Sucre Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Witam, jestem na etapie kupna tabletu. Interesuje mnie raczej coś lepszego i markowego. Tablet potrzebny mi podczas wyjazdów za granicę. Dobrze żeby można było korzystać z internetu oferowanego przez zagraniczne sieci, i fajnie jakby sprawdzał się jako dobra nawigacja. Co byście polecili?? Dodam że do tej pory miałem bardzo małą styczność z tymi urządzeniami i jestem w temacie zielony. Może warto kupić tablet w którejś z polskich sieci komórkowych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Trzymałbym się z dala od wszelkich umów operatorskich. Ode mnie iPad Air ew. mini w zależności od tego jakiej wielkości potrzebujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mily Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 tak jak Geno napisał: iPad Air nic innego szkoda bawić się w pozostały syf... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Hehe sprzet z najwyzszej polki. Ostatnio w gazetce z media rzucil mi sie w oczy tablet lenowo, wygladal nawet ciekawie. Mial z nim ktos stycznosc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 jeśli pierw weźmiesz do ręki ipada, to później każdy inny tablet będzie Ci się wydawał plastikową zabawką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poirot Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 <2000 zł Sony Xperia Z pierwszej generacji + etui przyklejane do tylnej ścianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...