Skocz do zawartości

Honda Accord VIII


Rekomendowane odpowiedzi

Coś słaby ruch jest w tym dziale, więc wrzucę znowu coś od siebie. :-]

 

Trochę o aucie - Honda Accord ósmej generacji wyposażona w silnik 2.0 i-VTEC o mocy 156KM. Rok produkcji 2009, pierwsza rejestracja 2010. Jak zobaczyłem to auto pierwszy raz rok temu to od razu w oczy rzucił mi się w oczy masakryczny stan lakieru. Nawet ucieszyła mnie informacja, że będę się zajmować tym autem i zabezpieczę go kwarcem. Mimo wielu przekleństw i chwil zawahania dobrnąłem do końca z pomocą mojego znajomego. Był to mój pierwszy miękki lakier i cieszę się, że mogłem nabyć doświadczenie w dziedzinie sticky paint i lakieru rysującego się od patrzenia. :kox:

 

Kilka zdjęć z pracy - auto zaraz po przyjeździe zmuszony byłem sfotografować w garażu ze względu na masakryczne warunki panujące na zewnątrz.

 

x59sk.jpg

 

Drobna inspekcja. Kolor auta to czarny swirl. :lol:

 

y9gt.jpg

a1o83.jpg

1y2k2.jpg

snohh.jpg

hwz3.jpg

2oxt.jpg

vzi6.jpg

 

 

Pierwsze nieśmiałe 50/50 po cięciu na zielonym padzie 3M z pastą IP2000.

 

6kj2.jpg

1xhj.jpg

geh2.jpg

8wzf.jpg

w2vwg.jpg

6ct1.jpg

wx57.jpg

 

Tutaj już po przejeździe żółtym karbowanym padem 3M z pastą PF2500.

 

s1rf.jpg

 

Dalej użyłem kombinacji niebieski 3M + Menzerna 4000 i ultra miękka mikrofibra gtechniq. Niestety wciąż zostawały hologramy. No to spróbowałem usunąć to ręcznie za pomocą AG SRP (niestety niczego innego nie miałem) - dalej dupa, hologramy zostają. No to milion kombinacji past, padów i prędkości. Nic z tego. Poddaję się - dzwonię do znajomego, aby wpadł do mnie z czarnym Monster Shinem i maszyną DA. Po godzinnej walce się udało - hologramy usunięte.

 

mj0e.jpg

8pf1t.jpg

40jhr.jpg

6s6i.jpg

 

Dach. :ad:

 

57zj.jpg

 

Następnie pianowanie - VP Snow Foam w proporcji 9:1 i troszkę SG Red Devil. Niestety na chwilę wyszło słońce, więc myjka w gotowości i pilnujemy, aby piana nie zaschła. :roll:

 

xel55.jpg

 

Osuszanie i podgląd na lakier po wszystkim.

 

qoq9.jpg

4imy.jpg

epsb.jpg

ad0rm.jpg

 

Na opony to co zawsze u mnie - SG Back2Black.

 

f3ga.jpg

 

I efekt końcowy. :)

 

292ka.jpg

1fil.jpg

l462.jpg

 

Auto zostało zabezpieczone powłoką kwarcową Gyeon Q2Prime, tworzywa sztuczne Gyeon Q2Trim. Właściciel otrzymał ode mnie delikatne mikrofibry i instrukcję prawidłowego dbania o auto. Ponieważ powłoki jeszcze trochę zostało - za rok delikatna korekta i znowu zabezpieczę auto. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota :good:

 

Zastanawiam się tylko jak można w tak młodym samochodzie doprowadzić lakier do takiego stanu? :dontknow:

myjnie automatyczne + miękki lakier :kox:

co do roboty to wyszlo :good:

ps. ta morka to na całym aucie taka jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota,debiut z czarną Hondą :-]

 

Ponieważ powłoki jeszcze trochę zostało - za rok delikatna korekta i znowu zabezpieczę auto.

Na to bym nie liczył,za rok to już zostanie z tego skorupa w słoiku,po otwarciu maks miesiąc użyteczności ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się wydaje czy felg nie ruszałeś za bardzo?

Nie, bo felgi na dniach szły do renowacji i moja praca poszłaby na marne.

 

ps. ta morka to na całym aucie taka jest?

Poza maską, dachem i bagażnikiem to tak :(

 

Zastanawiam się tylko jak można w tak młodym samochodzie doprowadzić lakier do takiego stanu? :dontknow:

Ja miałem problem wyprowadzić ten lakier i usunąć pastę bardzo delikatną mikrofibrą... A co dopiero ktoś, kto wyciera auto po myciu ręcznikiem z domu (to dla przykładu, nie wiem czy tak było z Hondą). :kox:

 

Robota super i wymagające auto, ale mam jedno ale - dressing na niedomyte opony :) ale pomijając to jest :good:

Fakt. :oops:

 

Na to bym nie liczył,za rok to już zostanie z tego skorupa w słoiku,po otwarciu maks miesiąc użyteczności ;)

Jeżeli ktoś to potwierdzi i faktycznie tak jest to w weekend resztki powłoki lądują na Clio. :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to bym nie liczył,za rok to już zostanie z tego skorupa w słoiku,po otwarciu maks miesiąc użyteczności ;)

 

Mój DLUX leży już drugi rok otwarty, bo co sezon smaruje nim felgi :idea:

A to sorry mi CQ sie wytrącił jakoś po pół roku,potem przeczytałem,że max 3msc i tak mi się utrwaliło :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisales ze Miales problemy z usuwaniem hologramów po innych pastach,pytanie wiec mam;na jakiej predkosci maszyny (plus/minus) wykanczasz samochod usuwajac hologramy ??

Najmniejsze możliwe hologramy pozostawały mi po niebieskim 3M-ie i paście SF4000. Obroty testowałem różne - 900obr/min, 1200obr/min, Zenith, nie Zenith, ręcznie, szybciej, wolniej, dłużej, krócej. Dobór odpowiedniej kombinacji zajął mi 3 godziny, a i tak po użyciu IPY i umyciu auta było widać milimetrowe hologramy (dla mnie to za dużo). DAS-6 na czarnym MS z pastą 4000 wykończył auto na 3 prędkości obrotowej.

 

Samo wykończenie na DA dało jeszcze plusy w postaci braku rolowania i pasta schodziła po delikatnym przetarciu MF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.