mjregul Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Pierwszy raz widzę C4 w takim kolorze, widocznie mało w życiu widziałem Genialne Sam miałem takie cudo kupować ale padło na ProCeeda. Pozdrawiam i gratuluję auta, prezentuje się pięknie, choć do wnętrza trzeba się przyzwyczaić...
kubaPb Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Wnętrze jest specyficzne ale idzie sie przyzwyczaic Jeżdziłem weekend nowym Cee'd Kombi w 1.6 CRDI 6M i bardzo fajnie to chodziło,a przede wszystkim zaskoczyło mnie pozytywnie wykonczenie Ale prosi sie o program
kubaPb Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Panowie, mam możliwość kupienia Gwintu firmy KW za bardzo dobra cene do mojego Mysliscie ze pchac się w to ? :> Jutro jade na program do Bizon-Garage a pozniej moze gwint KW :> CO wy na to ?
DIMA Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2015 KW to KW ! Jeżeli gwint jest ok, wszystko działa to brać i się nie zastanawiać !!!
foxy82 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Jeśli nie ma wżerów to brać..nawet jak sie bedzie pocić to bez problemu zregenerujesz. Bez porównania z TA i innymi..
kubaPb Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Kusi mnie strasznie cena 630zł z wysyłką to dobra cena , tak mi się wydaje --- Poprawka Gwint Kupiony na dniach będzie a kiedy montaż to sie okaze jak bede miał troche czasu Ogólnie jeżeli gwint nie bedzie mi lezał to out i seria wraca
kubaPb Opublikowano 6 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 Gwint kupiony, wyczyszczony,sprawdzony i jutro montaż Zdjęcia będą jutro
kubaPb Opublikowano 7 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Gwint wstawiony Juz było ciemno kiedy ustawiałem więc zdjecia jutro Panowie mam pytanie po wymianie gwintu. Podczas pierwszej jazdy nic nie trze,ale słychac w srodku przy skrecaniu itp. tak jakby gumy chuczały, nie jest to tarcie ale tak jakby sie układały ? M
Mickul Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 A nie trą Ci jakieś elementy podwozia po obniżeniu?
kubaPb Opublikowano 7 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Nic,sprawdzane przy skrecie w lewo i prawo. Jedynie po przejechaniu 500m słychac gume ruszającą się tak jakby na kielichach.
kubaPb Opublikowano 8 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Gwint KW v.1 Załozony Zdjecie na szybko. Na dniach gwint pojdzie w góre bo troche za nisko, a po kilku km jeszcze troche opadło.
DIMA Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Jest git ! Żadne za nisko ! Tylko jeszcze 18 do tego i bajka
kubaPb Opublikowano 8 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 DIMA ale to opadło jeszcze po 3-5km jazdy 18 ehh A znajomy który pomagał mi to robić po wsadzeniu powiedział " Dystanse jak nic " hehe na razie hamuje ze wszystkim. Plany to podniesc go tak 1-2cm maks.wyrównac, zrobić zbiezność bo sciaga mnie troche w prawo i w sobote na ostateczny program. Dzis robiłem przegląd bo bałem się ze po wycieciu kata. nie przejdzie ale bajki
asterix Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Tak jak mówisz: 1-2 cm do góry, do tego jeszcze dystanse i będzie super Teraz moim zdaniem rzeczywiście trochę za nisko.
kubaPb Opublikowano 10 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Września 2015 Fotki z ranka, przód ustawiony tak jak chce. Tyl bede zwiekszał o 1cm gdy tylko dostane gumy podwyzszajace bo sprezyny są krótsze niz myslalem.
Vespa Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2015 Teraz to jeszcze dystanse musisz dołożyć, bo koła dziwnie wyglądają takie wciśnięte w nadkola. EDIT, sorry że powtórzyłem poprzedników, dopiero teraz przewinąłem w górę i widzę, że już o tym pisali.
DIMA Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2015 Dystans tu za dużo nie pomoże.. Gleba tez jest dobra.. Jak jest gwint to musi leżeć ! Tu jest za małe koło i temu tak wygląda ! 18/19 dać i byłoby git !
kubaPb Opublikowano 12 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Września 2015 No i to już jest finalne ustawienie zawieszenia Zbieżność zrobiona , na tył wleciały jeszcze dodatkowe gumowe podwyższenia 3cm gdyż bez tego regulacja w sredniach zakresach była kiepska. Wiec tak juz będzie na dłuzszy czas Plus auto po szybkim myciu na BP i przetestowani Shiny Garage Morning Dew Quick Detailer + ADBL Vampir + Shiny Garage Back2black na plastiki i opony
sebek1993 Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2015 super autko się prezentuje
marco80 Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2015 C4 zawsze mi się podobało,sam mam C2,ale tutaj to zasługa nie spotykanego koloru który ładnie się mieni w słońcu i też jak inni pierwszy raz taki kolor widzę na C4
DIMA Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2015 Obejrzałem w piątek auto przy Auchan Jest dużo niżej niż było i fajnie wygląda ! Ale tak jak mówiłem dać 18 cali i będzie malina.. Bo można będzie ładnie spasować koło z błotnikiem..
s3b Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2015 Gwint kupowałeś nowy czy używkę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się