bienek Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 Ostatnio miałem okazję spędzić trochę czasu (około 40 godzin) przy aucie mojego dobrego kumpla jeszcze z czasów studiów. Poprosił mnie, żeby ogarnąć mu auto bo na lakierze nazbierało się już trochę rys, było kilka miejsc wymagających małych zaprawek lakierniczych i trzeba było to doprowadzić do jakiegoś ładu. Wiedziałem, że nie będzie łatwo bo lakier audi bywa zwykle twardy, a do tego czarny więc trzeba to jakoś sensownie wykończyć. Na początku planowałem typowy one step czyli na tym lakierze delikatne odświeżenie, ale w miarę pracy postanowiłem, że przyłożę się mocniej i zrobię mocniejszą korektę, ale już nie walcząc o każdą ryskę za wszelką cenę. Uczciwie to usunąłem ok 80% rys, zostały tylko te grubsze i w miejscach gdzie lakier był na tyle cienki, że nie chciałem go jeszcze bardziej osłabiać. CZYM Polerka rotacyjna FLEX Polerka DA o skoku 21mm Polerka DA Krauss DB 5800S Futro polerskie o krótkim włosiu Flexipads na DA 21 Gąbka scholl Spider Gąbka Lake Country Hydrotech niebieska Gąbka RUPES Żółta Menzerna FG400 Koch antihologram i masa innych kosmetyków i siuwaksów. Mała inspekcja w słoneczku Trochę swirli, trochę mocniejszych pojedyńczych rys no i kilka miejsc, które wymagały małych zaprawek z użyciem pędzelka i lakieru. A i tego nie widać na fotkach, miejscami było większe odpryski od kamieni, które w późniejszym etapie też zamaskowałem zaprawkami. Mycie- standard, mocne APC, Prix, glinka i na końcu płyn do naczyń Po dokładnym wymyciu, korzystając ze słońca przyjrzałem się lakierowi jeszcze mocniej [/url] [/url] Dosyć oglądania i dalszego przygnębiania się stanem zniszczeń tylko czas brać się do roboty!!! I jakieś 1 efekty są W międzyczasie zająłem się zaprawkami. Doczyszczone dremelkiem ze szczotką drucianą, następnie podkład antykorozyjny, lakier i bezbarwny. Wyszło całkiem spoko, chociaż na zdjęciach nowy lakier wyraźnie kontrastuje i wydaje się być mocno ciemniejszy to na żywo nie rzuca się to tak w oczy. [/url] Muszę przyznać, że w pewnym momencie zapomniałem o robieniu zdjęć, bo czas mi tak uciekał szybko a praca ze względu na ultra twardy lakier nie chciała się zbytnio posuwać do przodu Także są braki w relacji foto. Nadszedł w końcu upragniony 3 dzień korekty, w którym zostało mi wykończenie lakieru. Na zdjęciu 6 rano i słońce nieśmiało, leniwie wyłaniające się spoza domu. [/url] Jeszcze mała inspekcja Led Lenserem z zestawem świeżo naładowanych baterii, wosk PB nattys Blue i wyjazd na słońce. [/url] Na niektórych fotkach widać delikatne rozmazanie, ale to wosk który zaczął świrować po wyjechaniu na tak ostre słońce. Niestety czas mnie strasznie naglił i nie miałem już czasu żeby pozbyć się tego QD czy myciem. Myślę, że wyszło całkiem nieźle, ale co się umordowałem z lakierem to moje. Zdaje sobie sprawę, że nie zrobiłem pewnych rzeczy aby dopieścić auto, ale ciążyła na mnie presja czasu, który i tak naciągałem pracując przez 3 dni od 6 rano do 22 Dzięki za uwagę i miłego scrollowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 Bardzo ładnie. Dobry z Ciebie kolega Mycie- standard, mocne APC, Prix, Glinka i na końcu płyn do naczyń Też tak robię z tym, że przed glinką lecę całość zmywaczem silikonowym. Glinka prawie nic nie ma wtedy do roboty Link to comment Share on other sites More sharing options...
manio49 Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 Super robota Ech, świeże auto, niegdyś OOOO było synonimem braku korozji a tu takie kwiatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artih Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 ... niegdyś OOOO było synonimem braku korozji a tu takie kwiatki. Za bardzo się na VW napatrzyło Co do roboty - bardzo fajnie auto odżyło, fajna techniczna praca Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek1983 Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Jeśli mnie wzrok nie myli, to na trzeciej fotce od końca jest hologram. Natomiast cała reszta super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted June 13, 2014 Author Report Share Posted June 13, 2014 To jest świeży wypacający się wosk a nie hologram. Jakby maszynka DA robila holosy to koniec świata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griffe Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Ladnie odzyla audiczka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati373737 Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Samochód na pewno z zachodu i oczywiście nie bity z przebiegiem 50tys km Niemiec płakał jak sprzedawał, a pan Henio z warsztatu u nas trochę poklepał, pomalował bez podkładu wcale nie oczyszczając powierzchni, bo przecież rdza wyjdzie dopiero po sprzedaniu i tak jest a co do korekty to czarny wygląda jak wyprany w perwollu Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted June 13, 2014 Author Report Share Posted June 13, 2014 Akurat auto miało cały lakier w oryginalnych wartościach jeśli chodzi o grubość. Z tego co wiem kumpel sam je przywiozł z Niemiec dla siebie i zapłacił więcej niż ceny na naszym rynku. To że akurat za kołami pojawiła się ruda na błotniku, mogło być spowodowane przez kamienie, które uszkodziły powłokę zabezpieczającą i dalej już idzie z górki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepeR Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 bienek, dobra robota, pamiętam jak 2 lata temu zrobiłem pełną korektę na pewnym aucie, później poszedł HDC + Glasur, w garażu wszystko było cacy dopóki nie wyjechałem na pełne słońce, po 5 minutach było dużo gorzej niż te Twoje małe holsy Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted June 13, 2014 Author Report Share Posted June 13, 2014 No grzało niemiłosiernie i po chwili Nattys blue sie zaczął pocić i nie mogłem dotrzeć. Taki urok wosków naturalnych i wysokich temperatur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Bieniek fajna praca i bardzo ladne zdjecia w sloneczku. Mati nie wiem po co te glupie teksty o placzacym niemcu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SewerynD Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Zastanawiam się o co tyle krzyku z tą rudą ... Przecież tam nic nie jest skorodowane, tylko odpryski spowodowane różnymi czynnikami, więc blacha bez lakieru, która świetnie się trzyma. Nie rozumiem Robota w porządku, ciekawe ile DA na takim lakierze realnie ściągnęła. Bardzo ładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted June 20, 2014 Author Report Share Posted June 20, 2014 ciekawe ile DA na takim lakierze realnie ściągnęła Tutaj działałem w większości rotacja, DA głownie finish. Ale maska i dach na DA 21 i futrze szło tak jak na rotacji więc sciągneło sporo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SewerynD Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Pardon... zasugerowałem się BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chabsu Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Mati nie wiem po co te glupie teksty o placzacym niemcu. no niestety jak ktos nie ma co do powiedzenia to pierd..niczy ;p glupoty.. a autko pieknie odzylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lord1971 Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Kawał dobrej roboty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now