysami . Lakier w pięknym kolorze mahogany brown był mocno zaniedbany od myjek automatycznych i stracił swój blask .

 

Praca obejmowała doprowadzenie auta z zewnątrz do stanu "wow" jak ja to nazywam . Lista użytych kosmetyków

 

*Mycie wstępne i dekontaminacja

Tenzi Truck

SG Red Devil

Prickbort

VP Dragon Breath

APC Nielsen

Glinka BiltHammer

*Mycie właściwe na dwa wiadra oraz piana aktywna

SG Perfect Active Foam

ValetPro

Blink

Rękawica Flexi z włosia merynosa

*Korekta

Manzerna 400

Koch Antihologram

Pady małe i duże Urban oraz Flexi

IPA

*Szyby

ProVision Glass Scrub

Meguiar's Glass Cleaner

Rain X

IPA

*Cleaner i wosk

Dodo Juice Lime Prime na ultra miękkim waflu Flexi

Fusso do ciemnych kolorów

*Plastiki i detale

Koch Chemie Nano Magic Plast Care

*Koła

Prictbord

VP DB

Duraglos 652

PB Whell Sealant

Nielsen Brillance

 

Ręczniki , MF , pędzelki i inne pomocnicze rzeczy pomijam , bo długo by wymieniać

 

Lakier okazał się miękki i łatwo dawał się ciąć , praca zajęła około 40 godzin

 

A teraz najważniejsze , fotki .

 

89cd6d.jpg

31d439.jpg

85cb31.jpg

f19e4c.jpg

98b257.jpg

a471a4.jpg

10408a.jpg

Auto posiadało firmowy adres przyklejony który trzeba było usunąć .

Opel na kobyłki , i opryskujemy auto VP DB i Pricktbordem a następnie piana SG z Tenzi i SG RD

5a198f.jpg

4920a9.jpg

2c7d0b.jpg

ad9a9b.jpg

6af52a.jpg

eae95f.jpg

W tkz między czasie ogarnąłem koła , nie miałem czasu i mocy na darcie ich do zera , a klient tego nie wymagał , na koła jako zabezpieczenie siadły 3 warstwy PB Wheel Sealant

75f4cc.jpg

558b71.jpg

0eb704.jpg

bac518.jpg

fc8853.jpg

Zaczynamy pędzelkowanie i mycie na dwa wiadra z szamponem VP

3a6ee9.jpg

be8f79.jpg

a2fd61.jpg

ab1c88.jpg

7851ca.jpg

201486.jpg

e6d9db.jpg

b3d3a3.jpg

1c0106.jpg

cd7cda.jpg

c51ced.jpg

b690c5.jpg

a22ec5.jpg

Kolejne pianowanie , 2 wiadra i suszenie przed inspekcją

bf0d56.jpg

ae28b7.jpg

1ce2a1.jpg

28db98.jpg

ed8041.jpg

e88821.jpg

3ad0d7.jpg

2d5d6a.jpg

Czas zobaczyć nad czym przyjdzie pracować

f3f969.jpg

b506fa.jpg

23f43c.jpg

9348a6.jpg

787b21.jpg

e501a4.jpg

364bee.jpg

1387d8.jpg

84795c.jpg

f750f7.jpg

8f7575.jpg

9d43aa.jpg

43a5c9.jpg

ed2b6d.jpg

3ae97b.jpg

85be07.jpg

d76009.jpg

8a2a68.jpg

9b8b8d.jpg

21cab9.jpg

Jak widać , auto myte tylko na automatach . Swirle i ogólne rysy na każdym możliwym elemencie auta .

Ale na szczęście lakiery Opla są miękkie i dają się miło ciąć , trochę 50/50 i odbić

10535f.jpg

84c279.jpg

2092f8.jpg

9e6207.jpg

c0a346.jpg

a7d011.jpg

7545b7.jpg

70d72d.jpg

93f3a0.jpg

bebd65.jpg

6d4d81.jpg

458558.jpg

eb189d.jpg

Auto po 400 , wymyte IPA oraz pianą i 2 wiadra

22ca66.jpg

Z racji że już było ciemno nie mam więcej zdjęć , czas na pastę która zrobiła na mnie kolosalne pozytywne wrażenie Koch Chemie Antihologram

feac4d.jpg

214571.jpg

58aaf0.jpg

Kolejny dzień i koniec past , więc kolejny raz IPA i kilka fotek przed myciem po pastach

d1e8f1.jpg

3f1f29.jpg

d7360c.jpg

8f626c.jpg

4ab9d8.jpg

02affd.jpg

Mycie piana 2 wiadra ble ble ble kolejny raz i suszenie , na szczęście już ostatnie :-]

008ffc.jpg

d7cd87.jpg

2b12d6.jpg

09be9c.jpg

Zdjęć z nakładania cleanera , wosku i dresingów nie robiłem bo szkoda mi było czasu , który wolałem poświęcić na zdjęcia po

67d1cb.jpg

2ade9c.jpg

949ead.jpg

7d881d.jpg

f5c382.jpg

9f523d.jpg

cd045c.jpg

cbecc0.jpg

e943c0.jpg

7814b0.jpg

327b69.jpg

e2e902.jpg

d67a68.jpg

9a7287.jpg

9a37c5.jpg

0a6699.jpg

33231b.jpg

6ea872.jpg

b4226a.jpg

582a99.jpg

241099.jpg

1ba0cc.jpg

668633.jpg

4e96c0.jpg

71e797.jpg

729855.jpg

44a7c3.jpg

bf6905.jpg

61aebb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko :-) opisz jak pracuje sie z ta pasta od kocha bo planuje ja zakupic.

Wg Mnie dużo lepsza od Manzerny , łatwiej się na niej pracuje i szybciej i wg Mnie daje lepsze efekty

To myjka cisnieniowa Karchera? Jaki model bo widzę fajna mała

 

Pianownica z "kompletu" od myjki czy jakaś inna?

Myjka to

http://www.karcher.pl/pl/Produkty/Home_ ... 731500.htm

A pianownica

http://ww.serwiskarcher.pl/pianownica-l ... -p332.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ile przejazdów robiłeś ? Jeden menzerną 400 wystarczył ?

różnie , choć przyznam że nigdy jeszcze na żadnym z aut jakie robiłem jeden przejazd wystarczył , tu średnio 2-3 wychodziły choć w kilku miejscach było i po 4-5

Antihologram świetna pasta w porównaniu do ff4000 spora różnica w komforcie pracy i wykończeniu

potwierdzam , osobiście została moim faworytem jeżeli chodzi o pastę finish'ową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koch anti holo porównujecie do FF3000? :shock: Sorry przepraszam, ale bez jaj :D

 

O ile na większości lakierów zrobisz finish 3000 czy 4000 to są lakiery upierdliwe do których bez anti holo nie podchodzę bo szkoda czasu.

 

Tak tu oczywiście trzeba dodać, że każdym finishem wykończysz auto, ale kochem w godzinę, a 3000 w 5

 

Mowa o upierdliwych lakierach jakim jest bez wątpienia mahodżański opla :mrgreen:

 

 

Świetna robota :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koch anti holo porównujecie do FF3000? Sorry przepraszam, ale bez jaj

Ja nie porównuje bo nie ma czego , Koch'a stawiam teraz na pierwszym miejscu

 

Nie o Ciebie chodziło tylko kogoś tam u góry, dlatego napisałem bezoosobowo :)

 

Ale mahodżański ładnie się wycina co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koch anti holo porównujecie do FF3000? Sorry przepraszam, ale bez jaj

Ja nie porównuje bo nie ma czego , Koch'a stawiam teraz na pierwszym miejscu

 

Nie o Ciebie chodziło tylko kogoś tam u góry, dlatego napisałem bezoosobowo :)

 

Ale mahodżański ładnie się wycina co?

 

Już tak nie kozacz ;)

Jedna i druga są pastami finishowymi więc porównywanie ich jest jak najbardziej uzasadnione. To, że jedna nie ma podejścia do drugiej to inna sprawa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rysę na lewym błotniku opanowałeś pastą czy pomogłeś sobie papierkiem bo na zdjęciach nie widać nigdzie tego elementu już po robocie a mam do ogarnięcia taką samą rysę w takim samym miejscu w takim samym aucie tylko kolor inny :) granatowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pardi, rysę na błotniku załatwiłem tak

6d76a6.jpg

9551a6.jpg

 

Najpierw papierek , następnie dedykowany lakier w pędzelku kupiony w ASO , wypełnianie drewnianym patyczkiem , kolejny raz papierek i polerka . Całkowicie nie udało się tego usunąć bo było dość głęboko ale nie jest to już tak widoczne a klient jest mocno zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.