Mir540t Opublikowano 23 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2018 Można użyć też np. Gyeon Prep. Jak ktoś nie chce robić dwóch wysyłek to na Wax Paradise mają oba produkty: http://www.waxparadise.pl/produkt,Duragloss-Ceramic-Coating---Wyprzedaż,6623.html http://www.waxparadise.pl/szukaj,Gyeon+Q2M+Prep,0.html
ghost Opublikowano 23 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2018 58 minut temu, Mir540t napisał: Można użyć też np. Gyeon Prep. Jak ktoś nie chce robić dwóch wysyłek to na Wax Paradise mają oba produkty: prep to płyn inspekcyjny, nie spełni funkcji cleanera. McKees37 CPP to 2w1 chemiczny cleaner ze skuteczną funkcją odtłuszczania za razem. Idąc tym tropem, który podałeś to przed prepem trzeba by użyć dowolnego cleanera i oczywiście po tym odtłuścić. lub dowolny cleaner + dowolny płyn inspekcyjny w punkcie drugim tu jest ich cała lista
V1RU$ Opublikowano 5 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2018 Witam, Czy auto zabezpieczone taką powłoką przeżyje zimę. Teraz w weekend na auto kuzyna mieliśmy położyć FK1000. I jesienią, zimą podczas mycia wspomagał by się jakimś QD. I czy taka powłoka DCC położona na auto na okres jesień zima da radę jako samodzielne zabezpieczanie?
kivlov Opublikowano 15 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2018 Dzisiaj bawiłem się od rana do wieczora, aby przygotować auto i nałożyć: Efekt mega: Dzisiaj położona ceramika, a na MK4 tak samo tylko, że wosk Fuso99 Dark Procedura: 1. Dokładne mycie 2. Osuszanie 3. Roton całe auto 4. Mycie 5. Osuszanie 6. Roton całe auto 7. Mycie 8. Suszenie 9. Glinkowanie 10. Mycie 11. Ceramika 12. Efekt - P O E Z J A Tutaj widać, że mam piankę w garażu na dachu Na drugim zdjęciu widać dwa auta 1 1
V1RU$ Opublikowano 17 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2018 Taki tester 59 ml to starcza na 1 auto z zapasem czy na styk.
powalla Opublikowano 17 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2018 W zależności jak i czym smarujesz ale na 3-4 auta musi starczyć .
V1RU$ Opublikowano 17 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2018 Mam Gyeon Q2M Suede oraz mały aplikator gąbkowy typowo do powłok.
V1RU$ Opublikowano 22 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2018 W dniu 17.10.2018 o 10:06, powalla napisał: W zależności jak i czym smarujesz ale na 3-4 auta musi starczyć . Spokojnie na 3 starczy - zostało mi dość sporo. Zobaczymy ile wytrzyma i czy sprawdzi się jako zimowe zabezpieczenie. Jak warunki pozwolą to pewnie w międzyczasie umyję auto pianą i na dwa wiadra i podbije QD PCCWG. Dziś rano u nas w wlkp. pokazał termometr 0 st.
V1RU$ Opublikowano 7 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2019 Siedzi ale słabo z nią. Fakt to auto co robi dużo km. Zobaczę jak pogoda się poprawi - umyję auto kwaśnym szamponem, może się coś odetka. Ale myślałem, że będzie lepiej. Na 2 aucie mam FK1000, kładziony w tym samym czasie i zrzut wody i kropelkowanie zdecydowanie lepsze jak na tej powłoce. 2
ghost Opublikowano 7 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2019 10 godzin temu, V1RU$ napisał: Siedzi ale słabo z nią. Fakt to auto co robi dużo km. Zobaczę jak pogoda się poprawi - umyję auto kwaśnym szamponem, może się coś odetka. Oczywiście wiesz, że ta powłoka od początku ma paskudne krople i ich kształt nie identyfikuje stanu powłoki? DG NGCC sprawdza się na inne sposoby.
V1RU$ Opublikowano 7 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2019 Na początku było dużo dużo lepiej a jest jak jest. W weekend umyję auto i zobaczę. A te inne sposoby to jakie jak wolno zapytać ?
ghost Opublikowano 7 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2019 6 minut temu, V1RU$ napisał: Na początku było dużo dużo lepiej a jest jak jest. W weekend umyję auto i zobaczę. A te inne sposoby to jakie jak wolno zapytać ? NGCC ma bardzo dobry zrzut mimo paskudnych niekształtnych kropli. Dobrze umytym mokrym samochodem powoli się rozpędzasz i patrzysz przy jakiej prędkości zaczynają uciekać krople. Wyznacznikiem jest stan na początku. A z czasem gdy powłoka osłabnie, prędkość musi być większa by uzyskać ten sam efekt. Czyli na identycznej zasadzie jak z niewidzialną wycieraczką. Potrafisz określić czy NW zrzuca przy 50kmh czy przy 90kmh. 1
V1RU$ Opublikowano 7 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2019 6 minut temu, ghost napisał: NGCC ma bardzo dobry zrzut mimo paskudnych niekształtnych kropli. Dobrze umytym mokrym samochodem powoli się rozpędzasz i patrzysz przy jakiej prędkości zaczynają uciekać krople. Wyznacznikiem jest stan na początku. A z czasem gdy powłoka osłabnie, prędkość musi być większa by uzyskać ten sam efekt. Czyli na identycznej zasadzie jak z niewidzialną wycieraczką. Potrafisz określić czy NW zrzuca przy 50kmh czy przy 90kmh. Jasne ! Po myciu jadę na obwodnicę. Dam znać.
kedar Opublikowano 10 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2019 W sobotę była korekta one step, potem Autofinesse Rejuvenate maszyną i po odtłuszczeniu poszła powłoka Duragloss. Skończyliśmy z kolegą pod wieczór, docieraliśmy dodatkowo po wyjeździe z garażu chyba z 15 minut, ale dzisiaj na dachu w słońcu widzę, że jeszcze kilka śladów niedotarcia. I teraz pytanie mrożące krew w żyłach. Czy uda się to dzisiaj dotrzeć??? Lakier czarna perła, a fibry Cobra. Ewentualnie co zrobić, żeby się tego pozbyć? Maszyny już nie mam, bo to kolegi sprzęt.
ghost Opublikowano 10 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2019 @kedar zobacz jakimś QD, jest szansa. Jak by nie poszło, to cleaner albo pasta na tricolora ręcznie i pójdzie, prawdopodobnie razem z powłoką. 1
powalla Opublikowano 10 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2019 Poloz w tym miejscu jeszcze raz tego DG i zobacz czy rozpuszczalniki z nowej powloki zadzialaja na wyschnieta powloke , a jesli nie to ... trikolor i punktowo sciagnij powloke w tych miejscach i naloz na nowo .
kedar Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2019 Powiem tak, zacząłem od najsłabszego produktu czyli rozrobiony Duragloss 931 jako QD (no może ciut lepiej niż producent mówi) i poszłoooo. Dziękuję za podpowiedzi. Mniemam, że powłoka trochę poleży, więc kolejne pytanie. Na jesień mogę na nią kłaść wosk BiltHamber DSW czy lepiej zostawić samą powłokę jeśli będzie w dobrym stanie?
ghost Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2019 2 godziny temu, kedar napisał: zacząłem od najsłabszego produktu czyli rozrobiony Duragloss 931 jako QD (no może ciut lepiej niż producent mówi) i poszłoooo. Dziękuję za podpowiedzi miło to słyszeć 2 godziny temu, kedar napisał: Mniemam, że powłoka trochę poleży, więc kolejne pytanie. Na jesień mogę na nią kłaść wosk BiltHamber DSW czy lepiej zostawić samą powłokę jeśli będzie w dobrym stanie? Mam obawy, że już na początku zimy będzie się mieć ku końcowi. Całej raczej nie przetrwa. Tu trzeba by przemyśleć, czy lepszą opcją byłoby jesienne oczyszczenie powierzchni cleanerem , odtłuszczenie i wrzucenie zabezpieczenia zimowego. Myślę, że sam podejmiesz decyzję obserwując rozwój sytuacji
kedar Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2019 47 minut temu, ghost napisał: Tu trzeba by przemyśleć, czy lepszą opcją byłoby jesienne oczyszczenie powierzchni cleanerem , odtłuszczenie i wrzucenie zabezpieczenia zimowego. "Mądrego to i przyjemnie posłuchać" Faktycznie trzeba (jak to mówią mechanicy) jeździć - obserwować. Tymczasem mycie + QD z woskiem lub z SiO2. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się